Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mighty impressive natuurlijk, maar ik vind het soms wel wat jammer dat gasten hun "strict" log press gebruiken om te pronken terwijl hun "normale" loglift mischien 5kg meer isik bedoel de logs van Z zijn ook semi-strict maar dat is gewoon zijn log press, denk dat ie niet of amper meer haalt MET benen...
en nee, dit is zeker geen haat naar bijv. JP of Mo met hun impressive stricte presses, maar iemand als hall zit dit waarschijnlijk even strict als zn competition lifts... vroeger had je 2 broers die highland games deden, van oord geloof ik, die konden 130 uit doorrol, dan dacht ik ook altijd: wow die liften vast 160+, en dan lag er 140 op en dan faalden ze die![]()
met moeite 5 reps met 50kg dumbbells en dan van bovenaf beginnen..?? huh? what happened?
oké, dat ie nu even van de kuurtjes af is begrijp ik in het kader van krachtverlies, maar dat het zoveel is?
Is zn supplier overleden ofzo?
Hoe komt die dude zo slap en skinny?
geeft beeld aan de uitdrukking kuren is hurenIs zn supplier overleden ofzo?
Hoe komt die dude zo slap en skinny?
Nice vid brohttp://www.youtube.com/watch?v=3RJFcClTFHA
---------- Toegevoegd om 12:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------
geeft beeld aan de uitdrukking kuren is huren
of sicke blessure, ik weet het niet