AndroidHealthClinic

Sticky Het grote pics & vids topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Toffe foto :D

100kg jumpsquat?

nice legs

Die Bench is wel vrij lelijk, ja.

Ik zie veel penspressers. Ze zouden met hun riem aan de bank gebonden moeten worden. En dan es kijken wat er over blijft van die enorme bench presses.

Het is niet dat hij ongelofelijke moeite heeft met het gewicht, vind het allesbehalve een schandaallift

Ik zou alleszinds trots zijn met een 230 bench op die leeftijd **** de haters:D

705lbs squat en 505lbs bench zijn niks om je voor te schamen op 63 jaar, na 2 keer zijn rug te breken...

zijn squat techniek is gewoon goed, zijn bench begint hij te snel maar voor de rest zie ik er niet meteen iets verkeerd in. maar goed, die discussie zullen we hier toch nooit winnen want iedereen lift hier 1000kg totals met enkel hun tanden

705lbs squat en 505lbs bench zijn niks om je voor te schamen op 63 jaar, na 2 keer zijn rug te breken...

zijn squat techniek is gewoon goed, zijn bench begint hij te snel maar voor de rest zie ik er niet meteen iets verkeerd in. maar goed, die discussie zullen we hier toch nooit winnen want iedereen lift hier 1000kg totals met enkel hun tanden

breken nog wel? :eek: vertel

Ga jij trouwens in de nabije toekomst al met gear liften?

gasten volgens mij is het een benefit meet, maar iedereen hier pak zeker ook die gewichten, wat een jankers hiero.

Altijd verschrikkelijk de drogreden: als je het zelf niet kan, mag je geen commentaar leveren :roflol:

Altijd verschrikkelijk de drogreden: als je het zelf niet kan, mag je geen commentaar leveren :roflol:

+1

Ik kan denk ik gerust zeggen dat ik nooit 230 ga benchen en ondanks het feit dat mijnheer Simmons 62 jaar is, 110 operaties heeft gehad en 2 ingegroeide teennagels heeft, blijft die bench butt en buttugly.

Heb overigens veel geleerd van die gasten. Maar veel mensen denken dat als je vind dat een lift niet mooi was je gelijk die persoon niet mag of het zelf wel eventjes beter kan.

misschien had ie al die operaties niet nodig gehad als ie niet zo k*t benchte! :trollface:

Mijn god, dit wordt weer een belachelijke discussie. :roflol:

Een k*t lift blijft een k*t lift ongeacht of het door een onbekende lifter of door iemand met een bekende reputatie is die het doet. ongeacht of het met 40kg of 400kg gebeurd. En k*t lifts moeten nooit aangemoedigd worden. Neem aan dat we goed en correct zoveel mogelijk willen liften. Niet op de meest vage manieren een lift er uit proberen te wringen alleen om het ego te verheerlijken.

Daar is gewoon geen discussie over mogelijk.

Laatst bewerkt:

tuurlijk mag je commentaar geven maar meestal trekt die commentaar op DBB op de ballen, ik vind dit geen gruwelijk lelijke lift.
Er is een groot verschil tss " mss kon de lock -out iets beter en the pause iets langer " dan, voeten van de grond barbell vliegt van de ene kant naar de andere maw geen controle over het gewicht.:D

Ik kan enkel zoals jullie naar het filmpje kijken en constateren. Sommige vinden die lelijk ik niet. Dat het mss beter kan dat wel. Mss is het beter om iemand die zelf geared lift een analyse te laten maken waarom het niet super ging, want de meeste die hier zitten te neuten hebben wsl nog geen benchshirt van dichtbij gezien (mezelf incluis ;))

ik wacht op de eerste post in de trend van "stop met neuten, laten we een filmpje posten". en terecht natuurlijk

Terug
Naar boven