Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Leer lezen kerel, jij zegt dat oblivion op de PS3 betere graphics heeft omdat het later is uitgekomen. Waarop ik mijn vorige reply gaf. Ik heb nergens een woord gerept over Bioshock. Ik heb niet eens screenshots of video's van die spellen die jij aanhaald gezien

Sorry OT ik weet het....maar je kan toch veel beter van dat geld een vette videocard kopen en dan op je pc gaan gamen. Zonde van je geld man zo'n console imo...die dinge zijn zo snel out of date + het feit dat je nooit de grafische capaciteiten kan behalen zoals dat je dat met de PC wel kan.
Maar goed ik wens je veel speel plezier je hebt hem tenslotte al aangeschaft.![]()

MGS4 zie ik dan ook als enige reden om een PS3 te hebben
Misschien FF13 ook, als die niet zo slecht wordt als 12.

ik hoop later toch op een vette next gen fifa
wss fifa 09![]()

omg speel dan PES ofzo als je toch voetbal spelletjes speelt![]()

PES, wat een gay spel en btw dat is smaakvershil, wie ben jij om dat spel te beoordelen
dus geef weer zo geen typisch antwoord.
Telkens als hier iets gepost word over fifa is er een of andere die wel negatief zal doen en PES naar boven halen,
how stupid can a n**ga be![]()
Sorry OT ik weet het....maar je kan toch veel beter van dat geld een vette videocard kopen en dan op je pc gaan gamen. Zonde van je geld man zo'n console imo...die dinge zijn zo snel out of date + het feit dat je nooit de grafische capaciteiten kan behalen zoals dat je dat met de PC wel kan.
Maar goed ik wens je veel speel plezier je hebt hem tenslotte al aangeschaft.![]()
Sony is toch een veel groter bedrijf dan MS? Of ligt het aan het budget van de Sony Computer Entertainment afdeling ofzo?

Een console is toch veel gemakkelijker dan een pc vind ik dan.
Verder gaat het om de games. Ps, xbox en nintendo heeft nog steeds exclusive games die niet op pc verschijnen.
Die paar games die je niet krijgt op de PC. Je krijgt in ruil ook heel veel games die consoles niet hebben. Denk maar aan vooral MMORPGS dan, envan die shooters gelijk Crysis. Meer moet het ni zijn imo
Zieke graphics dat een PC kan halen. Maar helaas hangt er ook een dik prijskaartje aan PC-Gaming.
tis mijn mening maar)Ja boeiend manDie paar games die je niet krijgt op de PC. Je krijgt in ruil ook heel veel games die consoles niet hebben. Denk maar aan vooral MMORPGS dan, envan die shooters gelijk Crysis. Meer moet het ni zijn imo
En de PC heeft gewoon de dikste power in huisZieke graphics dat een PC kan halen. Maar helaas hangt er ook een dik prijskaartje aan PC-Gaming.
Als je het geld hebt is PC echt het fijnste (imo he, ga nu niet weer fanboy achtig reagerentis mijn mening maar)
Ja boeiend manDie paar games die je niet krijgt op de PC. Je krijgt in ruil ook heel veel games die consoles niet hebben. Denk maar aan vooral MMORPGS dan, envan die shooters gelijk Crysis. Meer moet het ni zijn imo
En de PC heeft gewoon de dikste power in huisZieke graphics dat een PC kan halen. Maar helaas hangt er ook een dik prijskaartje aan PC-Gaming.
Als je het geld hebt is PC echt het fijnste (imo he, ga nu niet weer fanboy achtig reagerentis mijn mening maar)
Maar helaas hangt er ook een dik prijskaartje aan PC-Gaming.
Ja ik vind zelf die PC games echt niet boeiend. Bovendien geen gezeik met installaties en crashes en upgrades enzo. Het is maar wat je zelf fijn vindt, maar het argument dat PC goedkoper uitkomt is gewoon bullshit.