AndroidHealthClinic

Het grote playstation 3 topic

Nou ik heb een probleem met mijn playstation 3 :(. Ik was een potje fifa aan het spelen toen het spel bleef hangen, waardoor ik het ding een reset moest geven. Maar vanaf dat moment leest ie geen enkele Blue-ray, DVD, CD meer. Heb al geprobeerd alle instellingen te resetten, schijf geformatteerd enzovoorts. Ik wil het maar moeilijk geloven, maar ik vrees toch dat mijn Blue ray speler kapot is.

Iemand ervaring / tips ?

• Topic Starter Topic Starter
Nou ik heb een probleem met mijn playstation 3 :(. Ik was een potje fifa aan het spelen toen het spel bleef hangen, waardoor ik het ding een reset moest geven. Maar vanaf dat moment leest ie geen enkele Blue-ray, DVD, CD meer. Heb al geprobeerd alle instellingen te resetten, schijf geformatteerd enzovoorts. Ik wil het maar moeilijk geloven, maar ik vrees toch dat mijn Blue ray speler kapot is.

Iemand ervaring / tips ?

heb je nog garantie?

Hoe install je games?

Want by Burnout Paradise zijn laadtijden naar men zegt blijkbaar weg als je game installeert, maar vind echt niet hoe dat moet!

GT kan je alleen spelen als het op je hd zelf geinstalleerd is, wanneer je de dvd erin steekt vraagt hij meteen om te installeren. Daar kan je niet onderuit..

Ik weet niet als je burnout kan installeren..

Lijkt me wel, ding pas in oktober gekocht :)

dan moet je hem in de winkel waar je hem gekocht hebt binnen doen.
Zij sturen hem normaal op naar Sony, en je bent je PS enkele weken kwijt..
Heb ook al gelezen dat je gewoon een andere gemaakte PS3 in de plaats krijgt..

Iemand ervaring / tips ?

Hoorde hetzelfde van een maatje, blu-ray speler was ****ed. Hij heeft hem opgestuurd en inmiddels een nieuwe..

GT kan je alleen spelen als het op je hd zelf geinstalleerd is, wanneer je de dvd erin steekt vraagt hij meteen om te installeren. Daar kan je niet onderuit..

Ik weet niet als je burnout kan installeren..

Ben wel zeker dat het gaat, want bij het menuscherm van Burnout staat immers 'HD gaming for ultimate performance', weet alleen niet hoe het moet :(

HD staat voor high definition, niet hard drive :roflol:

Iemand ervaring / tips ?

Yep had ik ook na 2 weken. Moest ik gvd weer shipping kosten naar us betalen:) tikt toch lekker aan(had de ps3 in us gekocht)

Jep! Ik had hem ook binnen 2 weken kapot! Je moet even sony bellen. Dan kan je hem opsturen en krijg je een nieuwe. Duurt wel even.

Ik heb metal gear online demo gedownload in de playstation store. Maar nu moetie geupdate worden voor ik kan spelen en dat lukt hier niet echt. Meer mensen met dit probleem?

Ik heb metal gear online demo gedownload in de playstation store. Maar nu moetie geupdate worden voor ik kan spelen en dat lukt hier niet echt. Meer mensen met dit probleem?

Nope, geen problemen bij..

Heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met het downloaden via de PS3

mijn xbox 360 is 2 weken geleden aan de bekende term ring of dead.
ik ben al over me garantie heen maar ik ga over 3 weken ook een ps3 kopen alleen dan het grand turismo pack.

Nope, geen problemen bij..

Heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met het downloaden via de PS3

Nee ik ook niet. Ik heb de demo gewoon gedownload en dat ik gelukt. Maar metal gear online gaat zichzelf updaten als je hem opstart en dat lukt niet.

Heb jij metal gear online al?

Terug
Naar boven