Sannee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 479
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een k*tbond! Zelfs de spotters hebben een belt om!
bij die 390 bench heeft die kale gast aan de rechterkant gewoon de plates vast.. wtf..
Sjah... je ziet dit heel veel bij wedstrijden waarbij ze zulke extreme gewichten uit hun gear zien te wurmen. Dat spotters al aan alle kanten handen tegen/aan de bb en/of lifter hebben.
Aan de ene kant slaat het nergens op dat iemand met zijn fikken aan de plates zit, aan de andere kant zie je bij een paar van die gasten er voor wat er gebeurt als een dergelijk gewicht ook maar enigszins uit de baan van het shirt raakt... Dan begint de bb met een noodgang aan een enkeltje strottehoofd.
Enige manier om dat soort gewichten als spotters veilig baas te kunnen is als ze nog weinig snelheid hebben en er dus zo dicht mogelijk bij te zijn als het mis gaat.
Vind het zelf ook nergens meer op slaan, maar in dit soort gevallen safety first, denk ik dan maar...

ben je weleens vanger/lader geweest bij een PL wedstrijd? Kan je garanderen dat het echt geen pretje is voor je rug, niet dat ik dan een belt om zou doen, maar anderen voelen zich daar prettiger bij.

jahwel, vind ut gewoon vrij overdreven. Er staan 3 spotters per kant en dan nog 1 achter de lifter, als die allemaal net fftjes iets aanraken dan scheelt dat zo maar mooi wat kg's.
Beetje overkill allemaal,maar goed dat hoort ook bij die overdreven suits misschien!
die lader heeft al ingecalculeerd dat hij mag gaan deadliften terwijl de lifter aant benchen is..
Je neemt mn posts te serieus.
Ik vind een bond waar ze die semi partial lifts met 4ply suits toestaan gewoon niets.