Fitness Seller

Het grote playstation 3 topic

Bezoekers in dit topic

Nog nooit gezien? 60€ is zowat de minimum ze. Voor COD heb ik 64 betaald met verzending bij, kwam op 59,99 en rachet & clank komt op 69,99, was 5€ verkeerd.

Ik weet het dat je via internet soms veel goedkoper uitkomt, heavenly sword heb ik gekocht voor 50€ bij play.com maar de prijzen voor deze spellen komen op hetzelfde uit. In amerika zijn ze natuurlijk spotgoedkoop tegenover hier ma COD wou ik zo snel mogelijk hebben, daarvan dus dimensionplus.nl ;) r&c ga ik ma van de US laten komen, nu de games toch regiovrij zijn.
 
R&C is al 65 euro op Bol.com, en dat is 1 van de duurdere winkels.
 
lol, wat is volgens u dan één van de goedkopere winkels? Bol.com heeft dan weer duurdere verzendkosten zekers.
 
Nog nooit gezien? 60€ is zowat de minimum ze. Voor COD heb ik 64 betaald met verzending bij, kwam op 59,99 en rachet & clank komt op 69,99, was 5€ verkeerd.

Ik weet het dat je via internet soms veel goedkoper uitkomt, heavenly sword heb ik gekocht voor 50€ bij play.com maar de prijzen voor deze spellen komen op hetzelfde uit. In amerika zijn ze natuurlijk spotgoedkoop tegenover hier ma COD wou ik zo snel mogelijk hebben, daarvan dus dimensionplus.nl ;) r&c ga ik ma van de US laten komen, nu de games toch regiovrij zijn.

Op play.com staat ratchet and clank op 62 euro.
En zij werkten zonder verzendingskosten hé ?
 
vandaag call of duty 4 weest gaan halen, ohjoooo da een spel,

vooral online :D

nu wachten op WWE smackdown vs raw, graphics zien er vet uit en de moves uitgebreider
 
Op play.com staat ratchet and clank op 62 euro.
En zij werkten zonder verzendingskosten hé ?

Mja ge hebt gelijk kerel, ofwel heb ik mij mislezen ofwel is hun prijs gedaald want het kwam op 70€ ofzoiets. En die prijs is levering inbegrepen ja.
 
lol ik game lekker op de pc :P of lekker op de n64 old-skool hehe nee pc blijft de dom
 
Ik krijg met kerst een playstation 3 alleen heb ik nog geen beeldscherm waarop ik dat kan spelen. Ik heb zo rond de 350,- euries te besteden. Zou ik een pc monitor kopen of een tv?
 
Ik krijg met kerst een playstation 3 alleen heb ik nog geen beeldscherm waarop ik dat kan spelen. Ik heb zo rond de 350,- euries te besteden. Zou ik een pc monitor kopen of een tv?

Een fatsoenlijke HDTV, zelfs een budgetmerk, krijg je niet voor dat geld. Zou doorsparen of een flinke (denk minstens 30 inch) monitor vinden.
 
Ik krijg met kerst een playstation 3 alleen heb ik nog geen beeldscherm waarop ik dat kan spelen. Ik heb zo rond de 350,- euries te besteden. Zou ik een pc monitor kopen of een tv?

Een fatsoenlijke HDTV, zelfs een budgetmerk, krijg je niet voor dat geld. Zou doorsparen of een flinke (denk minstens 30 inch) monitor vinden.

idd ik vind het zonde om je geld uit te geven een aan lcd hd ready,dan spaar je beter nog effe om een full hd te kopen,de ps 3 komt dan pas echt to z'n recht!
 
Ik koop vaak ook tweede hands games :P. Scheelt vaak meer als de helft.
 
Echt belachelijk. Ik was vandaag ff bij de free record shop en daar lag de nieuwe ratchet and clack voor 70euro!
 
Wie heeft, zou zijn ps3 laten ombouwen? Is wel veel goedkoper in spellen maar heb je dan alle opties op en kun je eventueel nog garantie krijgen? Desnoods laat je de spul weer terug erinbouwen.

Denk toch dat ik hem orgineel hou, maar ik wil dit effe weten.
 
Back
Naar boven