MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

geen 2de/3de beurt, deadlift ging vrij easy...

het kan alle twee idd berryDK. ed coan ging vaak gewoon nog ff door voor brute PR's, terwijl ie al wist dat ie de wedstrijd zou winnen :D

het kan alle twee idd berryDK. ed coan ging vaak gewoon nog ff door voor brute PR's, terwijl ie al wist dat ie de wedstrijd zou winnen :D

Ik zou ook liever gaan voor een 2de - 3de - 4de beurt :D
Zelfs al ben ik gewonnen.

Kan zijn dat ie niet geblesseerd is , maar gewoon wat "uitblazen" van na de deadlift, ik loop ook niet rustig terug naar men plaats hoor :D En dat raar stapje kan van het pak komen.

Als iemand zo makkelijk 300kg wegdrukt vraag je je toch af wat je zelf nog doet met die halters he ;). Wat pakt die Wade Hopper de bank trouwens breed zeg.

meeste pl'ers drukken vrij breed op een wedstrijd

Meestal wijsvinger op de ring, en dat geeft je met zulke korte armpjes een ROM van 10cm :p

Zijn er geen regelementen voor die zeggen hoe breed je een stang moet pakken tijdens een wedstrijd? of verschilt dat per bond?

wijsvinger op de ring is de uiterste breedte die je mag pakken. smaller mag wel

Link
Toch het vermelden waard vind ik!
Je vind nog meer filmpjes op zijn youtubekanaal

Wat een beest is het ook zeg. De bankdrukbank lijkt maar een klein ding als hij er op gaat liggen.

Deze video werd vroeger al eens gepost op DBB
Vond het toch een inspirerende video!

link

Vind toevallig nog iemand dat filmpje van die ene armworstelaar, dikke nek.
Toen was hij nog onverslagen. Weet enkel dat hij heel de tijd "I'm too strong" riep en mentaal zijn tegenstanders al uitschakelde voor de wedstrijd.

Dacht dat het van national geographic was?
Eeuwige karma :D

Terug
Naar boven