- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik heb daar gekeken maar ik kan het niet vinden man. Ook wilde ik naar deze site gaan: PlayStation.com maar dat lukte niet via mijn ps3.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb daar gekeken maar ik kan het niet vinden man. Ook wilde ik naar deze site gaan: PlayStation.com maar dat lukte niet via mijn ps3.
cool, is hij wat in de aard van oblivion qua ultieme vrijheid?
Aan het succes van de Wii, de DS en zelfs de GBA is te zien dat het goed gaat met Nintendo. Dat het goed blijft gaan, hebben veel mensen vertrouwen in getuige de hoge aandelenkoers van het Nintendo aandeel. Vandaag presenteert Nintendo de harde cijfers wat betreft hun omzet en winst in de eerste helft van 2007.
,
Naast Nintendo, dat vandaag haar financiële cijfers over het laatste halfjaar presenteerde, is ook Sony vandaag aan de beurt. Deze presenteert kwartaalcijfers van de laatste maanden en weet een hogere winst te noteren dan ze in een tijdje hebben gedaan.
,
Nintendo en Sony presenteerden gisteren hun cijfers. Nintendo sloot wederom een kwartaal af met dikke winsten. Sony heeft echter een gamesdivisie die sinds de ontwikkeling van de PS3 verlies draait. Men verwacht in het volgende fiscale jaar echter weer winst te maken. Groter zijn de verliezen geweest bij Microsoft.
,
Agh, begrijpelijk dat Sony even verlies boekte.

Agh, begrijpelijk dat Sony even verlies boekte.
PS3 is wel wat aan "de prijzige kant" maar je krijgt er een goede blu-ray speler voor terug + mooie graphics, als je een HD-Tv hebt!
Binnen 3 weken schaf ik hem ook aan, wel jammer genoeg de 40Gb versie.
Als er betere games voor uitkomen (CoD, GTA, Final Fantasy, ETQW etc. etc.)
zal hij sowieso beter gaan lopen.
En kerst komt dichterbij.
Me broer heeft de Xbox 360, mijn voorkeur is dik de PS3![]()

graphics liggen zeer dichtbij elkaar, en xbox360 game aanbod is veel beter.
Weet dat je met LCD TV en je hebt geen HDMI kabel dat het beeld iets korrelig over kan komen, op LCD !!!