Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie veel penspressers. Ze zouden met hun riem aan de bank gebonden moeten worden. En dan es kijken wat er over blijft van die enorme bench presses.
Denk eerder dat het 55-60kg is (4groene + barbell)
Dat er al eerdere lelijke lifts zijn geweest maakt deze nog niet mooi.. Of vond jij dit wel een "juweeltje" van een bench?
Iets met brother.
!Het is niet dat hij ongelofelijke moeite heeft met het gewicht, vind het allesbehalve een schandaallift
Ik zou alleszinds trots zijn met een 230 bench op die leeftijd **** de haters![]()
705lbs squat en 505lbs bench zijn niks om je voor te schamen op 63 jaar, na 2 keer zijn rug te breken...
zijn squat techniek is gewoon goed, zijn bench begint hij te snel maar voor de rest zie ik er niet meteen iets verkeerd in. maar goed, die discussie zullen we hier toch nooit winnen want iedereen lift hier 1000kg totals met enkel hun tanden
vertel705lbs squat en 505lbs bench zijn niks om je voor te schamen op 63 jaar, na 2 keer zijn rug te breken...
zijn squat techniek is gewoon goed, zijn bench begint hij te snel maar voor de rest zie ik er niet meteen iets verkeerd in. maar goed, die discussie zullen we hier toch nooit winnen want iedereen lift hier 1000kg totals met enkel hun tanden
Altijd verschrikkelijk de drogreden: als je het zelf niet kan, mag je geen commentaar leveren![]()
Altijd verschrikkelijk de drogreden: als je het zelf niet kan, mag je geen commentaar leveren![]()
)Mijn god, dit wordt weer een belachelijke discussie.![]()