AndroidHealthClinic

Het grote pics & vids topic

  • Topic starter Eznir
  • Startdatum
  • Reacties 13K
  • Weergaven 1M
  • Volgers 299

Bezoekers in dit topic

Geweldig! Ed Coan is echt enig in zijn soort, vergelijkbaar met wat een Cruijff of Pelé voor het voetbal is.
Het opvallende bij deze wedstrijd is dat hij verreweg de lichtste deelnemer is maar met een voorsprong van meer dan 160lbs wint.

Een man met veel karakter: ik heb een opname van een deadlift training waar hij ondanks een rugblessure per se een lift wil maken. Het lukt hem, maar het moet echt uit zijn tenen komen... Zodra het gewicht weer op de grond licht gaat het licht dan ook voor hem uit en valt ie als een plank tegen de vlakte. Na te zijn bijgekomen gaat ie gewoon door met de training...
 
in welk jaar was die mountaineercup met ed coan?
 
damn eznir je brengt echt wel goede filmpjes :D
 
damn, die snelheid ook
 
Als er belangstelling voor is kan ik deze trainingshall dvd van Ironmind wel uploaden. Naast Dimas staan oa Suleymanoglu, Weller en Chakarov er op.

De front squat van dit filmpje is overigens 200kg en geen 240kg, maar het blijft een boel gewicht, zeker als je het gemak ziet waarmee ie het doet.

Zou heel vet zijn als je dat deed!
 
Als er belangstelling voor is kan ik deze trainingshall dvd van Ironmind wel uploaden. Naast Dimas staan oa Suleymanoglu, Weller en Chakarov er op.

De front squat van dit filmpje is overigens 200kg en geen 240kg, maar het blijft een boel gewicht, zeker als je het gemak ziet waarmee ie het doet.

Hier ook zeker interesse ;)
 
Back
Naar boven