MuscleMeat

Het grote playstation 3 topic

Rainbow Six Vegas 2 gespeeld, aardig vervolg op het eerste deel! Alhoewel veel hetzelfde is gebleven, zijn de extra aanvullingen zeker welkom voor degenen die het eerste deel al vet vonden. Nadeel is wel de co-opmode welke slechts in een vertical splitscreen is te spelen, dat zuigt behoorlijk..

• Topic Starter Topic Starter
Zoutzak jij hebt echt geluk dat je al die games zo kan checken;)

Ik heb op ign screens gezien van resistence 2, die zagen er echt vreed uit:

resistance-2-20080126000716956_640w.jpg

resistance-2-20080126000728097_640w.jpg

resistance-2-20080126000730300_640w.jpg

resistance-2-20080126000725597_640w.jpg

resistance-2-20080126000723363_640w.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een vraag over de 2 map pakketten die je kan kopen voor Resistance Fall Of Man.
Om deze mappen te kopen heb je een Visa of Mastercard nodig. Ik heb geen creditcard wel een bank rekening en een PayPal account. Mijn vraag is of er ook een andere manier is om die map pakketten te kopen, zonder dat ik een creditcard nodig heb.

Ik heb ook al een paar maand een PS3..

Spellen die ik bezit zijn :

COD 4
F1 Championship edition
Virtua Tennis 3
ROFM
MotorStorm
NFS Pro Street
FIFA 08
Colin Mcrea Dirt

Voeg me gerust online toe.. PSN Nick : NHke

is die F1 championship leuk?

Ik heb ook al een paar maand een PS3..

Spellen die ik bezit zijn :

COD 4
F1 Championship edition
Virtua Tennis 3
ROFM
MotorStorm
NFS Pro Street
FIFA 08
Colin Mcrea Dirt

Voeg me gerust online toe.. PSN Nick : NHke

devil may cry 4 mis je nog ;)

- weet er iemand of het mogelijk is om (gratis) games te downloaden en te spelen op de ps3? en dan heb ik het niet op de playstation store :)

zijn er afgelopen tijd nog goeie games uitgekomen?

cod4 = call of duty 4 toch ? :)

Ik heb ook een ps3, heerlijk op mn 40"full hd :D

Spellen die ik heb:

COD 4
Las vegas 2
SKATE
Raw VS smackdown
Assasins Creed

devil may cry 4 mis je nog ;)

- weet er iemand of het mogelijk is om (gratis) games te downloaden en te spelen op de ps3? en dan heb ik het niet op de playstation store :)

zijn er afgelopen tijd nog goeie games uitgekomen?

van Devil May Cry heb ik de demo gedownload.. Is niet echt men type.. :(

Ik hou ook wel van race spellen. Dus ik denk dat ik die F1 ook maar eens aanschaf :D
En GT:5P

gta 4 is er pas eind april.

Op de site van game mania staat ook nog 29.04.2008 dus het zal dan wel zijn..

Gisteren getwijfeld om GT5 prologue mee te nemen, release staat normaal op morgen maar in maasmechelen shoppingcenter lag hij al..

heb hem toch nog maar laten liggen, ga me nog even bezig houden met en F1 en dan eind april mij GTA aanschaffen

Gaaf apparaat die PS3 speel nu al een paar dagen Burnout Paradise echt een geweldig spel.
Alleen nu heb ik het online gamen ontdekt en het verrotte is ik wordt steeds van de playstation server afgepleurt hebben meer gamers hier last van?

Heb mij net GT5 prologue gaan halen se, is nu aan het instaleren.. Ben benieuwd!! :)

Terug
Naar boven