AndroidHealthClinic

Het grote playstation 3 topic

Bezoekers in dit topic

Ik ga ook maar een console halen denk ik .. Iemand zicht op of dat er binnenkort speciale actiepakketten uitkomen voor een leuk prijsje of dat de console iets meer in prijs gaat zakken?
 
Eergister heb ik wwe smackdown vs raw 2010 gehaald:cool:
 
Ik ga ook maar een console halen denk ik .. Iemand zicht op of dat er binnenkort speciale actiepakketten uitkomen voor een leuk prijsje of dat de console iets meer in prijs gaat zakken?

Nog meer in de prijs zakken ??? De ps3 is al een stuk goedkoper geworden. Voor 300 euro heb je tegenwoordig een slimline 120 gb versie. Voor 340 euro heb je een bundel (ps3 + modern warfare 2)
 
Buzz vorige gekocht, erg leuk. :)

---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

Buzz vorige gekocht, erg leuk. :)

Ooja en voor de kids eyepet wat zeker een aanrader is.
 
Ik ga ook maar een console halen denk ik .. Iemand zicht op of dat er binnenkort speciale actiepakketten uitkomen voor een leuk prijsje of dat de console iets meer in prijs gaat zakken?

wehkamp, nu 270 euro ps3 los.
 
en is ie goed ????

Ik vind het leuk. Als je de andere delen leuk vond vind je deze ook leuk want kwa gameplay verandert er natuurlijk niet heel veel.
 
ah ik heb em vorige week ook gehaald, en ik moet zeggen het bevalt me wel, al moet ik het wel nog wat gewoon worden. wel vind ik het raar dat je nu zo'n cirkel rond je wrestler heb ipv zo'n smackdown meter enzo
 
Iemand mijn ps3 kopen?
80gb
2 kont rollers
9 spellen (GTA,dirt,gt5,BBC,burnout.)
garantie van nog 10 maanden heb hem pas 2 maanden 3x op gespeeld.
Tegen elke aannemelijk bod.

Ben al een tijdje werkloos en ben nog een student. 50 euri? :D
 
Iemand mijn ps3 kopen?
80gb
2 kont rollers
9 spellen (GTA,dirt,gt5,BBC,burnout.)
garantie van nog 10 maanden heb hem pas 2 maanden 3x op gespeeld.
Tegen elke aannemelijk bod.

hihi kont rollers :D

Heb je hem nog?
 
Iemand Uncharted 2 al aabngeschaft? Ik heb hem vorige week uitgespeeld en ik moet zeggen dat het toch wel het mooiste en misschien ook wel leukste spel dat ik ooit hebt gespeeld.
Echt een aanrader ;)
 
hmm die ga ik zeker eens checken dan, die uncharted 2. Maar momenteel staan Brütal legend en een nieuwe versterker en de verzekering van m'n auto hoger op de lijst :p
 
Kspeel volop Modern warfare 2 nu. Opvolger van de grote COD4: MW.
 
Ik geef 70Euro voor een Ps3 , wie heeft er een ?
 
Ben al een tijdje werkloos en ben nog een student. 50 euri? :D

Ik geef 70Euro voor een Ps3 , wie heeft er een ?

Jongens...zucht... jullie hebben blijkbaar geen reet verstand van de playstation economie. Voor die prijs bekomen jullie een mooi spel of twee budget of occasie games....Een ps3 gaat je minimum 170 - 200 euro kosten.
 
Ahh mooi een onderwerp over de ps3.. Ik heb die van mij sinds launch day :)

Het is alleen k*t dat de games zo duur zijn.
 
games duur??
€50,- valt toch best mee?
ik ben al lkkr lang bezig met assassinscreed II (geweldig spel)
doe de side missies erbij. zit er nu al ruim 30uur in... ben op 70% van de game ofzo...
 
Back
Naar boven