Fitness Seller

Sticky Het grote pics & vids topic

Is dat hem na die beurt? Damn..

Ik dacht dat die Kennely er anders uitzag, is toch de wereldrecordhouder?

Hoe komt dat bloed dan, is dat na die BP?

Dat is Ryan Kennelly , dat is die kerel toch?

Is niet na deze beurt overigens. Maar is een bloedneus en dat loopt over je gezicht heen.
Adertje/s gesprongen ofzo.

Zo'n kleine ROM is niet leuk.. Ik zou nooit een filmpje van mezelf posten met zo'n halve ROM om indruk te maken.

gaaf sfeertje

heel vet..gezellig cluppie

wtf die bench, belachelijk sterk om het uberhaupt vast te kunnen houden etc, maar dat is geen benchen meer imo lol

edit: 2e filmpje omg nice

Laatst bewerkt:
huh 220 bench en 250 board press?
vind het wel tof filmpje, maar wel erg overdreven sfeer

elkaar bespringen na een squat haha :D

ik zou echt bloednerveus worden van dat gebrul en geklooi de hele tijd

chocoteddy @ 0.26 in het grijze pak?

btw, zulke gyms is wat nederland mist.

Laatst bewerkt:
Zalig om te trainen in zo'n sfeertje!

hehe leuk sfeertje, maar t is me iets te druk om lekker los te gaan imo.

Echt vet, ik vind dat overdreven wel lijp haha. En die gyms daar zijn allemaal absurd groot.

hehe leuk sfeertje, maar t is me iets te druk om lekker los te gaan imo.

Ik vind het geweldig zo'n sfeer... Sommige dingen zijn wel wat overdreven als je het zo bekijkt echter denk ik dat als je aanwezig bent in zo'n gym je net zo hard mee doet en dat je ook de nodige PR's eruit knalt

Als er zo'n gozer op je rug komt springen net nadat je onder de halter vandaan komt gekropen na een zware squat beurt zou je m toch direct terug zn hok in hoeken of niet... die gasten staan gewoon een beetje tof te doen omdat er een cameraatje op staat. Gaat nergens over, vind het nou ook nog niet dergelijk brute gewichten dat je meteen als een stel losgeslagen stieren iemand gaat bespringen. Hoe moeten die lui wel niet reageren als er 1 van hun een puntje scoort op het football veld dan. Ik denk dat heel het stadion dan afgebroken wordt.

t*ring waarom woon ik in Nederland? Ik zou maar al te graag college football spelen, god-****in-damn....

Terug
Naar boven