Fitness Seller

Het grote playstation 3 topic

  • Topic starter wwe
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 56K
  • Volgers 74

Bezoekers in dit topic

Ik heb deel 3 uitgespeeld, anders zou ik niet met dit soort argumenten komen.

Zag net goty edition liggen voor 40,-

snap niet wat er zo goty aan is.

Games worden steeds beter met elk deel. Single player wordt grootser.
Multiplayer wordt ook steeds beter.

Vandaar dat het gewoon een GOTY is. Over smaak valt te twisten natuurlijk.
 
Games worden steeds beter met elk deel. Single player wordt grootser.
Multiplayer wordt ook steeds beter.

Vandaar dat het gewoon een GOTY is. Over smaak valt te twisten natuurlijk.

Kijk maar naar Call of Duty :rolleyes:
 
Kijk maar naar Call of Duty :rolleyes:

Voor Call of Duty gaat die regel niet op vind ik. Ze proberen het telkens groter aan te pakken. Maar de CoD reeks wordt nu zodanig uitgemolken dat onder het rijtje van Madden en Fifa valt. Je hoeft niet ieder jaar te hopen dat er een nieuw deel komt, dat staat gewoon vast. Daarbij is het gewoon iedere seconde een eyegasm, dat gaat snel vervelen(en dat is iedere game zo).

Uncharted weet gewoon een 'change of pass' neer te zetten.
Characters zijn memorabel.
Gameplay is (naar mijn mening) fantastisch. Natuurlijk zitten hier ook eyegasm stukjes in, maar in Uncharted gaat dat niet vervelen omdat je ook niet elke seconde dit op je bord krijgt.
Voor een dun plot in iedere game weten ze dat naarmate de game vordert steeds meer uit te bouwen.

Uncharted zal daarbij een cult status bereiken, memorabel over de jaren heen. CoD? Not so much.
 
Voor Call of Duty gaat die regel niet op vind ik. Ze proberen het telkens groter aan te pakken. Maar de CoD reeks wordt nu zodanig uitgemolken dat onder het rijtje van Madden en Fifa valt. Je hoeft niet ieder jaar te hopen dat er een nieuw deel komt, dat staat gewoon vast. Daarbij is het gewoon iedere seconde een eyegasm, dat gaat snel vervelen(en dat is iedere game zo).

Uncharted weet gewoon een 'change of pass' neer te zetten.
Characters zijn memorabel.
Gameplay is (naar mijn mening) fantastisch. Natuurlijk zitten hier ook eyegasm stukjes in, maar in Uncharted gaat dat niet vervelen omdat je ook niet elke seconde dit op je bord krijgt.
Voor een dun plot in iedere game weten ze dat naarmate de game vordert steeds meer uit te bouwen.

Uncharted zal daarbij een cult status bereiken, memorabel over de jaren heen. CoD? Not so much.

Ik snap echt niet wat er zo geweldig is aan Uncharted, ik had het leuker als film gevonden. Het enige wat je kan is klimmen en schieten, verder niets.
 
Ik snap echt niet wat er zo geweldig is aan Uncharted, ik had het leuker als film gevonden. Het enige wat je kan is klimmen en schieten, verder niets.

Ik snap echt niet wat er zo geweldig is aan <insert game>.

Call of Duty: door levels rennen en op enemies schieten en scripted events triggeren.
Gears of War: door levels rennen en in elke open ruimte op enemies schieten.
Mario Bros: door levels rennen.
Duck Hunt: op eenden schieten.
GTA: In plaats van door je eigen stad te rennen, ren je door een fictionele stad.
Saints Row: maakt me geen flikker uit, al ben je paars.
 
Ik snap echt niet wat er zo geweldig is aan Uncharted, ik had het leuker als film gevonden. Het enige wat je kan is klimmen en schieten, verder niets.

assasins creed: rondrennen om saaie repetieve missies te doen terwijl je her en der een minigame doet die ze combat durven noemen(counter systeem kuch). zo kom je er altijd uit. dat jij uncharted, met goed recht, niks aan vindt maakt het spel absoluut niet minder goed. meningen zijn een bitch.
 
25 oktober: Medal of Honor: Warfighter
30 oktober: Assassin's Creed 3
4 december: Far Cry 3
gvd m'n tentamenweek gaat helemaal naar de grote..
 
assasins creed: rondrennen om saaie repetieve missies te doen terwijl je her en der een minigame doet die ze combat durven noemen(counter systeem kuch). zo kom je er altijd uit. dat jij uncharted, met goed recht, niks aan vindt maakt het spel absoluut niet minder goed. meningen zijn een bitch.

Je hebt zeker alleen deel 1 gespeeld?

Kan zo al een aantal dingen opnoemen wat AC beter maakt: dingen kunnen kopen zoals wapens en armor, monumenten en winkels kunnen kopen zodat je inkomen stijgt, je kan mensen aanvallen/beroven/vergiftigen. Daarnaast heb je nog de volledige vrijheid om te doen wat je wilt, je hoeft dus niet perse de verhaallijn te volgen, en noem maar op.
 
niet haten op Assassins Creed jongens, hier een die-hard fan haha
Assassins Creed is voor mij een toch wel goed spel. Deel 1 was een retegoeie en mooie setting, maar de gameplay was minder. Vanuit deel II is het spel echt een heel goed spel geworden en als je alle spellen hebt gespeeld, zit je echt helemaal in het verhaal(ook belangrijk bij spellen). Wat betreft Uncharted, mijn spel is het ook niet, maar de graphics zijn wel mooi en ik heb laatst de multiplayer nog gespeeld en dat was ook niet heel slecht. Ik zou het best kunnen spelen wat dat betreft.
 
niet haten op Assassins Creed jongens, hier een die-hard fan haha
Assassins Creed is voor mij een toch wel goed spel. Deel 1 was een retegoeie en mooie setting, maar de gameplay was minder. Vanuit deel II is het spel echt een heel goed spel geworden en als je alle spellen hebt gespeeld, zit je echt helemaal in het verhaal(ook belangrijk bij spellen). Wat betreft Uncharted, mijn spel is het ook niet, maar de graphics zijn wel mooi en ik heb laatst de multiplayer nog gespeeld en dat was ook niet heel slecht. Ik zou het best kunnen spelen wat dat betreft.

