AndroidHealthClinic

Sticky Het grote pics & vids topic

die presses van paul zijn gewoon bijna clean helemaal leip

Wat the **** zit die sukkel (helper) aan de band voor??

Sterke boom heeft die kerel, leek me een techniek fout die 160 ipv krachttekort.

Wat the **** zit die sukkel (helper) aan de band voor??

Sterke boom heeft die kerel, leek me een techniek fout die 160 ipv krachttekort.

Hadden 2 kerel uit het publiek ook geprobeerd en hun biceps afgescheurd ofzo, helpers stonden erbij voor moest het misgaan ofzo. Beetje te dicht soms.

Sterk van Jimmy.
Die gast raakt gewoon die band aan.

Hadden 2 kerel uit het publiek ook geprobeerd en hun biceps afgescheurd ofzo, helpers stonden erbij voor moest het misgaan ofzo. Beetje te dicht soms.

Lijkt mij eerder dat ze eerder voor meer problemen kunnen zorgen als de band verkeert valt wanneer ze zo dicht staan. :D

Ziet er wel sympathieke kerel uit precies die gast, veel lol tijdens de wedstrijd, snelle medley ook. :eek:

mooi filmpje ! Die log van hem is wel superexplosief zeg :eek:

lol @ die helpers!!! ze voorkomen gewoon dat de band terugvalt met flippen wtf.

@snoob: die kerel die in dat filmpje deadlift staat vrij wijd maar heeft evengoed z'n armen/handen nog naast z'n benen. volgens mij lift jimmy ook zo toch? wat is daar t voordeel nou van?

beetje teveel druk gezet ;-)

@snoob: die kerel die in dat filmpje deadlift staat vrij wijd maar heeft evengoed z'n armen/handen nog naast z'n benen. volgens mij lift jimmy ook zo toch? wat is daar t voordeel nou van?

das gewoon omdat ie zelf ****ing wijd is

****ing droog :roflol:

Mss mis ik iets, maar heeft het zin om met een axle te deadliften als je dan toch straps gebruikt?
Wel brutaal sterk natuurlijk, en goed gevonden die "suited" :roflol:

Terug
Naar boven