MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

haha stelletje smeerppen

are we in heaven? cause its raining bacon :roflol:

die chincilla op jouw plaatje rouleert echt de pan uit starter!

chinchilla's are taking over 2011!

zat nog wel wat meer qua reps in bij die 200 leek het? heb je ooit gemaxed op front squats? ben wel benieuwd wat je daarop doet/deed

Sterk fouad

Lekker bezig Fouad.

Ik snap niet dat jij 200kg stil op je schouders kan houden damn!
Bij mij rolt ie al gauw naar voren

zat nog wel wat meer qua reps in bij die 200 leek het? heb je ooit gemaxed op front squats? ben wel benieuwd wat je daarop doet/deed

Zover ik weet is dat 220 of 230 kilo en dan 4 keer.
Ik doe met de meeste oefeningen geen maximaal of 1 rep.
Ik probeer altijd met een gewicht minimaal tussen de 2 of 4 reps te doen.
Meestal tijdens de wedstrijden kom ik er eigenlijk achter wat me echte top is.

Ik hoop dat ik aankomend jaar een keer in de buurt van de 250 of 270 kan komen,dat is een getal die ik graag wil kunnen frontsquaten maar wat nu nog ver weg ligt:(

---------- Toegevoegd om 23:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:29 ----------

dank je

---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:29 ----------

Dank je Gijs

---------- Toegevoegd om 23:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:30 ----------

Ik snap niet dat jij 200kg stil op je schouders kan houden damn!
Bij mij rolt ie al gauw naar voren

Ik duw de stang echt tegen mijn strot aan en daar is zeg maar een kuiltje in je schouders en dan knijp ik continue in de stang zodat deze niet eruit rolt.
En vaak heb ik dan bij de zware setjes zelfs kramp in mijn biceps omdat ik zo hard in de stang knijp......is meer een gewenning als je het vaak doet dan wen je eraan.

De oefening is echt goed voor bv de stenen,maar ook super voor je beenkracht en explosiviteit

nice work Fouad, 6x200kg fsq is erg sterk

Ok ga het proberen na men smolov cycle

Erg sterk!

Sterk indeed!

Best sick 6x200, respect:D

5 Time NPC National Overall Wheelchair Bodybuilding Champion Victor Konovalov talks about his life as a paraplegic and becoming the first ever IFBB Pro wheelchair bodybuilder. Victor also talks about going for his fifth NPC National Overall title which he won on March 10, 2007 in West Palm Beach Florida

http://www.youtube.com/watch?v=Lg_w37qe8bY

z'n benen lopen achter :trollface:

nee erg inspirerend om te zien.

Je kon het niet laten éh..? ;)

Terug
Naar boven