Fitness Seller

Sticky Het grote pics & vids topic

mighty impressive natuurlijk, maar ik vind het soms wel wat jammer dat gasten hun "strict" log press gebruiken om te pronken terwijl hun "normale" loglift mischien 5kg meer is :P ik bedoel de logs van Z zijn ook semi-strict maar dat is gewoon zijn log press, denk dat ie niet of amper meer haalt MET benen...

en nee, dit is zeker geen haat naar bijv. JP of Mo met hun impressive stricte presses, maar iemand als hall zit dit waarschijnlijk even strict als zn competition lifts... vroeger had je 2 broers die highland games deden, van oord geloof ik, die konden 130 uit doorrol, dan dacht ik ook altijd: wow die liften vast 160+, en dan lag er 140 op en dan faalden ze die :P

Dat accent maakt de video ook gewoon nog 100% bruter.

Wat een ongelooflijke baas die vent.. ziek sterk.
EddieHall.jpg

Jezus dat press

Holy shit, wat een monster!

z'n traps lopen wat achter...

Klopt! Eddie is een beest. Geweldig om te zien! Bovendien een aardige kerel. Echt een show man. Wel typisch iemand die "het randje" van de sport op zoekt. Heeft al 2 keer in het ziekenhuis gelegen vanwege een tegensputterende rikketik...

Klopt! Eddie is een beest. Geweldig om te zien! Bovendien een aardige kerel. Echt een show man. Wel typisch iemand die "het randje" van de sport op zoekt. Heeft al 2 keer in het ziekenhuis gelegen vanwege een tegensputterende rikketik...

Het zal me niks verbazen als hij net als Marunde en Jenkins niet al te oud zal worden, die mannen gingen ook in een jaar tijd ofzo ook ineens belachelijk hard omhoog.

Het zal me niks verbazen als hij net als Marunde en Jenkins niet al te oud zal worden, die mannen gingen ook in een jaar tijd ofzo ook ineens belachelijk hard omhoog.

Zijn toch true natty ? Net zoals de meeste hier ?

Op paar weken/maanden tijd tegen de 300 trekken is toch true natty ?

toevallig zei ik tegen Frank vandaag nog dat ik dacht dat hij de volgende zou worden in het rijtje Marunde en Jenkins....

marunde kreeg een hartaanval in 2006 als ik me niet vergis, het jaar dat ie zich (door blessures) niet wist te kwalificeren voor de WSM finals... Jenkins kreeg hem in 2013 terwijl hij eigk van 2011 naar 2012 de meeste progressie maakte... Sigmarsson kreeg een hartaanval na zijn top tijd in Strongman... het lijkt net of het op een min of meer "rustmoment" komt (of het komt doordat ze door fysieke ongemakken rustiger aan moeten gaan doen en het dan toeslaat)

of is dit volkomen onzin? is alleen mijn analyse

marunde kreeg een hartaanval in 2006 als ik me niet vergis, het jaar dat ie zich (door blessures) niet wist te kwalificeren voor de WSM finals... Jenkins kreeg hem in 2013 terwijl hij eigk van 2011 naar 2012 de meeste progressie maakte... Sigmarsson kreeg een hartaanval na zijn top tijd in Strongman... het lijkt net of het op een min of meer "rustmoment" komt (of het komt doordat ze door fysieke ongemakken rustiger aan moeten gaan doen en het dan toeslaat)

of is dit volkomen onzin? is alleen mijn analyse

Jenkins heb ik niet zo gevolgd (al zag zijn kop er altijd enorm ongezond uit), maar marunde is echtwel hard vooruit gegaan in 1 of 2 jaar tijd. Eerst was hij bijna ecto en een jaar later was het een ****ing beest.

jwel, maar dat jaar is ie niet overleden :P in 2005 werd ie 2e op wsm

Jij bent wel een beetje een stokertje he? Vind je dat fijn?

laat die arme ogre, washed-up oude powerlifters/strongman halenh hun plezier uit het afzeiken van de jongere generatie "Want wij deden het vroeger op pindakaas en pasta jonge man, maar die jongeren tegenwoordig, zijn alleen maar bezig met doping en weten niet eens meer wat hard werken is"...

Terug
Naar boven