XXL Nutrition

Het grote playstation 3 topic

Bezoekers in dit topic

Ik heb de demo van Folklore gespeelt en dat is ook een leuke RPG. Ziet er grafisch ook mooi uit, en erg fantasie vol.

folklore-20070827023114661.jpg


e3-2007-folklore-images-20070711051808181.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

e3-2006-monster-kingdom-screens-20060508115242748.jpg
 
cool, is hij wat in de aard van oblivion qua ultieme vrijheid?
 
cool, is hij wat in de aard van oblivion qua ultieme vrijheid?

Dat weet ik niet, bolgens mij is de vrijheid beperkt...
Als je een ps3 hebt kan je een demo downloaden in de store.
 
Aan het succes van de Wii, de DS en zelfs de GBA is te zien dat het goed gaat met Nintendo. Dat het goed blijft gaan, hebben veel mensen vertrouwen in getuige de hoge aandelenkoers van het Nintendo aandeel. Vandaag presenteert Nintendo de harde cijfers wat betreft hun omzet en winst in de eerste helft van 2007.
,

Naast Nintendo, dat vandaag haar financiële cijfers over het laatste halfjaar presenteerde, is ook Sony vandaag aan de beurt. Deze presenteert kwartaalcijfers van de laatste maanden en weet een hogere winst te noteren dan ze in een tijdje hebben gedaan.
,

Nintendo en Sony presenteerden gisteren hun cijfers. Nintendo sloot wederom een kwartaal af met dikke winsten. Sony heeft echter een gamesdivisie die sinds de ontwikkeling van de PS3 verlies draait. Men verwacht in het volgende fiscale jaar echter weer winst te maken. Groter zijn de verliezen geweest bij Microsoft.
,

Impressive.
 
Agh, begrijpelijk dat Sony even verlies boekte.
PS3 is wel wat aan "de prijzige kant" maar je krijgt er een goede blu-ray speler voor terug + mooie graphics, als je een HD-Tv hebt!
Binnen 3 weken schaf ik hem ook aan, wel jammer genoeg de 40Gb versie.
Als er betere games voor uitkomen (CoD, GTA, Final Fantasy, ETQW etc. etc.)
zal hij sowieso beter gaan lopen.
En kerst komt dichterbij.

Me broer heeft de Xbox 360, mijn voorkeur is dik de PS3 :rolleyes:
 
Agh, begrijpelijk dat Sony even verlies boekte.
PS3 is wel wat aan "de prijzige kant" maar je krijgt er een goede blu-ray speler voor terug + mooie graphics, als je een HD-Tv hebt!
Binnen 3 weken schaf ik hem ook aan, wel jammer genoeg de 40Gb versie.
Als er betere games voor uitkomen (CoD, GTA, Final Fantasy, ETQW etc. etc.)
zal hij sowieso beter gaan lopen.
En kerst komt dichterbij.

Me broer heeft de Xbox 360, mijn voorkeur is dik de PS3 :rolleyes:

idd, en is het zo niet dat de ps3 graphics stukken beter liggen dan bij xbox 360?
maar de xbox 360 is ook niet slecht maar toch.
ps 3 ****ing rulz :p
morgen gamepower expo btw ;)
 
graphics liggen zeer dichtbij elkaar, en xbox360 game aanbod is veel beter.
 
Oh johhh
Keb zojuist de E3 trailer van Metal gear solid 4 gezien, die game word echt focking vreed!!
 
Ik heb een streep door mn beeld op een wat oudere tv ( ong. 5 jaar)!! Kan dit aan een enigzins verstoorde overbrenging liggen? (of is de blu rayspeler niet goed?)

Het is trouwens alleen onder bewegende beelden!! Niet in het beginmenu oid
 
kan aan je beeldsterkte/frenquentie liggen bij de playstation 2 kon je kiezen voor 50 of 60ghz te zien hoe goed/nieuw je tv was,bij de playstation 3 kan het wel zijn dat je een nog hogere frequentie nodig hebt,en dat daarom je die streep hebt...probeer eens op een nieuwere tv van een vriend ofzo...

of check en dubbel check al je aansluitingen nogmaals
 
Thanks! ga het proberen
 
Thanks! ga het proberen
Weet dat je met LCD TV en je hebt geen HDMI kabel dat het beeld iets korrelig over kan komen, op LCD !!!

Bij de normale tv hoort hij het gewoon normaal te doen... Vorige week bij me neef even gespeeld maar lekkere beeld op een normale beeldbuis.
Denk toch dat het aan je tv kan liggen.

Over graphics betreft verschilt het niet heel veel met de X360.
Maar qua rekenkracht trekt de PS3 toch heel wat beter.

Spellen voor de X360 "die beter" zijn is gewoon ieders mening.
X360 heeft Halo 3 en Gears of War
PS3: Metal Gear Solid en GTA
 
Das waar, dan gaan we voor Gran Turismo :P
 
Ach, daar hebben we Forza en PGR voor op de 360
 
Resistance fall of man en deel 2 die er over een tijd aan komt
 
Met die zever altijd over wat een playstation of xbox wel of niet kan, hoe het wel of niet eruit ziet, wat het beste is,... blablabla Overal vind ge die discussies altijd terug, dacht dat het enkel op gameforums te vinden was waar klein manne altijd liggen te flamen over hun favoriet console'tje ma niks is minder waar precies.

Allé manne, binnen 2 dagen de release van call of duty: modern warfare
Kheb hem al besteld, lekker knalle :cool:

Wou Rachet & clank er ook inééns bijdoen maar die komt op bijna op 75€ hier in europa seg, schandalig eigenlijk, 60€ is eigenlijk al teveel.
 
ik heb nog nooit een PS3 spel boven de 60 pleuro gezien. Ligt er ook aan waar je kijkt, zaken als de FRS zijn pure naaierij. Kun je beter via internet kopen.
 
Back
Naar boven