Klopt, maar niet voor 65 euro (wat ie kostte in het begin) terwijl je de single player er ook nog eens binnen 10 uur doorheen jaagt.

Ik ben blij dat ik er toendertijd 40 euro voor had betaald, maar alsnog te duur voor wat je ervoor terug krijgt, met een spel wil ik toch wel minimaal een paar weken zoet zijn. En ja ik heb ook heel even de multiplayer geprobeerd, maar ik heb wel betere multiplayer games in mn kast liggen waar ik liever aandacht aan besteed ;)
 
Je hebt zeker alleen deel 1 gespeeld?

Kan zo al een aantal dingen opnoemen wat AC beter maakt: dingen kunnen kopen zoals wapens en armor, monumenten en winkels kunnen kopen zodat je inkomen stijgt, je kan mensen aanvallen/beroven/vergiftigen. Daarnaast heb je nog de volledige vrijheid om te doen wat je wilt, je hoeft dus niet perse de verhaallijn te volgen, en noem maar op.

tot en met brotherhood, ik heb geen van de delen helemaal uitgespeeld overigens omdat ik het gewoon te repetief en saai vond. die dingetjes kopen etc is allemaal heel leuk maar niet meer dan een afleiding rond de core gameplay. die ik persoonlijk ruk vindt. conclusie:assasins creed is een slecht spel. ow wait:cool:[

maar nogmaals: uncharted is ook veel meer dan alleen rennen en schieten.

[/COLOR]
terwijl je de single player er ook nog eens binnen 10 uur doorheen jaagt.

dat is toch al zon 40% meer dan de meeste singleplayer games vandaag de dag waar je 60 ballen voor neerlegt, maar daar hoor je niemand bijna over. de multiplayer is idd ruk. 30min naar gekeken en nooit meer.
 
Laatst bewerkt:
Als je op easy speelt kom je heel misschien door Uncharted heen in 10 uurtjes. Hard mode en daarboven, no way. :o
 
tot en met brotherhood, ik heb geen van de delen helemaal uitgespeeld overigens omdat ik het gewoon te repetief en saai vond. die dingetjes kopen etc is allemaal heel leuk maar niet meer dan een afleiding rond de core gameplay. die ik persoonlijk ruk vindt. conclusie:assasins creed is een slecht spel. ow wait:cool:[

maar nogmaals: uncharted is ook veel meer dan alleen rennen en schieten.

[/COLOR]

dat is toch al zon 40% meer dan de meeste singleplayer games vandaag de dag waar je 60 ballen voor neerlegt, maar daar hoor je niemand bijna over. de multiplayer is idd ruk. 30min naar gekeken en nooit meer.

Leg is uit wat er zoveel meer aan Uncharted is dan behalve klimmen, schieten, en dingen verzamelen waar je niks aan hebt behalve dat je per een bepaald aantal een trophy erbij krijgt..?

Als je op easy speelt kom je heel misschien door Uncharted heen in 10 uurtjes. Hard mode en daarboven, no way. :o

Lol, dat je wat vaker dood gaat en er wat langer over doet geeft een spel nog geen 20 uur speeltijd ipv 10.
 
Welke games spelen jullie nu allemaal?

Ik ben Metal gear solid 4 weer begonnen. Pas geleden kwam er een trophy update voor uit dus ik wil nog wel een deel van de trophies vergaren. Daar komt bij dat het spel nog een keer spelen sowieso gaaf is omdat ik de oudere delen eigenlijk veel vaker heb gespeelt.

IK heb LA Noire van een maat geleend, op dit moment ben ik het spel aan het instaleren. Ben benieuwd of het tof is.

Verder heb ik Max Payne 3 nog liggen waarmee ik eventueel nog wel een paar uur multiplayer kan spelen. Met de single player ben ik er na 1x uitspelen wel klaar mee.
 
handig die blue ray is niet bij xbox
 
Welke games spelen jullie nu allemaal?

Ik ben Metal gear solid 4 weer begonnen. Pas geleden kwam er een trophy update voor uit dus ik wil nog wel een deel van de trophies vergaren. Daar komt bij dat het spel nog een keer spelen sowieso gaaf is omdat ik de oudere delen eigenlijk veel vaker heb gespeelt.

IK heb LA Noire van een maat geleend, op dit moment ben ik het spel aan het instaleren. Ben benieuwd of het tof is.

Verder heb ik Max Payne 3 nog liggen waarmee ik eventueel nog wel een paar uur multiplayer kan spelen. Met de single player ben ik er na 1x uitspelen wel klaar mee.

LA Noire is wel leuk.

BF3 speel ik nog soms maar liever niet meer

MoH:AW speel ik niet meer en gaat de verkoop in of voor inruil weg

Bomberman Ultra soms wanneer ik me verveel en geen zin heb in serieuze games.
 
La noire loopt de hele tijd vast bij het zelfde stuk echt balen. Is nu dus onspeelbaar geworden.
 
Back
Naar boven