AndroidHealthClinic

Sticky Het grote pics & vids topic

Neiging om armen te trekken tijdens de 250

impressive lifting

Hmm misschien ga ik morgen eens een repout op 200 proberen :D

At Fouad: Nog een specifieke reden om touch 'n go te deadliften en niet met deadstop?

Laatst bewerkt:
:d

squats mogen zeker de eertse reps wat dieper,maar tzijn wel monsterweights natuurlijk

At Fouad: Nog een specifieke reden om touch 'n go te deadliften en niet met deadstop?

De ene keer doe ik het met een dood moment onderin en de andere keer met de grond aantikken,maar zoals je kunt zien is het bij mij grond aan tikken en niet bouncen zoals je weleens ziet.

---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:25 ----------

squats mogen zeker de eertse reps wat dieper,maar tzijn wel monsterweights natuurlijk

Ik probeer altijd de bovenkant van mijn bovenbeen parralel te houden.
Erg diep zakken doe ik met frontsquats.
Bij de sterkste man wedstrijden meten ze altijd de bovenkant van je been dat dat 90 graden is.
Als je goed kijkt zie dan ook dat alle reps diep genoeg zijn misschien de eerste rep niet?

De ene keer doe ik het met een dood moment onderin en de andere keer met de grond aantikken,maar zoals je kunt zien is het bij mij grond aan tikken en niet bouncen zoals je weleens ziet.

---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:25 ----------

Ik probeer altijd de bovenkant van mijn bovenbeen parralel te houden.
Erg diep zakken doe ik met frontsquats.
Bij de sterkste man wedstrijden meten ze altijd de bovenkant van je been dat dat 90 graden is.
Als je goed kijkt zie dan ook dat alle reps diep genoeg zijn misschien de eerste rep niet?
als het de bedoeling is om parralel te squatten,heb je wel gelijk .
maar wel nette gewichten natuurlijk:)

Hey Fouad, Mo en ik hebben even de lat wat hoger gelegd voor je dat je die 20+ wel moet halen ;)

hahaha en hoe Ziyed, heb je net je filmpje bekeken, erg sterk, zeker onderin man... t*ring

Fouad iets dieper squatten en neerleggen met de deadlift. Er is toch geen ene wedstrijd waar je mag tikken toch................ Mooie gewichten wel! Maar ik weet dat je meer kan. En ik heb ook al 20+ reps gedaan op die 200. Kom op we kunnen die Ziyed toch niet over ons heen laten lopen he!

jongens jongens zeg........
Waren gewoon wat filmpjes van een relaxte training.
En nu lees ik dat de lat hoger is gelegd en blablabla.
Maar ok dan zal ik vanaf nu alleen nog maar de serieuze lifts plaatsen.
Dit is eigenlijk wel leuk om zo elkaar een beetje op te naaien zodat iedereen meer gaat liften.

Maar Ziyed dan moet je wel bv je reps op de deadlift binnen een minuut doen en niet binnen 2,5 minuut duurde wel een beetje lang;)
Mijn 13 reps waren binnen 30 seconden
Ik dacht je gaat een blokje om doen hahaha.:D
Maar Ziyed ik moet zeggen mijn respect heb je door je inzet ga zo door a sahbie

En Gijs ik kan inderdaad zwaarder en meer,maar ik ga niet elke training als een debiel te keer.Dan zou ik binnen de korste keren in de kreukels liggen.
En dat tikken dat doe ik ook weleens,Kijk maar naar de big guys die doen dat ook met hoge reps bv Wildauer ook
Maar Gijs kom jij dan deze week even met een mooie vid waar je los gaat met de gewichten.

En daarna kom ik weer met wat sick shiiit........:cool:

En nu ga ik slapen de kalkoen moet nu verteren

Laatst bewerkt:
Haha mooi :D

Trouwens het was wel 5kg meer he!
:devil:

Laatst bewerkt:
competition, I like :D

Dit is eigenlijk wel leuk om zo elkaar een beetje op te naaien zodat iedereen meer gaat liften.

Maar Gijs kom jij dan deze week even met een mooie vid waar je los gaat met de gewichten.

En daarna kom ik weer met wat sick shiiit........:cool:

En nu ga ik slapen de kalkoen moet nu verteren

Jij snapt het;)

Hmm ik hoop dan volgende week woensdag 20x180 fullsquat te posten voor je... mag jij weer proberen erover heen te gaan

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven