MuscleMeat

Het grote playstation 3 topic

Bezoekers in dit topic

GTA San Andreas te koop in de PSN store!

Mehh zelfde kwaliteit als ps2 versie, haal liever me ps2 weer te voorschijn dan dat ik nog een keer voor san andreas ga betalen.
 
Lol ja oke als dat kan dan is dat mooi, maar mijn PS2 en disc van GTA zijn kapot dus wel mooi voor mij
 
GTA San Andreas te koop in de PSN store!
3qcx9x.jpg
 
Assassinscreed 2 heb ik ooit uitgespeeld en vond ik brmest tof maar erg eentonog. Is brotherhood nog demoeite waard of kan ik die beter overslaan?
 
Met kerst heb ik doom3 en final fantasy 13-2 gehad :)

Doom 3 heb ik even gespeeld maar viel me wat tegen, hopelijk word het nog beter. Over final fantasy ben ik behoorlijk te spreken.
 
weinig kunnen gamen de laatste dagen. Zojuist een uurtje final fantasy 13-2 gespeeld en ik ben er erg over te spreken:)
 
Weet iemand nog tips voor een relatief goedkope, nieuwe PS3 (met meer dan 12GB iig)
Of is het allemaal een beetje dezelfde prijs tegenwoordig

Karma rewarded
 
je kan san andreas ook gewoon downloaden voor pc en dan multiplayergeval erbij downloaden zodat je san andreas multiplayer kan doen. is ook erg nice.
 
Ja ik weet ook geeneens hoeveel ik daadwerkelijk op dat ding opsla

Wat uitbreidingen voor BF3, wat updates enzo maar meer niet
 
15 euro toen ik voor het laatst keek, wel prijzig voor de beeldkwaliteit..maarja nostalgie
 
Ik heb GTA3 ook gekocht voor een tientje. Briljant spul :roflol:
 
1 Februari Ni No Kuni: Wrath of the White Witch.

Eindelijk een goede rpg.
 
Gerucht: aankondiging PS4 komt binnen enkele weken
Door Olaf van Miltenburg, vrijdag 18 januari 2013 17:02, views: 1.034

Sony komt al binnen enkele weken met de aankondiging van de opvolger van de PlaySation 3, beweert website Computer & Videogames op basis van eigen bronnen. Ook zou de console standaard van een andere controller worden voorzien dan de DualShock.

De controller van de PlayStation 4, naar verluidt bij Sony intern bekend onder de codenaam Orbis, zou talloze keren aangepast zijn. Geen van de iteraties zou echter op de huidige DualShock lijken, aldus nieuwe geruchten. Ook zou de introductie nabij zijn. CVG haalt twee bronnen aan voor zijn bericht: iemand die aan een komende Sony-game werkt en een persoon die niet meer in de gamewereld werkt, maar nog banden heeft met Sony.

Die laatste zegt dat ontwikkelaars bij Sony proberen om 'de filosofie achter de gebruikersinterface van de PS Vita te emuleren'. De andere bron beweert dat versies van de nieuwe controller biometrische sensors en lcd's hebben. Biometrische sensors kunnen onder andere voor hartslagmeting gebruikt worden. Volgens CVG is de DualShock-controller dus niet de standaardcontroller, maar zal deze waarschijnlijk wel compatibel zijn. De DualShock-controller deed zijn intrede met de originele PlayStation, in 1997, en heeft sindsdien nieuwe functionaliteit gekregen, zoals een bewegingssensor. De controller bleef echter voor een belangrijk deel onveranderd.

Eerder deze maand waren er al geruchten over een release eind februari, tijdens een evenement met de naam Destination PlayStation. Dat is echter een jaarlijks evenement dat Sony voornamelijk houdt voor retailers.

---------- Post toegevoegd Fri 18 Jan 2013 om 17:22 ----------

http://tweakers.net/nieuws/86742/gerucht-aankondiging-ps4-komt-binnen-enkele-weken.html
 
Back
Naar boven