Fitness Seller

Sticky Het grote pics & vids topic

Ik vraag me nog steeds af of hij wel goed gelocked stond, leverde hem volgens mij de wereldtitel op deze lift..

is echt lastig te zien idd. Echt een twijfel geval, borst is wel omhoog maar schouders lijken niet echt naar achter..

Iemand al een crack van de Log lift challenge stream vanmiddag?

[Link niet meer beschikbaar]

Strict log koppen..

die snelheid vanaf onderin tho...

ziekelijk sterk

is hij nu wel oke?

ah big ed

ziekelijk sterk

is hij nu wel oke?

Als het goed is doet hij nu mee aan het vervolg van de wedstrijd ja (british open) het log lift kampioenschap was ervoor met was met gasten net als met dl afgelopen augustus.

Volgens mij Z met 220, Hall faalde 220 net als Graham Hicks die hem achter zich liet vallen.

Z Faalde daarna nog met 228 voor zover ik de hysterische update op Sugden Barbell kon volgen.

ziet er vervelend uit die van hall, echt goede snelheid nog voor een strict log

Big Z fail 228kg

ziekelijk sterk

is hij nu wel oke?

Hij was nog aardig oke ja;)

So yesterday I won britains strongest man 2015.

Was a tough day and set a new British record of 211kg in the log press. Nearly locked out 220kg but lost my balance and folded myself in half lol. Stood up.. Brushed my shoulders off and carried on though.

Won 4 events and 2 second places, feeling in the shape of my life right now' weighing 173kg / 380lbs' Fit, healthy and hungry.

Competing in America and Australia next month in two huge contests organised by Arnold Schwarzenegger , then onto Malaysia the month after to compete in the worlds strongest man 2015.

Many said I'd never win it... that I'm just a one trick pony... Well to you people I say thank you!,' It's you guys who throw the fuel into the fire and get me more stoked up.
"I genuinely think I can"
Takes some bottle to say that but you can't destroy a mans self belief once he's convinced himself.
100% that golden globe trophy is coming back to Britain in my lifetime!

Thanks guys
Eddie hall

lol

is er uberhaupt ooit iemand geweest in de geschiedenis van altijd die zulke sterke schouders had

dat leek nieteens een 90% effort.

strict press..

what the.

Terug
Naar boven