AndroidHealthClinic

Sticky Het grote pics & vids topic

Dan leer je meteen recht lopen zodat je met een reguliere yoke fatsoenlijk loopt met minder energie verspilling en snelheids verlies omdat je de grond raakt.

Die is bruut ja , wilde ik net posten.

Wat een godvergeten bruut filmpje was dat!!! :fire:

Wat een ongelooflijk brutale fysiek heeft die Poundstone toch!

tate heb aardig wat blessures gehad en operaties ondergaan :eek:

Poundstone is goed in vorm zo te zien, wat een fysiek :D

Niet om te haten, maar dat zijn toch quarter Squats? Of was dat de bedoeling?

Bruut gewicht! Maar is het nu de hoek van de camera of komt hij lang niet aan parallel?

Sterke halve squats

Sterk. Maar niet diep.
Oogt niet echt stabiel op die schoentjes.

Hij kan het gewicht duidelijk nog niet aan. No offence.

dit zijn partial squats, wel dik gewicht natuurlijk

Fouad is sterk maar dit is niet tot par en ik vind het dom voor zo'n goede atleet dat hij zich waagt aan squats met die schoenen.

Ik had die ''discussie'' laatst met lex over full/para/partial squats... ik kon hem geen ongelijk geven in de argumenten die hij gaf... in strongman zit er geen enkele beweging waarbij je fullsquat.... stones - partial ..... yoke - minder dan partitial ... wheelflip - partial... en ga zo maar verder... dus misschien zijn deze trainingen wel bewust geen paralel of full..

Ik had die ''discussie'' laatst met lex over full/para/partial squats... ik kon hem geen ongelijk geven in de argumenten die hij gaf... in strongman zit er geen enkele beweging waarbij je fullsquat.... stones - partial ..... yoke - minder dan partitial ... wheelflip - partial... en ga zo maar verder... dus misschien zijn deze trainingen wel bewust geen paralel of full..

En wat als ze je een keer laten squatten op een strongman wedstrijd? Gebeurt nog wel eens, zelfs bij sterkste team vd wereldbijv. zag ik pas op tv.

Ik denk dat je gewoon zoveel mogelijk full/parallel moet squatten. Als je full/par sterker wordt, word je partial ook sterker, maar andersom betwijfel ik of er een groot effect is.

Stones is af en toe fullsq. Sommigen na het lappen met de steen zitten met hun reet op de enkels. Maar is meer een full front sq.

Maar goed ik denk dat je zoiezo wel eens full moet doen, verder vind ik de box een heel goede voor sm.

Terug
Naar boven