Fitness Seller

Het grote playstation 3 topic

Bezoekers in dit topic

Auto's rijden realistischer dan in GT4 in Forza 2
Dit zag ik dus al aankomen, het is een vrij subjectieve uitspraak want het is nauwelijks te vergelijken tenzij je met alle gegevens bovendien daadwerkelijk in alle honderden autos zou hebben gereden.
Maargoed in mijn ervaring handelen de autos meer realistisch dan in welke racegame ik ook gespeeld heb.

je kunt veel meer tunen aan je auto (vering, aerodynamica, etc) en alles heeft invloed op het rijgedrag ervan.
Betreft niet zozeer de mate van realisme, maar okay, point taken. Deze mogelijkheden heeft GT ook gehad, en is in elke editie uitgebreid. In de prologue (want ik praat niet over GT5) is deze mogelijkheid er echter niet, behalve een aantal verschillende bandensets welke heel duidelijk de rijsT beinvloeden. Dus vergelijking op dit punt is (nog) niet mogelijk.

Heb je Forza 2 uberhaupt wel gespeeld? Anders is deze hele discussie nutteloos
Let me think... Yes.
 
Gran turismo is volgens bijna iedereen(behalve xbox fan-boys) gewoon de meest complete en realistische driving simulator.
Ook volgens recensies.
 
weet iemand ook of je met de ps3 op internet kan en is dat snel?? en kan je alle websites bezoeken of is het gedeeltelijk?
 
weet iemand ook of je met de ps3 op internet kan en is dat snel?? en kan je alle websites bezoeken of is het gedeeltelijk?

Ja je kan internet sites bezoeken en het is snel.
 
Ben druk bezig met devil may cry en wat een brute shit. Echte een ps game zoals ie moet zijn.

Zit met smart te wachten op army of 2 en Dark Sector. Kan ook niet wachten tot metal gear solid.
 
Ik heb paar maandjes terug ook de playstion 3 60 gig gekocht, eerst super vet, ik heb zelfs een andere tv voorgekocht een dikke philips, maar ik heb nu weinig tijd i.v.m met trainen en werke, iemand intresse, ik heb er ook nog wel 3 spellen bij??
 
Ik heb paar maandjes terug ook de playstion 3 60 gig gekocht, eerst super vet, ik heb zelfs een andere tv voorgekocht een dikke philips, maar ik heb nu weinig tijd i.v.m met trainen en werke, iemand intresse, ik heb er ook nog wel 3 spellen bij??

wat moet je ervoor hebben?
 
Playstion 3 60 gig , 2 "draadloze controllers" e.v.t met game - toetsenbord,

+Motorstorm, Call of duty , Pro street, Resistance fall of man

Letop nieuwstaat , prijs van dit alles bij elkaar richting de 800,-

nu 650,-
 
Metal gear solid 4 gaat focking vreed worden
 
Playstion 3 60 gig , 2 "draadloze controllers" e.v.t met game - toetsenbord,

+Motorstorm, Call of duty , Pro street, Resistance fall of man

Letop nieuwstaat , prijs van dit alles bij elkaar richting de 800,-

nu 650,-

Nee hoor, nieuw totaal nu 650 euro als je de 60gig pakket nog ergens kunt kopen;)
 
Even een vraagje hea. Ut3 verkoopt echt zo slecht dat wil je niet weten, zijn er dan nog wel genoeg online matches te vinden?

Jawel, er is overal wel een match te vinden, alleen de aantal servers is gewoon niet denderend.... en het probleem dat je online vaak niet langer dan 8 min kan spelen. Dan loopt hij vast.
 
Word dat nog gefixed in een patch ofzo?
 
Ben druk bezig met devil may cry en wat een brute shit. Echte een ps game zoals ie moet zijn.

Zit met smart te wachten op army of 2 en Dark Sector. Kan ook niet wachten tot metal gear solid.

i second that,kheb nu bijna een week devil may cry 4,elke dag al op gespeeld,tis echt veeeel te zalig,lang geleden dat zo een goede game nog werd gemaakt, ben altijd al erge fan geweest naar games in het resident evil,silent hill genre,dit is echt een topper van formaat!!

binnekort resident evil 4,heeft iemand daar een releasedatum van? het zal wss niet kunnen tippen aan de vorige releases maar ik moet em toch gespeeld hebben.

nog iemand anders tips en namen over dit genre van games?
 
Zijn er mensen die games uit amerika bestellen vanwege de lage dollar en zo ja, waar bestellen jullie.
En kan je deze games gewoon op je ps3 afspelen?
 
ja, want de PS3 is regiovrij.
Ik heb ooit een demo gedownload uit de amerikaanse ps3shop, en die was zwart wit. Heb jij enig idee hoe dit kan? Niet alle demos uit de amerikaanse shop waren zwart wit, sommige hadden gewoon kleur.
Ik zou het namelijk niet leuk vinden als ik een game koop op play-asia en die opeens zwart wit is.
 
ik heb hier nog een ps2 staan met 13 spellen en wil deze verkopen omdat ik een ps3 wil halen
 
Back
Naar boven