XXL Nutrition

Sticky Het grote pics & vids topic

en of..ksnap nie wrm ze geen helmpje opzetten ( kdenk dat ik et ook nie zou doen, want het ziet er namelijk best gay uit,of anders nie filmen hehe)..maar bij die laatste fail..als da ding op je knar komt..heb je wel een hersenschudding te pakken denk.

en of..ksnap nie wrm ze geen helmpje opzetten ( kdenk dat ik et ook nie zou doen, want het ziet er namelijk best gay uit,of anders nie filmen hehe)..maar bij die laatste fail..als da ding op je knar komt..heb je wel een hersenschudding te pakken denk.

In ieder geval wel een paar dagen hoofdpijn!:D

ene g.b. zei ooit "zonder helm ben je niet cool", waarop ene f.p. antwoorde met "komop g, stabiel, debiel..." dus de meningen zijn verdeelt over het wel of niet cool zijn van een helmpje mo

helmpje, net als handschoentjes tijdens het trainen= A No Go..maar wat ik al zei, als je vreest voor je leven..dan zou ik het ook doen!..en wat andere vinden ,is mijn zorg niet jongeman

hahaha alsk een 180 OH heb wel ja...kben gewoon een hitcher out of the future...en zijn we niet allemaal chemisch job?? alleen de hoeveelheid blikjes aan redbull die ik heb gehad zorgt er al voor dat mn tanden groen kleuren int donker

ahh... vroegah hapte mo nog wel eens en ging ie op tilt :sad:

Ja dat was ook mijn doel maar ja kleine jongetjes worden groot!

jep+ ik heb jullie DBB mafakkas nu wel door..kben dr namelijk ook 1 geworden haha:D

Provoceren totdat je er bij neervalt..... It's a dirty job but somebody gotta do it.

dirty jop?

Hahah

dank je

Mooi geluid als hij hem neerlazert. En brute press uiteraard.

dikke lift maar volgens mij geen goede lift toch voor gewichtheffen. Lijkt me nadrukken.

Terug
Naar boven