Fitness Seller

Het grote playstation 3 topic

Ga voor de slim natuurlijk! Die 80gb is gewoon een oud model... Bovendien is het altijd handig om redelijk wat schijfruimte te hebben. Voor alle voor- en tegens: [Link niet meer beschikbaar] . Ik heb zelf de slim 250gb.

Voor games kan ik je mymemory.co.uk of zavvi.com aanraden! Metal gear solid GPB 17,95 bijvoorbeeld!
mooi!
spijtig wel dat ze bij zavvi alleen maar creditcard aanvaarden. Heb ik niet :(

edit: k*t; gaat beid alleen met creditcard

Laatst bewerkt:
Daarom had ik mymemory ook gepost, dat is wel een goed alternatief voor paypal users. Heb je dat wel? Ik moet ook nog een cc aanvragen, is ook handig voor vakantie enzo maar ook voor deze sites haha.

Voor mymemory kun je online ook vaak discount codes vinden, bijvoorbeeld voor 5% op de gehele collectie. Zie http://lmgtfy.com/?q=mymemory+discount+code
heb net een paypal account aangemaakt (werkte altijd met moneybookers) maar nu zie ik net dat, als je bij mymemory wilt betalen, je de paypal account moet linken met een creditcard. Waarom is dat nodig? ik kan hier toch gewoon geld opzetten via overschrijving?

heb net een paypal account aangemaakt (werkte altijd met moneybookers) maar nu zie ik net dat, als je bij mymemory wilt betalen, je de paypal account moet linken met een creditcard. Waarom is dat nodig? ik kan hier toch gewoon geld opzetten via overschrijving?

Ik heb het ook niet via een CC maar gewoon mijn bankrekening nummer gekoppeld aan paypal. Hoef ik er ook geen geld op te zetten ;)

Ik heb het ook niet via een CC maar gewoon mijn bankrekening nummer gekoppeld aan paypal. Hoef ik er ook geen geld op te zetten ;)
nice! dus gij hebt ook al iets gekocht hierbij, zonder een cc gekoppeld te hebben aan je account?
(in dat geval ga ik morgen al een paar games bestellen. Naast fifa 10, mgs 4 en modern warfare nog aanraders? liefst platinum of lage prijs natuulijk :D)

nice! dus gij hebt ook al iets gekocht hierbij, zonder een cc gekoppeld te hebben aan je account?
(in dat geval ga ik morgen al een paar games bestellen. Naast fifa 10, mgs 4 en modern warfare nog aanraders? liefst platinum of lage prijs natuulijk :D)

Darksiders is iets van 22-23 GPB met die actiecodes. Prijs daarvan is in NL overal 55-65 euro. http://www.mymemory.co.uk/Sony-PS3-Action---Adventure/Sony/Darksiders:-Wrath-of-War-(Sony-PS3) + Promo code TAKE2010. Overweeg hem zelf ook te halen maar dan bij zavvi. Ik heb bij mymemory de originele PS3 headset besteld, was toen alleen GBP 21, nu geloof ik 26. Weet niet of dat nog loont. Zijn geloof ik 45-50 euro.

De pond staat extreem laag zie ik net. Is dus zeker voordelig. Plus: er zijn ook geen verzendingskosten. :woot:
Dikke site man, merci!

De pond staat extreem laag zie ik net. Is dus zeker voordelig. Plus: er zijn ook geen verzendingskosten. :woot:
Dikke site man, merci!
[Link niet meer beschikbaar]

Ik weet niet of je al bestelt hebt,maar deze is 20 eurotjes goedkoper als de site op de vorige pagina en hij is meteen leverbaar :eek:

Ow, zie net de posts van Notorious XL, op die site is hij nog goedkoper :o

Nog DBB-ers die Darksiders toevallig spelen? Hoe is het spel? Net besteld, nog geen twee tientjes @ mymemory! Was vanmiddag bij de gamemania lag hij gewoon voor 60 euro! :|

Nog DBB-ers die Darksiders toevallig spelen? Hoe is het spel? Net besteld, nog geen twee tientjes @ mymemory! Was vanmiddag bij de gamemania lag hij gewoon voor 60 euro! :|

Ik vind dat iedereen Game Mania moet boycotten. Het zijn dikke afzetters. Ik koop de meeste games bij Media Markt waar ze al 10 euro goedkoper zijn, soms zelfs meer.

heb gisteren fallout 3, elder scrolls IV: oblivion binnengehaald en natuurlijk de dijk van een game die me ferm goed boeit en Ik nu al één van de beste in m'n spellencollectie vind AANRADER AANRADER AANRADER AANRADER AANRADER : BATMAN DARK ASYLUM AANRADER AANRADER AANRADER AANRADER AANRADER AANRADER

batman-arkham-asylum-20090311035431308-000.jpg

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

elder scrolls vind ik eigenlijk dik zuigen, echt niet zo leuk

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik vond dit altijd een erg leuk topic en is tijd dat de ps3 gamers weer actief gaan posten in deze:)

Ik speel zelf momenteel sims 3 op de playstation.

ik wou normaal gezien ook sims 3 halen tot ik lucht krijg van de game mania nachtopening voor call of duty, black ops .... Ik ga deze binnen twee uurtjes halen :) en morgen een headset

• Topic Starter Topic Starter
nee daar ging het niet om, heb ook een tijd sims gespeeld (no shit :o)
maar heb je die op de ps3 dan?

ja man!

Zijn er hier nog meer mensen met de sims 3 op de console. Ik wil weten of het mogelijk is om andere sims te creeren bij mn normale save data.

Terug
Naar boven