MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

Wanneer gaat dat malware gedoe er uit? Ik kan het namelijk bij mijn browser niet uitzetten.

Laatst bewerkt:
Tja.. ik weet nou niet echt of ik daar bewondering voor moet hebben..

Tja.. ik weet nou niet echt of ik daar bewondering voor moet hebben..

Bewondering dat hij het gewicht vast kan houden. maar daar houdt het eigenlijk wel op. Uitvoering lijkt nergens op. Laat dan iets van Zydrunas zien die het wel met volledige ROM doet. Big Z heb ik wel bewondering voor. Als ook Kantona die rond de 170-180kg strict OH press doet.

Je bent ongeveer even dik 'Falstyr', echter zie ik jou dat kunstje niet na doen.

225 seated mp bahbah, wel irritant dat youtube het niet rechtstreeks doet nu..

Je zult mij geen semi rom vage filmpjes met meer gewicht dan ik aan kan posten puur om indruk te maken. dus nee mij zul je dat kunstje inderdaad niet zien doen ;)

snap niet waarom jij altijd wat te b**chen hebt... zo'n press is gewoon insane sterk, of het nu "full rom" is of niet

snap niet waarom jij altijd wat te b**chen hebt... zo'n press is gewoon insane sterk, of het nu "full rom" is of niet

Ik b*ch niet. heb net zo veel recht om te zeggen dat het nergens op slaat wat die doet dan dat anderen blind alles na-apen en stomzinnig ophemelen. Gasten als Kantona en Zydrunas zie je ook niet zulke onzin doen. En dat zijn gasten die wel het nodige respect verdienen.

Laatst bewerkt:
Ik b*ch niet. heb net zo veel recht om te zeggen dat het nergens op slaat wat die doet dan dat anderen blind alles na-apen en stomzinnig ophemelen. Gasten als Kantona en Zydrunas zie je ook niet zulke onzin doen. En dat zijn gasten die wel het nodige respect verdienen.

denk dat die buffe n*ger andere doelen heeft... neemt toch niet weg dat het een sterke lift is? dat kun je niet ontkennen

denk dat die buffe n*ger andere doelen heeft... neemt toch niet weg dat het een sterke lift is? dat kun je niet ontkennen

Ik erken ook zijn kracht in de zin dat hij het gewicht kan uit tillen en vasthouden. Maar daar houd het op in mijn ogen.

Terug
Naar boven