XXL Nutrition

Het grote playstation 3 topic

  • Topic starter wwe
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 55K
  • Volgers 74

Bezoekers in dit topic

Zijn er een beetje leuke vecht spellen voor de PS3? Ik zit eraan te denken om een set te kopen, PS3 met 2 controllers en 2 games en een Full HD TV van samsung :D

Ik vind race spellen, gta spellen, en vechtspellen leuk op een console.. is de Ps3 dan wat?
 
Ja, binnekort komen er erg vette games uit voorde ps3, maar het kan nog een tijdje duren.
race:Motorstorm, gran turismo
gta4
tekken

En er zijn nog meer gave games amar de meeste zijn nog niet uitgebracht.
 
Denk dat je kwa spelaanbod nu beter terrecht kan op de 360.
 
Gran Turismo 5 Prologue (Japanse versie, 4 maanden eerder gereleased) bijna rondgespeeld. Echt een hele vette game wederom...!! Ook de online functie is strak, voor het eerst niet tegen bots maar mensen die geregeld van de ideale lijn afwijken, dat maakt het racen wel afwisselender.
 
Gran Turismo 5 Prologue (Japanse versie, 4 maanden eerder gereleased) bijna rondgespeeld. Echt een hele vette game wederom...!! Ook de online functie is strak, voor het eerst niet tegen bots maar mensen die geregeld van de ideale lijn afwijken, dat maakt het racen wel afwisselender.

Gaaf, hoe is hij grafisch?
 
Heb afgelopen maandag ook een ps3 gekocht, bevalt mij prima... Heb nu net ut3 gekocht is wel een grappig spelletje, alleen die gasten online zijn te goed voor mij :P
 
Gran Turismo 5 Prologue (Japanse versie, 4 maanden eerder gereleased) bijna rondgespeeld. Echt een hele vette game wederom...!! Ook de online functie is strak, voor het eerst niet tegen bots maar mensen die geregeld van de ideale lijn afwijken, dat maakt het racen wel afwisselender.

realistischer dan Forza 2? (en dan heb ik het niet over de gfx :rolleyes:)
 
Vandaag unreal tournament 3 gehaalt, helaas heb ik ook het probleem met dat ik na een paar min uit de server word gekicked. Ook soms bij ofline games.
 
Laten we eens een DBB ut3 online match gaan houden :rocknana:
 
Even een vraagje hea. Ut3 verkoopt echt zo slecht dat wil je niet weten, zijn er dan nog wel genoeg online matches te vinden?
 
Zijn er hier mensen die resistance fall of man spelen? online
 
realistischer dan Forza 2? (en dan heb ik het niet over de gfx :rolleyes:)

GT > Forza

Wil niet neerbuigend doen ofzo, maar GT is imo altijd onovertroffen geweest in realisme.

Gaaf, hoe is hij grafisch?

Gruwelijk, natuurlijk zal er nog een hoop veranderen in de uiteindelijke versie, maar de graphics zien er echt gelikt uit (780p).
 
Ik heb sinds 3/4 maand ook de playstion 3 60 gig, al heel wat spellen uitgespeeld...
maar ik heb er geen tijd meer voor, en ook niet echt meer zin om er acht te zitten, heeft iemand intresse? Let me know... Greetz
 
GT > Forza

Wil niet neerbuigend doen ofzo, maar GT is imo altijd onovertroffen geweest in realisme.

Forza 2 is anders een stuk realistischer dan GT4. Graag argumenten want nu kom je over als een GT fanboy die inhoudelijk weinig te melden heeft.
 
Devil may cry 4 rules!!!:rocknana:
 
Forza 2 is anders een stuk realistischer dan GT4. Graag argumenten want nu kom je over als een GT fanboy die inhoudelijk weinig te melden heeft.

Ik zou ook niet zozeer over willen komen als gamer, bro, dus ik zal proberen niet al te inhoudelijk te beargumenteren.

Ik overwoog het er nog bij te zetten, maar met een beetje gezond verstand kon je er ook wel uithalen dat ik bedoelde dat Gran Turismo op de release datum andere games overtrof in realisme. Het is dan ook weinig verwonderlijk dat Forza, nota bene 3 jaar later gereleased, geavanceerder zou zijn.
 
Daar gaat het toch niet om? Ik vraag of GT5 nu realistischer is en jij komt met het standaart antwoord dat GT zowiezo beter is wat gewoon bullshit is als je het niet kunt onderbouwen.
 
Zinloze discussie wat mij betreft, ik weet niet hoe ze de mate van realiteit specificeren op het gemiddelde game-forum, maar ik zoek de logica erachter eerder in ontwikkeltijd en budget van ontwikkelaars. Dit brengt mij tot eerdere uitlatingen.

Gran Turismo 1 was al dermate realistisch dat de winst per opvolger op dit vlak steeds kleiner zou worden.

Maargoed als jij het interessant vind mag jij uitleggen waarom Forza 2 realistischer is dan GT4..
 
Auto's rijden realistischer dan in GT4 in Forza 2, je kunt veel meer tunen aan je auto (vering, aerodynamica, etc) en alles heeft invloed op het rijgedrag ervan. En de auto's in Forza 2 kunnen schade krijgen en in GT niet. Meer vraag ik ook niet van je om over GT5 te zeggen, het budget en de ontwikkeling boeien me geen reet.

Heb je Forza 2 uberhaupt wel gespeeld? Anders is deze hele discussie nutteloos.
 
Back
Naar boven