- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wilks van haar is vergelijkbaar met die van Ivan Freydun of Belyaev volgens mij. Zie niet echt in waarom dat niet kan kloppen.
Ik snap je punt overigens wel. Je bedoelt dat de Wilks formule gedateerd is doordat die op basis is van oude totalen die vanzelfsprekend lager waren?
Weet niet of dat zo is, maar dan zou wel elke kg hoger totaal de wilks exponentieel laten stijgen.
.Vraag me sowieso af of je wilks scores tussen mannen en vrouwen nu wel zonodig zou moeten vergelijken, en daarnaast, als je de coefficienten nu zou veranderen zou je over een x aantal jaar zeer waarschijnlijk weer hetzelfde "probleem" hebben
Raar argument. Soloviova is gewoon van buitenaardse klasse.
.
Buitenaardse klasse, er waren twee dames wel redelijk bij haar gebleven op wilks. Wel ongelofelijk sterk natuurlijk
je ziet bij de vrouwen gewoon dat er een paar uitschieters zijn qua wilks, maar veel komen niet boven de 600 uit, waar bij de mannen dit wel is.
Heeft Wilks ook niet de neiging om relatief wat gunstiger uit te pakken voor lagere BW's?
Wilks is er juist om geen verschil te hebben tussen BW
Ik vind dit misschien nog wel vetter. Al bijna 2 jaar geen competitie meer gedaan en dan even 200KG snatchen in de worlds training hall.