- Waardering
- 15.914
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik bedoel de logs van Z zijn ook semi-strict maar dat is gewoon zijn log press, denk dat ie niet of amper meer haalt MET benen...
Klopt! Eddie is een beest. Geweldig om te zien! Bovendien een aardige kerel. Echt een show man. Wel typisch iemand die "het randje" van de sport op zoekt. Heeft al 2 keer in het ziekenhuis gelegen vanwege een tegensputterende rikketik...
Het zal me niks verbazen als hij net als Marunde en Jenkins niet al te oud zal worden, die mannen gingen ook in een jaar tijd ofzo ook ineens belachelijk hard omhoog.
Noem dan namen voor een goede rel...die slaat als een tamme lul op een drumstelZijn toch true natty ? Net zoals de meeste hier ?
Op paar weken/maanden tijd tegen de 300 trekken is toch true natty ?
Het zal me niks verbazen als hij net als Marunde en Jenkins niet al te oud zal worden, die mannen gingen ook in een jaar tijd ofzo ook ineens belachelijk hard omhoog.
marunde kreeg een hartaanval in 2006 als ik me niet vergis, het jaar dat ie zich (door blessures) niet wist te kwalificeren voor de WSM finals... Jenkins kreeg hem in 2013 terwijl hij eigk van 2011 naar 2012 de meeste progressie maakte... Sigmarsson kreeg een hartaanval na zijn top tijd in Strongman... het lijkt net of het op een min of meer "rustmoment" komt (of het komt doordat ze door fysieke ongemakken rustiger aan moeten gaan doen en het dan toeslaat)
of is dit volkomen onzin? is alleen mijn analyse
Noem dan namen voor een goede rel...die slaat als een tamme lul op een drumstel
Jij bent wel een beetje een stokertje he? Vind je dat fijn?