MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

Lol, mute knop ftw!

Meen je dit nou? Wat een gezever. Als iemand door middel van schreeuwen zijn intensiteit aanduid, vind je dat erg? Ik vind het juist wel zijn charmes hebben, en het laat ook zien dat iemand heel erg gedreven met zijn/haar sport bezig is.

Meen je dit nou? Wat een gezever. Als iemand door middel van schreeuwen zijn intensiteit aanduid, vind je dat erg? Ik vind het juist wel zijn charmes hebben, en het laat ook zien dat iemand heel erg gedreven met zijn/haar sport bezig is.

of dat het een uitslover is :trollface:

notagain.jpg

haha harde arabier!..alleen die deadlift is niet zo indrukwekkend als dat zn maat beweert;)

300kg deadlift toch?
is voor jou w-up natuurlijk met je 350 :D
:bow2:

jaah die stang is volgens mij geen 20 kg, kd8 eerder 15 kg..maar zoiets ja..nou 300 is geen warming up hoor pfff..kheb ff zn chanel gekeken, wel een harde presser..met relatief best lange armen..jammer dat ze in de landen op SM gebied weinig events hebben om te trainen..ma volgens mij is ie wel popi jopi daar

Gast heeft echt een coach nodig, oersterk maar wat een techniek lol.. Kan makkelijk veeeeeeel meer liften zodra hij de juiste techniek kent en ook gebruikt.

Sterke baas, reus ook zo te zien.

Goeie channel, eerste wat ik hoor is Metallica. :thumbs:

Volg hem al een tijdje, mooie techniek.

Terug
Naar boven