XXL Nutrition

Het grote playstation 3 topic

Dus Pheator jij wilt zeggen dat Oblivion voor PS3 er mooier uitziet dan Gears of Bioshock :rolleyes:

Leer lezen kerel, jij zegt dat oblivion op de PS3 betere graphics heeft omdat het later is uitgekomen. Waarop ik mijn vorige reply gaf. Ik heb nergens een woord gerept over Bioshock. Ik heb niet eens screenshots of video's van die spellen die jij aanhaald gezien

Bioshock speel ik gewoon op men dikke pc :D

Leer lezen kerel, jij zegt dat oblivion op de PS3 betere graphics heeft omdat het later is uitgekomen. Waarop ik mijn vorige reply gaf. Ik heb nergens een woord gerept over Bioshock. Ik heb niet eens screenshots of video's van die spellen die jij aanhaald gezien

Je zegt dat Oblivion op PS3 mooier is omdat de PS3 meer aankan dan de 360. Dit is onzin omdat er mooiere spellen uit zijn op 360 dan Oblivion :rolleyes:

trouwens later uitgekomen = meer tijd om het aan te passen en beter gebruik te maken van de hardware.

Sorry OT ik weet het....maar je kan toch veel beter van dat geld een vette videocard kopen en dan op je pc gaan gamen. Zonde van je geld man zo'n console imo...die dinge zijn zo snel out of date + het feit dat je nooit de grafische capaciteiten kan behalen zoals dat je dat met de PC wel kan.

Maar goed ik wens je veel speel plezier je hebt hem tenslotte al aangeschaft. :)

• Topic Starter Topic Starter
Sorry OT ik weet het....maar je kan toch veel beter van dat geld een vette videocard kopen en dan op je pc gaan gamen. Zonde van je geld man zo'n console imo...die dinge zijn zo snel out of date + het feit dat je nooit de grafische capaciteiten kan behalen zoals dat je dat met de PC wel kan.

Maar goed ik wens je veel speel plezier je hebt hem tenslotte al aangeschaft. :)

Of je koopt elk jaar een nieuwe videokaart:p

omg speel dan PES ofzo als je toch voetbal spelletjes speelt ???

PES, wat een gay spel en btw dat is smaakvershil, wie ben jij om dat spel te beoordelen ???

dus geef weer zo geen typisch antwoord.
Telkens als hier iets gepost word over fifa is er een of andere die wel negatief zal doen en PES naar boven halen,

how stupid can a n**ga be???

Dat is net zoiets als een Volkswagen over een BMW kiezen voor hetzelfde geld ???

PES, wat een gay spel en btw dat is smaakvershil, wie ben jij om dat spel te beoordelen ???

dus geef weer zo geen typisch antwoord.
Telkens als hier iets gepost word over fifa is er een of andere die wel negatief zal doen en PES naar boven halen,

how stupid can a n**ga be???

Wie ben jij dan om te beoordelen dat het een gay spel is?

Een console is toch veel gemakkelijker dan een pc vind ik dan.
Verder gaat het om de games. Ps, xbox en nintendo heeft nog steeds exclusive games die niet op pc verschijnen.

Sony is toch een veel groter bedrijf dan MS? Of ligt het aan het budget van de Sony Computer Entertainment afdeling ofzo?

Officieel hebben ze het nooit toegegeven (rockstar), maar je mag ervan uitgaan dat ze het niet voor niets doen.
En me dunkt dat microsoft veel meer vermogen heeft dan sony hoor, maar dat maakt hier niet uit. Microsoft is bereid om extra te betalen, sony niet.
Ach weet je, als nintendo het wilt, kunnen ze ook een ijzersterke next gen console maken ipv een slappe gamecube 1,5 met een flutcontroller erbij. De wil is er niet.

Moest mgs 4 op xbox komen (ik geloof hierin), dan heb ik op dit moment geen enkel reden om voor een ps3 te gaan :D
Best wel merkwaardig te noemen...zo lang uithouden :D

Een console is toch veel gemakkelijker dan een pc vind ik dan.
Verder gaat het om de games. Ps, xbox en nintendo heeft nog steeds exclusive games die niet op pc verschijnen.

Ja boeiend man :) Die paar games die je niet krijgt op de PC. Je krijgt in ruil ook heel veel games die consoles niet hebben. Denk maar aan vooral MMORPGS dan, envan die shooters gelijk Crysis. Meer moet het ni zijn imo

En de PC heeft gewoon de dikste power in huis :P Zieke graphics dat een PC kan halen. Maar helaas hangt er ook een dik prijskaartje aan PC-Gaming.
Als je het geld hebt is PC echt het fijnste (imo he, ga nu niet weer fanboy achtig reageren :D tis mijn mening maar)

Ja boeiend man :) Die paar games die je niet krijgt op de PC. Je krijgt in ruil ook heel veel games die consoles niet hebben. Denk maar aan vooral MMORPGS dan, envan die shooters gelijk Crysis. Meer moet het ni zijn imo

En de PC heeft gewoon de dikste power in huis :P Zieke graphics dat een PC kan halen. Maar helaas hangt er ook een dik prijskaartje aan PC-Gaming.
Als je het geld hebt is PC echt het fijnste (imo he, ga nu niet weer fanboy achtig reageren :D tis mijn mening maar)

Console vs pc discussies heb ik eigenlijk beu gevoerd.
eigenlijk komt het hier op neer. Beide hebben hun voordelen en nadelen.
Aan ieder de keus.

• Topic Starter Topic Starter

Tja op de pc zijn het toch wel vooral veel shooters en strategy games die uitkomen.

Ja ik vind zelf die PC games echt niet boeiend. Bovendien geen gezeik met installaties en crashes en upgrades enzo. Het is maar wat je zelf fijn vindt, maar het argument dat PC goedkoper uitkomt is gewoon bullshit.

Ik heb het toch niet specifiek tegen jouw. Ik hoor het wel vaker.

Terug
Naar boven