XXL Nutrition

Sticky Het grote pics & vids topic

1000kg in de 93, was fantastisch spannende wedstrijd!

en ook die 370kg deadlift!

gewoon als 2e deadlift geplaatst van alle lifters

Was wel sick ja, maar dat was meer te verwachten, had in training ook al meer gedaan dacht ik. Als die z'n eerste niet gemist had zal hij wel 375-380 gegaan zijn.

Als je gigantische sumo dl's wil zien is de -93 meestal wel de klasse die je niet mag missen.
Inzarkin, Bilyi, Coimbra allemaal prachttechniek met vrij normale lichaamsverhoudingen. Mashintsov ook moest die nu eens kijken naar z'n bar en dan recht vastpakken :D

Voor degene die het gemist hebben:

https://www.youtube.com/watch?v=67V0psaTBsE

leuk!

wel echt veel mensen uitgebombed en veel no lifts

edit: belkin wel echt veel geluk. Leek een beetje hoog vanaf hier :P

Helemaal eens, leek mij ook beetje hoog en uitbommen zie ik bij veel gewichtsklassen. Bij de vrouwen 72 vielen ze als rijpe appels met banken.

Helemaal eens, leek mij ook beetje hoog en uitbommen zie ik bij veel gewichtsklassen. Bij de vrouwen 72 vielen ze als rijpe appels met banken.

bij de mannen in de andere gewichts klasses viel het wel mee. Kom je helemaal voor nop daar naar america :roflol:

Wat een geluk die Yury, leek inderdaad wel wat hoog. Prachtig om te zien wel dat die het nog haald in z'n 3de beurt!

Jetlag en ze zitten op 1000m hoogte volgens mij. Niet erg handig. Yuri heeft trouwens in training overtuigend 440 gedaan

Deadliften wordt interessant zo Belkin heeft flnk hogere opener

Belkin z'n 3e was inderdaad cadeautje. Blijft wel spannend zo... Kan normaal 360-365 deadliften maar verbeterde z'n bench ook flink dus...

Ben benieuwd gaat spannend worden zometeen in de 105

Dit is het World Open Men's Championships

betekent dat dat iedereen die zich inschrijft mee kan doen zonder zich te kwalificeren of hoe zit dat precies?

ah juist

dat is wel een stuk logischer ja :p

edit: zal hem ook maar even in spoiler zetten
lol, so close, ging nog zo snel van de grond die laatste DL

Laatst bewerkt:
Over de laatste -105 lift

t*ring zeg wat een laatste lift ik dacht dat ie hem nog zou pakken

Tja dat is sumo. Heel even de druk naar je tenen en je bent hem kwijt.

Laatst bewerkt:
Zn bench is wel 20kg vooruit ongeveer. Maar ja squat blijft beetje klote vergeleken met die 440 in training half jaar geleden.

Terug
Naar boven