- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Reageer toch niet op hem, heeft nog geen fl**ker bijgedragen in deze hele thread buiten alles slecht noemen
Daar heb je eigenlijk gelijk in.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Reageer toch niet op hem, heeft nog geen fl**ker bijgedragen in deze hele thread buiten alles slecht noemen
Playstation 3 heeft in amerika een prijsverlaging gekregen. In europa wilden ze dit niet doorvoeren en daarom hebben ze er een bundel van gemaakt.
Hoezo is dat dan weer een failure? Dat 600 eu teveel is voor alleen de console is toch ook wel logisch.

Previews kunnen ook enige indicatie geven. Maar mijn bron is Sven van de Perre(hoofdredacteur opm2) en Hasan Ali Almaci aka fishie.(gamefreelancer-zeer bekend in talloze game forums)
Beiden zeiden dat assasins creed niet is wat ze gedacht hadden (afgaande op filmpjes en interviews) en dat er ook anderen zijn die hetzelfde denken.
ik heb net even vlugtig door de preview van ign heen gekeken en ze zeggen dat het volgens hen een vette game gaat worden....
Assasins Creed ongeloofelijke scope maar lijkt meer scripted te zijn dan initieel gedacht.
Zet er voor mij maar de volgende award bij.
Grootste game die zijn hype niet verdiend: Assassin's Creed
(van wat ik te spelen kreeg was ik echt niet overtuigd. En dan heb ik het niet over de heeeeeeeeee-eeee-eee-eee-l buggy code, maar ook over het feit dat ik het leuke van de gameplay (nog) niet zie.)

]ik zei van in het begin 'volgens een paar jounalisten'
Komt er nog een DRIVER4 voor PS3?
Ik heb genoten van DRIVER3 op ps2, zowel gameplay als het uitzicht. Op ps3 moet hij er geweldig uitzien![]()
Heb jij al een full hd / hd ready TV wwe ? Kzit hier helaas nog altijd met een gewone breedbeeld tv. Hopelijk met de kerstperiode eindelijk een full hdtje. Tegen dan zijn er ook leuke gamesHet verschil in detail gaat ziek groot zijn van Pal naar 1080p
![]()

"They're identical games. We're not hardware makers, and we're not like a pawn between these companies, we try not to be as much as we can. We make great games for people to enjoy on whichever system they want. But I guess if you want the complete experience with the episodes, then yeah, you should buy the 360, I suppose." 9lives