koef
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 184
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik haal er precies 0,5Hmm misschien ga ik morgen eens een repout op 200 proberen![]()

Please.Ik zal eens kijken of ik het artikel kan vinden waar hij dit allemaal beweert..

Het leuke is dat die waarschijnlijk dat wereldrecord nooit zal zetten aangezien er wel weer een Iranees uit het niets verschijnt.

At Fouad: Nog een specifieke reden om touch 'n go te deadliften en niet met deadstop?
squats mogen zeker de eertse reps wat dieper,maar tzijn wel monsterweights natuurlijk
als het de bedoeling is om parralel te squatten,heb je wel gelijk .De ene keer doe ik het met een dood moment onderin en de andere keer met de grond aantikken,maar zoals je kunt zien is het bij mij grond aan tikken en niet bouncen zoals je weleens ziet.
---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:25 ----------
Ik probeer altijd de bovenkant van mijn bovenbeen parralel te houden.
Erg diep zakken doe ik met frontsquats.
Bij de sterkste man wedstrijden meten ze altijd de bovenkant van je been dat dat 90 graden is.
Als je goed kijkt zie dan ook dat alle reps diep genoeg zijn misschien de eerste rep niet?

als het de bedoeling is om parralel te squatten,heb je wel gelijk .
maar wel nette gewichten natuurlijk![]()

Dit is eigenlijk wel leuk om zo elkaar een beetje op te naaien zodat iedereen meer gaat liften.
Maar Gijs kom jij dan deze week even met een mooie vid waar je los gaat met de gewichten.
En daarna kom ik weer met wat sick shiiit........
En nu ga ik slapen de kalkoen moet nu verteren