AndroidHealthClinic

Het grote playstation 3 topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hahahha mortar yourself, zo herkenbaar :roflol:

En wat was dat Go back stukje daarvoor? Daar kun je toch gewoon komen? (parachute)

Je kunt mensen ook gewoon knifen dus ik zie niet waarom "repair toolen" niet zou kunnen :p

Naaiactie met die ATV, geweldig :roflol:

Met repairkit ben ik meestal in of bij een voertuig om deze in orde te houden , dan ben ik niet actief aan het zoeken naar tegenstanders.
 
Met repairkit ben ik meestal in of bij een voertuig om deze in orde te houden , dan ben ik niet actief aan het zoeken naar tegenstanders.
Nah af en toe kom je iemand tegen die in de bosjes zit te snipen. Stiekem er op af sluipen en neersteken. En dan missteken natuurlijk en doodgaan :D
 
Epic fails, kom je wel eens tegen ja :p
Die parachut is ook wel een herkenbare.
Granates ergens tegen aan gooien zodat ze terug komen :p
 
Of een ATV vol laden met C4 en je team maat schiet er dan een paar keer op terwijl je net klaar bent :D Gebeurd mij met regelmaat.
 
Ik zoek een vervanger voor oblivion, iemand tips? WOW is not done, slechte internetverbinding en het is een domme game, en dragon age heb ik al gespeeld, rotspel. Fallout was ook niet zo goed als ik had gedacht. Anders moet ik nog 3 maanden wachten.
 
3 maanden wachten is teveel? En ik denk niet dat je een vervanger gaat vinden behalve Fallout.
 
3 maanden wachten is teveel? En ik denk niet dat je een vervanger gaat vinden behalve Fallout.

Jammer, het ziet er wel mooi uit die nieuwe, met dual magic, one hand magic, een grote bol magic, nieuwe dual swords 'n shit.
 
Epic fails, kom je wel eens tegen ja :p
Die parachut is ook wel een herkenbare.
Granates ergens tegen aan gooien zodat ze terug komen :p

ik wist tot level 42 niet eens hoe dat ding losging :o

---------- Post toegevoegd Mon 8 Aug 2011 om 06:30 ----------

Ik vind Gamemania vaak niet echt goedkoop , meestal zelfs de duurste zelfs met tweede hands games!

Nog BFBC2 gamers hier? (MET headset!)

PSN: RVDK87

toegevoegd
;)
 
ik wist tot level 42 niet eens hoe dat ding losging :o

---------- Post toegevoegd Mon 8 Aug 2011 om 06:30 ----------



toegevoegd
;)

En je nooit afgevraagd hoe anderen de parachute gebruikten? :roflol:

Gaan we binnenkort maar eens een DBB avondje houden @BFBC2
 
Nog nolife mw2 bitches? PM me maar je psn, doe niet zo heel vaak meer maar ben wel goed.
 
Ik zoek een vervanger voor oblivion, iemand tips? WOW is not done, slechte internetverbinding en het is een domme game, en dragon age heb ik al gespeeld, rotspel. Fallout was ook niet zo goed als ik had gedacht. Anders moet ik nog 3 maanden wachten.

Fallout 3 is gewoon epic. Beste spel ooit.
 
Weet ook nog steeds niet hoe die parachute opengaat, zit altijd te buttonbashen op alle 4 die knopjes. :roflol:

I'm in on DBBBFBC2.

Zag ik trouwens goed dat je een private match kunt maken?
 
Weet ook nog steeds niet hoe die parachute opengaat, zit altijd te buttonbashen op alle 4 die knopjes. :roflol:

I'm in on DBBBFBC2.

Zag ik trouwens goed dat je een private match kunt maken?

klopt , onslaught is fun. met x tijdens je sprong komt je parachute er uit.
 
Haha die email van ze. 'Ja we zijn zo aardig, we bieden jullie gratis voor een jaar beveiliging aan voor jullie persoonlijke gegevens.' Wat een lachertje :roflol:
 
Is het nog de moeite bad company 2 te kopen? in deze stelling:

Stel: je wereld eindigt, nu sneller dan misschien ooit tevoren en je weet niet of je echt nog lekker drie maand gezellig kan wachten. Maar je wil echt wel shooten in iets anders dan modern warfare steeds en met meer mensen.
 
Is het nog de moeite bad company 2 te kopen? in deze stelling:

Stel: je wereld eindigt, nu sneller dan misschien ooit tevoren en je weet niet of je echt nog lekker drie maand gezellig kan wachten. Maar je wil echt wel shooten in iets anders dan modern warfare steeds en met meer mensen.
In die context: ja. Schijt aan alles, je moet doen wat je niet laten kan. Geniet van elke dag.
 
BF3 wil ik ook wel aanschaffen, maar kijk meer uit naar mw3. Wel k*t, ik heb naar de vakantie nog 6 maanden school en als ik dan een dik spel aan ga schaffen is het bye bye school.
 
Vind het altijd jammer van de laatste paar delen in de CoD reeks, het lijkt allemaal zoveel op elkaar.

Stukje van YT:
This game is nearly exactly the same as COD4 and MW2 because they all run on the same engine. Little kids will continue to buy it because they don't know quality. The COD franchise has gone stale. It is just a cluster**** of calamity. Battlefield 3 is a breath of fresh air. I look forward to actually using teamwork with mature gamers on BF3.
En zo denk ik er idd ook over. Jammer.

Edit: SP van CoD is sowieso wel beter, maar MP zeker niet.
 
Ja maar... ik heb paar maanden ziek geweest en heb eigelijk niks anders gedaan dan mw2. Toen BO uitkwam vondt ik het echt een ontiegelijk k*t spel omdat het anders beweegt als mw2, mw3 zou precies hetzelfde zijn als mw2 (zelfde beweging) en daar aas ik ook een beetje op. Heb nu vast team waar ik nog steeds dagelijks ff in de nacht paar uurtjes mee speel, en ik verlies maar 1/500.
 
Back
Naar boven