MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

Super ruig dat filmpje van Riku. Laatste stukje, cardeadlift, is een stukje van de iron man games of sterkste man van europa ergens in 1993 of zo. Gehouden bij Leo's Arena in brunssum!

raw squats filmpje is te hard gewoon!

En ja lex, die riku is echt monschterrr...alleen lijkt wel alsof ie die auto beetje eersteb stukje omhoog stuitert haha, die bench is gewoon belachelijk..

Are you serieus. Gagin 5x385 RAW? Dude dat moet dan toch zo'n beetje bij de allersickste squatprestaties zijn ooit of wat.

Leuk filmpje van Shaw en Heath

leuk filmpje inderdaad

Wat een beest.
Maar was het niet 14x180, of 14x220..?

Ondertussen al 14 jaar geleden werd de sterkste man van Europa hier in Brunssum gehouden:
Hier het volledige deadlift filmpje van die wedstrijd die gewonnen werd door Riku Kiri:

http://www.youtube.com/watch?v=9-1uAB90FeY

Van 1.44 tot 1.56 Paul Smeets... Dit is het enige beeldmateriaal wat ik tot nu toe van hem tegen ben gekomen.

Ik heb ook de uitslagen van die wedstrijd, leuk om te zien wat er toen getild en getrokken werd op wereldniveau.

mlqywy.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

iejt6r.jpg

s497jb.jpg

---------- Post toegevoegd Wed 19 Oct 2011 om 09:25 ----------

Wat een beest.
Maar was het niet 14x180, of 14x220..?

Nee het was echt 14x200.

Ik vond het wat vreemd omdat er 8 dezelfde schijven op zaten.

Nee, ik ook niet. ;)
Whatever..?
Belachelijk sterk in ieder geval.

leuk artikel! en wat een verschil is het toch vergeleken met tegenwoordig!

Are you serieus. Gagin 5x385 RAW? Dude dat moet dan toch zo'n beetje bij de allersickste squatprestaties zijn ooit of wat.

Is idd zeer sick, maar ik vermoed dat Malanichev met zijn 450 RAW squat daar toch ook wel in de buurt zou moeten komen :cool:

Terug
Naar boven