- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het is veel gewicht maar met straps is niet echt raw volgens mij

Mijn reactie was op het filmpje van Mike van de WSM 2001. Als je ziet hoe Karlsen daar wint, en dan kijkt naar hoe hij later totaal onder de voet werd gelopen door Pudzianowski, hoe Pudzian vervolgens weer eigenlijk hetzelfde overkwam met Savickas, en hoe nu mannen als Shaw weer een nieuwe buitencategorie aan het vormen zijn... Het is niet dat Karlsen of Samuelsson of Virtanen, of wie dan ook in die finale, met de jaren slapper werden, maar het niveau is gewoon met het jaar enorm gestegen. Die mannen die in die finale stonden hebben allemaal binnen een paar jaar eigenlijk geen enkele rol meer gespeeld. En als je dan nog verder terug zou gaan naar halverwege de jaren '90, dan is het idd helemaal onvergelijkbaar met nu.
Oke, elk yoke is anders, maar met wat voor yoke je ook loopt, met 390 kilo kom je nu niet eens meer in de buurt van een finale. Log press voor reps op 120 kilo is nu niveau Nederlandse finale, en daar worden nu net zulke prestaties opgeleverd als destijds in die finale. Correct me if I'm wrong.
Ja, ik ben toch maar liefs één heel jaar ouder dan jij he![]()
of de misschien al vergeten OD Wilson met een powerlift totaal van 1,102.5kg..
Ik denk dat je ergens toch rekening moet houden met dat atleten in hun leven ook een piek vertonen qua kracht en prestaties. Wat pudzianowski heeft gepresteerd door 5 maal WSM te winnen gaan we niet vaak meer zien. Dit tezamen met wat gmen verteld heeft over de professionalisering in de sport verklaard al wel wat.
Volgens mij heet ie eigenlijk Watte.
Tenminste, in dat WSM 2001 filmpje wel...