MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

Flink afgevallen zo te zien.

vind het nou niet echt biezonder om te zien.

Misschien zijn zn buddies wel onder de indruk van zn "body". En natuurlijk alle mannen die hem op youtube bekijken. Vrouwen kijken niet want die hebben wel wat beters te doen.

Gaat denk meer om de vergelijking met ze oude filmpjes, zag dat die 9 maanden geleden nog echt vet was.

Ok. Netjes maar lekker voor jezelf houden.

Ok. Netjes maar lekker voor jezelf houden.

Als je toch dingen voor jezelf moet houden, haal dan ook die links uit je handtekening weg. Same thing.... Erg hypocriet. Je bent echt buiten proportioneel aan het haten op alles wat niet in je tunneltje past (niet alleen dit geval maar ook andere gevallen). Waarschijnlijk ga je nu op mij haten of reageer je inhoudelijk met "oke" maar ik probeerde gewoon een spiegel voor te houden, zie zelf maar wat je er mee doet.

• Like
Waarderingen: P8rb
Nee hoor ga niet op jou haten nagellak. En je had gelijk over mn handtekening heb een beetje teveel tijd over in mn vakantie en zal de verveling wel zijn.

Hahah hoe wist je dat ik het ben?

Als je filmpjes post dan is dat niet zo moeilijk.

Idd. Vanwaar al die haat JP?

Lol. Ik haat helemaal niet. Misschien een beetje op die faalstier maar die vraagt erom.

vet filmpje, blijft prachtig om te zien

Zal wel hook grip zijn.

hookgrip rocks dat weet je :D

Dumb question, maar hook grip is gewoon overhand zonder duimen? Snap het nog niet helemaal:o

Edit: nvm, filmpje gevonden op youtube.

Laatst bewerkt:
lol je ziet bij 2 minuten ook anderhalve meter ijzer omhoog gaan :P
jammer dat je geen heavy deadlift ziet

Terug
Naar boven