XXL Nutrition

Het grote playstation 3 topic

gebruikersnaam dan?:cool: we noemen dat steamname hier :trollfacex:

Iemand hier die mij wat kan uitleggen m.b.t. bfbc2?

Laatst bewerkt:
TIP: Demons souls, overingens al uit in 2009...maar heb hem net ontdekt. Super game.

Check youtube.

wtf is dat met fifa 11 online

iedereen verbreekt de verbinding als ze verliezen.

foking gamers

srs business.

Hoe te vliegen met die heli's? Ik beland telkens op mijn kop :o

Als ik mijn class kies en bij spec3 Vsmoke kies, hoe kan ik deze dan gebruiken?

Hoe werken die squads en wat is daar het voordeel aan?

en ik zoek nog een leuk team om mee te gamen :D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Gister Dragon Age uit gespeeld. Erg goed vermaakt met deze RPG. Een aanrader voor liefhebbers hiervan en gamers die wel houden van een sfeer en wereld in de stijl van Lord Of the rings. Nu ben ik het spel nog een keer aan het spelen,het is daar goed genoeg voor.(En kan ik meteen nog wat trophies erbij halen;)).

Gister Dragon Age uit gespeeld. Erg goed vermaakt met deze RPG. Een aanrader voor liefhebbers hiervan en gamers die wel houden van een sfeer en wereld in de stijl van Lord Of the rings. Nu ben ik het spel nog een keer aan het spelen,het is daar goed genoeg voor.(En kan ik meteen nog wat trophies erbij halen;)).

Welk deel? En hoelang is de speelduur ongeveer?

Welk deel? En hoelang is de speelduur ongeveer?

Het eerste deel. Uhm 10tallen uren ben je er mee bezig. De eerste keer heb ik maar weinig side quest gedaan en was toen toch ook wel aardig wat uurtjes zoet. Ik weet niet of ik kan zien hoeveel uur. Ben het nu voor de 2e keer aan het spelen en ik doe veel meer side quests.

Volgens mij is dit spel al te koop voor minder als 20euro, echt een aanrader voor liefhebbers van dit soort spelen deze:)

Het eerste deel. Uhm 10tallen uren ben je er mee bezig. De eerste keer heb ik maar weinig side quest gedaan en was toen toch ook wel aardig wat uurtjes zoet. Ik weet niet of ik kan zien hoeveel uur. Ben het nu voor de 2e keer aan het spelen en ik doe veel meer side quests.

Volgens mij is dit spel al te koop voor minder als 20euro, echt een aanrader voor liefhebbers van dit soort spelen deze:)

Ahhh oke, best wel lang dan :p ik heb hem hier liggen beide delen en niet eens gespeeld. Misschien vanavond ff kijken dan :p

Thx

Mediamarkt. Er zijn vaak kortingen of van die -19% BTW acties.

---------- Post added vr 24 jun 2011 at 21:48 ----------

Games kun je overigens vaak op zavvi.nl voor mooie prijzen vinden.

Games en gameshardware doen helaas nooit mee met dit soort acties.

Gamemania is ook een goede winkel voor 2ehands spellen.

Gamemania? Nieuwe games zijn daar vaak 70 euro, en dan zijn de nieuwe games die tweedehands zijn vaak 45 of zelfs 50 euro. Als je een keer niets te doen hebt kun je een keertje kijken of er oude games voor 20e zijn op te pikken, maar meer ook niet. Met budgetgaming.nl en zavvi.nl kom je een stuk verder.

Terug
Naar boven