Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou, hij zegt zelf al dat je met die cambered bar een inch extra ROM hebt. Naja, die bocht in de cambered bar is echt wel meer dan een inch, zeker 2 a 3 inch. Kennelijk wil hij maar een inch extra ROM, en niet 3. Kijk maar goed, z'n polsen zijn stuk lager dan bij een normale bench.

http://www.youtube.com/watch?v=7CofuuShTsg dit is ook wel knap. ff 80 reps maken![]()

Dat's 60kg he? Alsnog impressive. Hij ziet eruit alsof hij een veel te hoge bloeddruk hebt...
Haha, ja, heeft. Ik ben allochtonisch. Check z'n ogen en aders overal, vooral z'n ogen puilen er half uit. Zo zag sjors er uit na z'n 260kg squat.
Haha, ja, heeft. Ik ben allochtonisch. Check z'n ogen en aders overal, vooral z'n ogen puilen er half uit. Zo zag sjors er uit na z'n 260kg squat.

Volgende keer als ik 150kilo deadlift met een nette techniek zet je hem op film?ik vond z'n techniek ook mooi, dat was eigenlijk waarom ik m postte![]()