- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt ook wel of de fysieken toen estetischer waren dan tegenwoordig.
Esthetischer? Het niveau is gewoon totaal onvergelijkbaar met dat van nu. Ik denk dat het grootste deel van de atleten die dit jaar in de finale sterkste man van nl stonden, 10 jaar geleden op hetzelfde niveau in die WSM finale hadden kunnen staan en niet eens voor Jan met de korte lul mee hadden gedaan ook. Yoke van 390 kan je nu toch echt niet meer mee aankomen, of farmers van 125. Onvoorstelbaar hoe hard dat is gegaan eigenlijk. Mannen als Pudzianowski, Savickas, Shaw, etc hebben toch wel voor een totaal andere dimensie gezorgd in de strongman sport.
Ben ik niet helemaal met je eens. Vergis je niet, het ene 390kg yoke is het andere niet. En in die 2001 SS WSM filmpjes lopen ze met 175kg farmers en frontsquatten ze op reps met 230kg. Dat zijn toch ziekelijke gewichten. Denk dat de meesten in de finale van NL dat niet voor elkaar krijgen. Als je nu terug gaat naar de jaren '90 dan heb je enigszins een punt.
ik denk dat tymboo al zo oud is dat ie denkt dat 10 jaar geleden de jaren 90 waren![]()