Fitness Seller

Het grote playstation 3 topic

Laatst bewerkt:
Dus jullie piraterij werd geboycot door sony zelf :)???

ff een vraagje aan de ps3 kenners. Hoeveel kost zo'n ding tegenwoordig en waar is hij het voordeligst.Ben van plan om hem te kopen, maar op internet vind ik geen prijzen???

Woehoew! De kogel is door de kerk. Ik ga mij een playstation 3 aanschaffen.
Ik heb de playstation 1 en 2 gekocht voor metal gear solid. Ik MOET nu dus ook de laatste versie hebben. Plus call of duty modern warfare 2, en fifa 2010 (is wel lachen om met de vrienden te spelen) zien er ook vet uit.
Ik heb wat zitten rondzoeken, en mede dankzij dbb en vergelijk.be een relatief goedkope aanbieding gevonden.
Ik heb sowieso 2 controllers nodig.
Daarbij ook nog metal gear solid. Modern warfare en fifa hoop ik tweedehands of platinum op de kop te tikken.
Wat vinden jullie van onderstaande aanbiedingen?
Deze vraag ben ik al vaak tegengekomen maar... 80 gig of nog geen 20 euro meer, 120 gig en 'slim'. Het laatste toch, juist?
Alvast bedankt, ik deel zeker wat karmapuntjes uit voor deftige antwoorden.

[Link niet meer beschikbaar]

en:bow2::heart:
:heart::bow2:

Ik heb de playstation 1 en 2 gekocht voor metal gear solid. Ik MOET nu dus ook de laatste versie hebben. Plus call of duty modern warfare 2, en fifa 2010 (is wel lachen om met de vrienden te spelen) zien er ook vet uit.
Ik heb wat zitten rondzoeken, en mede dankzij dbb en vergelijk.be een relatief goedkope aanbieding gevonden.
Daarbij ook nog metal gear solid. Modern warfare en fifa hoop ik tweedehands of platinum op de kop te tikken.
Deze vraag ben ik al vaak tegengekomen maar... 80 gig of nog geen 20 euro meer, 120 gig en 'slim'. Het laatste toch, juist?

Ik wil er ook één kope en die eerste is wel goedkoop(lees binnen mijn budget:D) Moet je ook extra leveringskosten enzo betalen?

ff nazien,
Momentje.

Ik wil er ook één kope en die tweed is wel goedkoop(lees binnen mijn budget:D) Moet je ook extra leveringskosten enzo betalen?
Praktisch niets: 8 euro. Ze rekenen wel 9 euro aan als je wilt betalen onder rembours, maar je kan evengoed gewoon via overschrijving betalen.
Heb er ook mijn fotocamera gekocht (bedrag dat toch drie keer zo hoog lag als nu) en helemaal geen problemen mee gehad.
De site is wel te vertrouwen. Wel spijtig dat die drie weken wachten is :)

---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:30 ----------

ik heb het gevonden, bij die eerste is het 9 euro. Valt nog altijd binnen mijn budget:D
Gaat gij hem dan bestellen?
Ik hoop dat er snel iemand reageert, dan bestel ik hem direct vanavond :popcorn:

Praktisch niets: 8 euro. Ze rekenen wel 9 euro aan als je wilt betalen onder rembours, maar je kan evengoed gewoon via overschrijving betalen.
Heb er ook mijn fotocamera gekocht (bedrag dat toch drie keer zo hoog lag als nu) en helemaal geen problemen mee gehad.
De site is wel te vertrouwen. Wel spijtig dat die drie weken wachten is :)

3 weken:eek: Er staat toch :'voor 12 uur besteld, alles dezelfde dag nog verstuurd.' Of is dat een smooth verkoopspraatje :fuu:

ff reposten=

ik heb me in oktober mijn ps3 gekocht van 80 GIG met de game infamous die erbij zat. Intussen heb ik nou al ongeveer 30 games en ik moet zeggen dat ik vrij tevreden ben van m'n ps3. Maarja die vraag die jij stelt is zo'n beetje je eigen smaak eh. Hou je van het brede grote design, ga dan voor 80 gig,

ben je toch meer fan van de slims en wil je echt meer geheugen ga dan voor je tweede. Hoedanook je bent al slim genoeg een ps3 te halen ipv die klote xbox.

ik heb me in oktober mijn ps3 gekocht van 80 GIG met de game infamous die erbij zat. Intussen heb ik nou al ongeveer 30 games en ik moet zeggen dat ik vrij tevreden ben van m'n ps3. Maarja die vraag die jij stelt is zo'n beetje je eigen smaak eh. Hou je van het brede grote design, ga dan voor 80 gig,

ben je toch meer fan van de slims en wil je echt meer geheugen ga dan voor je tweede. Hoedanook je bent al slim genoeg een ps3 te halen ipv die klote xbox.

Verklaar klote xbox?

Ga voor de slim natuurlijk! Die 80gb is gewoon een oud model... Bovendien is het altijd handig om redelijk wat schijfruimte te hebben. Voor alle voor- en tegens: [Link niet meer beschikbaar] . Ik heb zelf de slim 250gb.

Voor games kan ik je mymemory.co.uk of zavvi.com aanraden! Metal gear solid GPB 17,95 bijvoorbeeld!

Daarmee bedoel ik dat dat rotte ding constant stuk ging vanwege die rotte rooie k*tring,,,Na drie keer was de maat meer dan vol. ps3 flikt me tot op heden nog steeds niets.

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------

Hiermee bedoelt hij dat de X box inferieur is aan de ps3.:)

hell no, hoe kan dat steeds stukgaande ding inferieur zijn aan de ps3 ?? nee heb ze beiden gehad, en vind de ps3 toch wel ietsje beter...No fanboy

Terug
Naar boven