bas94
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.279
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PSN ID

Iemand hier die mij wat kan uitleggen m.b.t. bfbc2?
wtf is dat met fifa 11 online
iedereen verbreekt de verbinding als ze verliezen.
foking gamers
srs business.

Haha als jij tege mij speelt ben jij de gene die afbreekt![]()
Weet ik echt niet vind die spelers online veelste makkelijk.
Heb je ps3?
Iemand hier die mij wat kan uitleggen m.b.t. bfbc2?

).Gister Dragon Age uit gespeeld. Erg goed vermaakt met deze RPG. Een aanrader voor liefhebbers hiervan en gamers die wel houden van een sfeer en wereld in de stijl van Lord Of the rings. Nu ben ik het spel nog een keer aan het spelen,het is daar goed genoeg voor.(En kan ik meteen nog wat trophies erbij halen).

Het eerste deel. Uhm 10tallen uren ben je er mee bezig. De eerste keer heb ik maar weinig side quest gedaan en was toen toch ook wel aardig wat uurtjes zoet. Ik weet niet of ik kan zien hoeveel uur. Ben het nu voor de 2e keer aan het spelen en ik doe veel meer side quests.
Volgens mij is dit spel al te koop voor minder als 20euro, echt een aanrader voor liefhebbers van dit soort spelen deze![]()
ik heb hem hier liggen beide delen en niet eens gespeeld. Misschien vanavond ff kijken dan 
Ahhh oke, best wel lang danik heb hem hier liggen beide delen en niet eens gespeeld. Misschien vanavond ff kijken dan
Thx

Mediamarkt. Er zijn vaak kortingen of van die -19% BTW acties.
---------- Post added vr 24 jun 2011 at 21:48 ----------
Games kun je overigens vaak op zavvi.nl voor mooie prijzen vinden.