Fitness Seller

Sticky Het grote pics & vids topic

laat die arme ogre, washed-up oude powerlifters/strongman halenh hun plezier uit het afzeiken van de jongere generatie "Want wij deden het vroeger op pindakaas en pasta jonge man, maar die jongeren tegenwoordig, zijn alleen maar bezig met doping en weten niet eens meer wat hard werken is"...

Ik denk dat het er meer mee te maken heeft dat als je iemand op de man af in het echt vraagt of ie wat gebruikt (of via pm) en het wordt ontkent en je komt er later achter dat ze wel kuren. Kom er dan gewoon voor uit. Ik ben zoiemand die ****ing naief is en het geloofd en dan bij mezelf afvraag wat ik allemaal verkeerd doe.
Dan moet je imo niet gaan lopen haten op ogre, want ik ken maar weinig naturals die zo'n hoge overhead en squat hebben (of hadden).
Maar dit topic gaat niet over kuurtjes....

denk dat er in strongman zeker flink wat gebruik wordt. kijk maar is naar het verschil tussen belgië en nederland. terwijl dit in het powerliften veel minder is (omdat er in NL ook gecontroleerd wordt daar)

Ik denk dat het er meer mee te maken heeft dat als je iemand op de man af in het echt vraagt of ie wat gebruikt (of via pm) en het wordt ontkent en je komt er later achter dat ze wel kuren. Kom er dan gewoon voor uit. Ik ben zoiemand die ****ing naief is en het geloofd en dan bij mezelf afvraag wat ik allemaal verkeerd doe.
Dan moet je imo niet gaan lopen haten op ogre, want ik ken maar weinig naturals die zo'n hoge overhead en squat hebben (of hadden).
Maar dit topic gaat niet over kuurtjes....

je hebt toch je eigen eer en geweten, dat is toch genoeg... ik heb vaker de eer gehad om met de sterkste natural van nederland te trainen en ik als fan/kameraad van hem erger me ook wel eraan dat iedereen kuurt maar hij wil toch de sterkste man van nederland (en nog hoger) worden, ook tegen alle kuurders, zonder dat ie het er telkens over moet hebben maar door ze gewoon te verslaan ondanks hun "hulpmiddelen"

---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

denk dat er in strongman zeker flink wat gebruik wordt. kijk maar is naar het verschil tussen belgië en nederland. terwijl dit in het powerliften veel minder is (omdat er in NL ook gecontroleerd wordt daar)

in belgie is iedereen dan ook natural :rolleyes:

laat die arme ogre, washed-up oude powerlifters/strongman halenh hun plezier uit het afzeiken van de jongere generatie "Want wij deden het vroeger op pindakaas en pasta jonge man, maar die jongeren tegenwoordig, zijn alleen maar bezig met doping en weten niet eens meer wat hard werken is"...

Gaat mij er meer om dat hij er blijkbaar plezier in heeft als mensen ruzie krijgen, is me al eerder opgevallen.
Beetje triest op zijn en mijn leeftijd ;)

Denk dat samen met Kendall dat Eric lilliebridge nog harder gaat gaan. Onderlinge titanenstrijd!

Haha, wordt lekker topic zo.
Blijven rellen mannen! Wil graag weten wie van de PL sectie nu allemaal aan de test, deca en anavar zit!

Buiten het feit dat het illegal wide is, is het wel erg bizar

Jij bent wel een beetje een stokertje he? Vind je dat fijn?

Oh ja houd het hier een beetje spannend.

---------- Toegevoegd om 07:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:47 ----------

Gaat mij er meer om dat hij er blijkbaar plezier in heeft als mensen ruzie krijgen, is me al eerder opgevallen.
Beetje triest op zijn en mijn leeftijd ;)

Ik heb met nog niemand hier ruzie gekregen hoor, maar

2dingen zijn irritant een is liegen over je doping gebruik en andere is zoals bulck reageerde.
Wees of direct of hou je mond dicht.

Dus :kiss:

Oh ja houd het hier een beetje spannend.

---------- Toegevoegd om 07:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:47 ----------

Ik heb met nog niemand hier ruzie gekregen hoor, maar

2dingen zijn irritant een is liegen over je doping gebruik en andere is zoals bulck reageerde.
Wees of direct of hou je mond dicht.

Dus :kiss:

Insinuaties bedoel je, zonder de namen te durven noemen?
Ergens heb je wel een punt..
Ik vind de lui t ergste die overal op 100% natural lijsten staan en dit uitdragen en dan tjokvol zitten, voor de rest doet iedereen maar lekker :)

200KG bench op 65KG bodyweight... jijwatmaat?

die gast zijn zwaartepunt hangt 5 cm boven de barbell :D

Sumo repouts gaan nergens over

Terug
Naar boven