MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

Oftewel Pete zou zijn opener voor een triple ( derde beetje grind ) kunnen halen?

.

Laatst bewerkt:
Oftewel Pete zou zijn opener voor een triple ( derde beetje grind ) kunnen halen?

Ja maar op 'dat' moment was het wss een RPE 7.5 maar hij heeft 750 een week geleden nog betless voor 4 reps gedaan en volgens mij 3 of meer weken geleden nog 5x met belt.

Ja maar op 'dat' moment was het wss een RPE 7.5 maar hij heeft 750 een week geleden nog betless voor 4 reps gedaan en volgens mij 3 of meer weken geleden nog 5x met belt.

misschien voelde hij zich op dit moment wel minder goed en verwachte hij nu maar 3 reps te kunnen.
RPE schaal blijft toch altijd gokken. na wat ervaring kun je het behoorlijk goed inschatten maar soms kun je veel meer/minder dan je verwacht.

misschien voelde hij zich op dit moment wel minder goed en verwachte hij nu maar 3 reps te kunnen.
RPE schaal blijft toch altijd gokken. na wat ervaring kun je het behoorlijk goed inschatten maar soms kun je veel meer/minder dan je verwacht.

Ja dat bedoel ik.

Hoe zouden zijn knietjes, rug en nek het nu stellen? :')

iemand toevallig een link waar RUM gelivestreamed gaat worden ?

ja zo kan ik het ook

die heeft al 76 jaar kunnen oefenen

potverdomme pete rubish mist weer 800+ op een meet
http://www.youtube.com/watch?v=-X7mVJveK2Q

omdat:

edit: hier nog een foto van dan green die er ongeveer 80 jaar oud en suicidaal uitziet voor zijn weigh in
636fa1a420a2c73d1e097aacada638fe.jpg

Laatst bewerkt:
Lijkt me ook niet slim om met een ring aan 800lbs te gaan pullen.

Lijkt me ook niet slim om met een ring aan 800lbs te gaan pullen.

wordt in de comments ook op ingegaan en hij zal voortaan zonder ring gaan pullen

michael bianchi

Pete I know you've said in the past that your ring doesn't affect your grip. Either does mine. But the ring pushes your skin on your hand against the bar more making the callus even bigger/worse. It makes the skin get get pinched against the bar.

Pete Rubish

honestly you're probably right

Pete Rubish

+Pete Rubish looking at it now, that looks to be exactly what happened and no, i'm not joking

Pete Rubish

+Pete Rubish would buy you a beer in real life

Terug
Naar boven