Fitness Seller

Sticky Het grote pics & vids topic

Als ik jou was zou ik toch liever naar Andy Bolton luisteren.
Die heeft ook een instructie filmpje.
Al kan Tymen hem niet verstaan!!! :roflol:

mjaa een naam doet mij neit zoveel , een theorie eerder..en kvind Yo Elliot zn theorien wel goed uitgelegd en goed uitgedacht..en kan me er wel in vinden..en btw tis maar gewoon een filmpje,,who the mathafack cares man:P..straks gewoon verstand op nul en lomp trekken..

Tuurlijk, rug bol, benen gestrekt, en keihard rukken vanaf de grond! ;)

Ik geef echt geen ruk om geared powerlifting maar dit filmpje vind ik toch wel echt erg vet !

malan power broeder, malan is die shit

+1

[Link niet meer beschikbaar]

das fakt ap

WTF, wanneer is dat gebeurd?!

en wat is er precies gebeurt? ziet er btw best wel pijnlijk uit :)

Biceptear in een gymtraining volgens Facebook.

ik vraag me dan af met welke oefening ofzo dat zijn chest ook blauw is.

Denk Deadlift, is meestal de gymoefening waar je een biceptear op krijgt. Zal wel ook de "proces coracoideus" hebben gepakt daarbij.

De processus coracoideus ligt op de scapula he. Daarom dat ik me afvroeg hoe het komt dat zijn rechter-pecpec blauw ziet

Ik denk dat je je vergist met de spina scapula, deze ligt namelijk op de scapula ;) De processus coracoideus ligt wel aan de voorzijde van het lichaam. Hierop hecht dan ook de coracobrachialis aan. Dit zou dus ook de verkleuring op de pec verklaren... :)

Ik denk dat je je vergist met de spina scapula, deze ligt namelijk op de scapula ;) De processus coracoideus ligt wel aan de voorzijde van het lichaam. Hierop hecht dan ook de coracobrachialis aan. Dit zou dus ook de verkleuring op de pec verklaren... :)

ik denk dat ie de plaats van aanhechten bedoeld

Terug
Naar boven