AndroidHealthClinic

Sticky Het grote pics & vids topic

pff 170 C&J @56BW.. sick

Beetje lelijke unlocked squats met een enigszins p*ssy weight, moet ik zeggen. Zo bijzonder is dat toch niet, 23x140 kilo, aardig sterk, maar zullen er op dit forum ook wel zijn die dit kunnen.

Oke, dat maakt t al wel wat bruter ;)

hmm ik doe het um nie na reps op 140.. dusjah das wel sterk. maar niet echt uitgelockt en ook niet heel diep.

die rare k*t jappen en hun rare weightlifters grmpfff

Wellicht kan de RPB clan hier wat zinnig commentaar opgeven?

On a serious note: PL approved is smooth lift tot lockout anders no lift.
Strongman is zoveel mogelijk smooth van de grond krijgen totdat je stalt en dan verder hitchen/grinden/hiptrusten tot lockout.

Omdat we allemaal mental zijn. Sowieso als je strongman doet ben je mental dus we deadliften ook als debielen. We worden ook wel debiel sterk dat dan weer wel en we hebben ook een debiel doorzettingsvermogen dus we willen die lift gewoon maken ook al weten we dat het gewicht eigenlijk debiel is. Tevreden?

uberhaupt mensen, die van krachtsport een schoonheidssport willen maken moeten ff een cursus visagie volgen ofzo om die beknelde emoties beetje te ontladen

Die cursus heb ik al gevolgd en cum laude afgerond :)

18y old lifter from finland, bodyweight 75kg.

Meesterlijk...

t*ring! enorm sterk. en dat doorzettingsvermogen.

Holy shit wat een monster squat training! en die double bounce om die squat te pakken, en dan nog verder reppen! insane!!!

dat doen ze bij de bodypump ook, alleen dan zonder weight op de bar :roflol:

epic filmpje

Inspirational!

Terug
Naar boven