MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

Daar is niks vreemds aan. De meesten hebben een zwakte. Zijn core is blijkbaar ****ing stabiel waardoor hij met flink gewicht kan lopen. Schouders zijn een heel ander verhaal. Kijk naar bv Jan Haaring die heeft dat ook altijd gehas met schouders.

dat snap ik , maar vind dit net even iets te weinig voor zo`n man

Idd Gijs: Christophe Demal, deed mee aan de cup, beresterk aan het worden maar begaat naar mijn gevoel dezelfde fout als mezelf toen ik nog trainde:rolleyes:, teveel focussen op dingen waar je goed in bent en de dingen waar je een hekel aan hebt laten liggen:(, net als mij is het bij hem vooral snelheid en uithouding die hij nog tekort komt

en hij luistert blijkbaar ook niet echt, duwt de yoke nog altijd retebreed uit, log verbaast mij, dan zou hij helemaal nog geen progressie gemaakt hebben????

Nee David, je bent toch niet gestopt he makker!? Of doe je nu wedstrijden zonder te trainen:D

Nee David, je bent toch niet gestopt he makker!? Of doe je nu wedstrijden zonder te trainen:D

Tijdelijk Alex, al sinds november niks meer gedaan behalve een pushpresske met Didier en Stefan vlak voor de vergadering vd federatie, sukkel zodanig met de gezondheid (luchtwegen) dat ik geen motivatie en energie meer kon opbrengen om nog iets te doen, heb er een halve dag onderzoeken in het ziekenhuis opzitten vorige week en eind deze maand nog eens een paar uren aan monitors gaan liggen. Hopelijk kunnen ze het behandelen en kan ik op tijd de voorbereidingen voor het seizoen hervatten. Maar hey, je weet het hé, mij mag je steeds bellen als je deelnemers tekort hebt:D

Oei, kerel. Ik wens je beterschap!

Haha ja idd, het siert je wel!

Tijdelijk Alex, al sinds november niks meer gedaan behalve een pushpresske met Didier en Stefan vlak voor de vergadering vd federatie, sukkel zodanig met de gezondheid (luchtwegen) dat ik geen motivatie en energie meer kon opbrengen om nog iets te doen, heb er een halve dag onderzoeken in het ziekenhuis opzitten vorige week en eind deze maand nog eens een paar uren aan monitors gaan liggen. Hopelijk kunnen ze het behandelen en kan ik op tijd de voorbereidingen voor het seizoen hervatten. Maar hey, je weet het hé, mij mag je steeds bellen als je deelnemers tekort hebt:D

Oei, ik hoop het David. Zou mooi zijn je volgend jaar ook weer in actie te zien.

Massive quads!

Oei, ik hoop het David. Zou mooi zijn je volgend jaar ook weer in actie te zien.

Och, heb even hééél diep gezeten. Ondertussen probeer ik met mantra's te werken: "what doesn't kill me, only makes me stronger", "fatigue makes cowards of us all", "it ain't over till the fat lady sings" etc :mad::D

squat en deadlift

haha

ik lach met het voor de hand liggende, droge antwoord van u

correct idd

Ik snap dat niet he, doe je een muts op voor de kou, maar dan wel je broek uit...

Terug
Naar boven