Spencer
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 120
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Tja.. ik weet nou niet echt of ik daar bewondering voor moet hebben..
Tja.. ik weet nou niet echt of ik daar bewondering voor moet hebben..
Je bent ongeveer even dik 'Falstyr', echter zie ik jou dat kunstje niet na doen.

Je bent ongeveer even dik 'Falstyr', echter zie ik jou dat kunstje niet na doen.

je bent ongeveer even dik 'falstyr', echter zie ik jou dat kunstje niet na doen.
Je zult mij geen semi rom vage filmpjes met meer gewicht dan ik aan kan posten puur om indruk te maken. dus nee mij zul je dat kunstje inderdaad niet zien doen![]()
snap niet waarom jij altijd wat te b**chen hebt... zo'n press is gewoon insane sterk, of het nu "full rom" is of niet
Ik b*ch niet. heb net zo veel recht om te zeggen dat het nergens op slaat wat die doet dan dat anderen blind alles na-apen en stomzinnig ophemelen. Gasten als Kantona en Zydrunas zie je ook niet zulke onzin doen. En dat zijn gasten die wel het nodige respect verdienen.
denk dat die buffe n*ger andere doelen heeft... neemt toch niet weg dat het een sterke lift is? dat kun je niet ontkennen
En het gewicht vanaf de kin tot lockout brengen, dat is helemaal niet indrukwekkendIk erken ook zijn kracht in de zin dat hij het gewicht kan uit tillen en vasthouden. Maar daar houd het op in mijn ogen.

Bam!Je bent ongeveer even dik 'Falstyr', echter zie ik jou dat kunstje niet na doen.