AndroidHealthClinic

Sticky Het grote pics & vids topic

conventional deadlifts zijn meestal idd iets sneller. Je moet onderin dat pak gebruiken om momentum op te bouwen want bovenin doet dat pak niets meer.

oh ik dacht dat dat pak je juist zo goed rechtop hield waardoor de lockout makkelijker zou zijn

maar benen van bijna een meter waar je dus omheen moet met die bar zijn ook niet zo fijn nee, dan sta je dus effectief gewoon kei ver voorover met je schouders

conventional deadlifts zijn meestal idd iets sneller. Je moet onderin dat pak gebruiken om momentum op te bouwen want bovenin doet dat pak niets meer.

is niet bij cyc grip zn limiterende factor en daarom gaat de lift zelf nog wel snel?

Sorry maar nee, juist met pak moet je onderin perfect in je houding blijven om bovenin goed uit te komen, oftewel zodra je heup beweegt moet de stang bewegen, dit heeft niets met snelheid te maken.

Dit wil niet zeggen dat ik tegen snelheid genereren ben maar mensen roepen te vaak dat een lifter meer snelheid moet maken terwijl de persoon in kwestie nog niet eens in staat is om in een goede houding te blijven.

als het al iets meer dan just a ritual is dan is het een manier om goed je lats aan te kunnen spannen

ik betwijfel of een iets ijlere lucht bij zo'n intensieve en kortdurende sportprestatie als een powerlift iets uitmaakt + je kunt niet bewust 'meer zuurstof inademen' alleen meer volume gas, wat de meeste high level lifters waarschijnlijk sowieso al maximaal doen

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:55 ----------

lees trouwens net dat cyc 170kg weegt

ik wist dat hij gigantisch is maar 170kg jezus christus :roflol:

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:14 ----------

Zijn geared conventional deadlifts trouwens altijd zo bedrieglijk snel of waren z'n deadlift attempts gewoon slecht gekozen?

Wat?

Je kunt zeker wel een hogere saturatiewaarde bereiken in het bloed en dat is volgens mij wat er bedoeld wordt met de vraag of het een ademhalingstechniek is.

Wat?

Je kunt zeker wel een hogere saturatiewaarde bereiken in het bloed en dat is volgens mij wat er bedoeld wordt met de vraag of het een ademhalingstechniek is.

Kleurplaat was gewoon een beetje aan het mierennken, je kan niet in de meest letterlijke vorm ''meer zuurstof inademen'' omdat lucht voor een groot deel uit stikstof bestaat.

Ik denk dat kleurplaat dit bedoelt :scratch:

Nou ja mierennken, wat je zei kan gewoon niet. Aannemend dat je voordat je je lift begint altijd al praktisch het maximale volume gas inademt kun je niet bewust meer zuurstof in gaan ademen in een zuurstofarmere omgeving, je kunt niet selecteren welk gas je inademt en welk gas niet. De enige manier om dan meer zuurstof in te ademen is door meer gas in te ademen dan normaal wat niet kan als je in je reguliere trainingen ook al goed de valsalvat.

En ik betwijfel of de zuurstof saturatie bijzonder veel invloed heeft op een inspanning van een paar seconde.

En van teveel zuurstof kun je gaan hyperventileren.

technisch gezien een repost omdat ze allemaal wel al een keer voorbij zijn gekomen maar toch mooi bij elkaar in 1 filmpje als iemand er 1 of meerdere gemist heeft
[Link niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 00:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:17 ----------

Ik betrap mezelf er net op te denken huh bencht eric MAAR 530

moet echt wat minder youtube videos kijken.

10 seconden voor hij lift neemt hij al zen breath :')

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

technisch gezien een repost omdat ze allemaal wel al een keer voorbij zijn gekomen maar toch mooi bij elkaar in 1 filmpje als iemand er 1 of meerdere gemist heeft http://www.youtube.com/watch?v=KNUxFow-Lq4 ---------- Toegevoegd om 00:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:17 ---------- Ik betrap mezelf er net op te denken huh bencht eric MAAR 530 moet echt wat minder youtube videos kijken.

Iemand die me kan vertellen wat precies een belt doet bij RAW benchen? Bij geared weet ik dat het gedaan word om het shirt op zen plek te houden maar wist niet dat hij RAW ook gebruikt werd.

meer dan duizend kiklos raw en geen amerikaanse federatie strapatsen

hnnnggg

Blijft apart dat ie ook raw veel meer squat dan ie deadlift

Blijft apart dat ie ook raw veel meer squat dan ie deadlift

Heeft volgens mij ook een keer ergens gezegd dat hij in zn bodybuilder jaren wat de overgrote meerderheid van zn trainingscarriere was altijd heeft gesquat maar zeer zelden heeft gedeadlift.

---------- Toegevoegd om 23:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------

ik lees trouwens flink wat kritiek/rage over de validiteit van de wilks score bij vrouwen als reactie hierop

omdat dat dit 'de wilks-equivalent' is van een 100kg lifter die 1130kg totalt, bijvoorbeeld

Terug
Naar boven