AndroidHealthClinic

Sticky Het grote pics & vids topic

mighty impressive natuurlijk, maar ik vind het soms wel wat jammer dat gasten hun "strict" log press gebruiken om te pronken terwijl hun "normale" loglift mischien 5kg meer is :P ik bedoel de logs van Z zijn ook semi-strict maar dat is gewoon zijn log press, denk dat ie niet of amper meer haalt MET benen...

en nee, dit is zeker geen haat naar bijv. JP of Mo met hun impressive stricte presses, maar iemand als hall zit dit waarschijnlijk even strict als zn competition lifts... vroeger had je 2 broers die highland games deden, van oord geloof ik, die konden 130 uit doorrol, dan dacht ik ook altijd: wow die liften vast 160+, en dan lag er 140 op en dan faalden ze die :P

het is maar waar je op focust, op bepaald niveau om dan gains te pakken gaat zelfs de luchtvochtigheid meespelen in die b*ch. De grinders onder ons snappen dat ding.

En snel!

[Link niet meer beschikbaar]

met moeite 5 reps met 50kg dumbbells en dan van bovenaf beginnen..?? huh? what happened?

oké, dat ie nu even van de kuurtjes af is begrijp ik in het kader van krachtverlies, maar dat het zoveel is?

met moeite 5 reps met 50kg dumbbells en dan van bovenaf beginnen..?? huh? what happened?

oké, dat ie nu even van de kuurtjes af is begrijp ik in het kader van krachtverlies, maar dat het zoveel is?

Hij komt ook van een blessure af geloof ik.

Is zn supplier overleden ofzo?
Hoe komt die dude zo slap en skinny?

Hij kiest duidelijk voor zn gezondheid op het moment. Misschien tijdelijk nisschien ook niet. Dat is ok en slim lijkt me. Sterksteman is ook niet zn hele leven volgens mij en dat is ook wel slim op zich.

Misschien weet Moonen er wat meer van.

Zijn vrouw wil erg graag een kindje van hem hebben. Denk dat alleen een chlomiet nakuur niet voldoende was. Daarnaast weet ik dat ie op WSM 2012 een behoorlijke tik heeft gehad door niet eens de finale te halen. Voor hem telt maar 1 ding en dat is die titel. realiseert zich waarschijnlijk dat het niet meer gaat lukken. Daarnaast heeft hij al behoorlijk wat rugblessures gehad en denk ik dat het verhaal van JP wel goed aansluit.

Vergeet niet dat Poundstone van nature een gast zou zijn die 80-90 kg zou wegen. Dat is iets anders dan een shaw, Z en andere reuzen. Poundstone is gekweekt zwaargewicht. Bij stoppen is het niet meer dan logisch dat hij weer een natuurlijke vorm zal aannemen.

Terug
Naar boven