Fitness Seller

Sticky Het grote pics & vids topic

Monsterweights, maar een beetje erg kleine ROM (en ja ik doe dit niet na en ja ik heb kritiek). Liever 50 kilo minder en meer richting fullsquat......

Mja 3 weeks out erdoor dus dat valt nog wel mee

sjiek dat THE Kevin Nee eindelijk +400kg lift

maar de meest crazy mother****er van het moment in die middens vind ik toch Mark Felix, doet zo maar even zes topwedstrijden in zes weken na elkaar of zo

Haha idd.. en vergeet niet dat hij ook zomaar even 400 deadlift. Moet je nagaan wat hij doet als hij 'topfit' is.

Mark Felix moet toch in de buurt kunnen komen van het WR denk ik zo, dat denk ik al een hele tijd maar als je ziet hoe makkelijk hij 400 trekt in zo'n vol programma.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Brute pic!

Wie is dat beest bij Strengt Feat 3 dat zit te squatten in het begin van het filmpje?

Dat is een DoggCrapp gast.. dat filmpje is al een keer voorbij gekomen.. ik heb geen flauw idee hoe hij heet.

edit: Hij heet Justin Harris.

franco.jpg

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nobody has dominated powerlifting or any sport for that matter like Ed Coan has. Coan discovered he wasn't made for bodybuilding but when Ed first started squatting he squatted 2x per week and maxed out each time, going up 5lbs per time till he hit 500. By this time he knew he was going to be special in the world of powerlifting . Coan began powerlifting as a 181-pound lifter. He squatted and deadlifted 780-pounds and bench-pressed 485-pounds. He got bigger in his early twenties and at 198lbs Coan squatted and pulled 863-pounds while bench-pressing slightly over 500-pounds.

Een interview met Ed Coan. Ik weet niet wanneer hij gemaakt is dus mischien is het totaal niet recent maar wel leuk om te lezen.

Hier de rest:

Interview Ed Coan

Leuk om te lezen, enjoy:cool:

Normaalgesproken verlengt een wijdere grip je bewegingsbaan (snatchpulls etc)

Zou het iets met het buigen van de baar te maken kunnen hebben dat hij voor een wijde greep kiest? Sterkere spiergroepen inzetten bij een bepaald deel van zijn rom?

Met de armen wijder uit elkaar trek je het dode gewicht "makkelijker" in beweging. De uiteindelijke bewegingsbaan is langer.
Het is zoiets van, als ik maar eenmaal dat ding in beweging heb, dan zie ik wel waar ik eindig.
Bij PL, werkt dit niet zo, bij strongman wel. :D

Terug
Naar boven