MuscleMeat

Het grote playstation 3 topic

  • Topic starter wwe
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 55K
  • Volgers 74

Bezoekers in dit topic

dus opm googelt met cijfers. Nogal wiedes dat de verkoop stijgt na prijsverlaging. Dat het beter doet in japan was al dag 1 ook zo. Dan vergelijken ze een bepaalde periode waar de ps3 is prijs verlaagd is met de 360 waarvan niks speciaals is gebeurt, nogal eerlijke vergelijking.

Psp is deze week ook op nr 1 in japan, maar enkel omdat er daar een nieuwe versie kwam. Binnen een week of 2, zal er een ander kleur verschijnen van ds en kijk maar eens goed naar de verkoopcijfers. het schommelt nu iets van 100000 per week en het zal bovenschieten naar 200.000+ (ik zal je de cijfers wel tonen als het zover is)

Alegmeen kan je zeggen dat wii op alle regio's het super goed doet, 360 het zeer goed doet in amerika, wel zwak in japan en gelijklopend met ps3 in eu. Ps3 doet het zwak in alledrie regio's.

De xbox 360 heeft toch ook net de nieuwe elite versie uit, dan zouden die verkopen toch ook omhoog moeten gaan of niet dan?
 
Laatst bewerkt:
De xbox 360 heeft toch ook net de nieuwe elite versie uit, dan zouden die verkopen toch ook omhoog moeten gaan of niet dan?

Nee want dat gaat vooral op bij Jappen en die willen toch geen 360 :o
 
kan ik zwaar geloven, wel doe mij eens een plezier en speel het eens op xdoos 360.

Je zal nog zwaar verschil zien hoor.
maar de xdoos flikkers geloven dat natuurlijk niet :D
Daarom zeg ik het nogmaals, hoe kunnen jullie in godsnaam een reactie zetten als je het zelf niet hebt of met moeite gespeeld hebt?
Of volgen jullie de grote massa? je hoort reacties en je volgt ze maar.

En daarbij, jullie Sony haters, haha waren zeker de eerste die in de rij stonden jaren geleden om een ps1 te kopen.


btw wat microsoft deed met die boot van xbox360 die passeerde tijdens het ps3 feest (release ps3) was wel heel prof van hen.
Laat ook al zien hoe zielig ze zijn , die microsoft.

kijk hier maar eens naar:
YouTube - PS3 vs Xbox 360 Comparison

Je kan er echt niet omheen hoor, bill gates's sletjes :p

Om één of andere reden vind ik dit een heel hard bagger filmpje:
-De gpu van xbox 360 is sterker, en dat denken ze hier te ontkrachten met de stelling dat ze niet weten hoe veel sterker.
-Een extra ongebruikte core voor de ps3? Leuke manier om het ding duurder te maken.
-Men is zeer slecetief geweest op het gebied van gams. Men haalt voor xbox 3 oorlogstitels aan en veralgemeniseert dan (onterecht) dat xbox alleen oorlog is. En voor de ps 3 haalt men dan 3 creatieve games aan en men veralgemeniseert dit dan ook... hardly een goed argument.
-Aan veel features van de ps 3 hebben veel mensen geen boodschap (who cares dat de controller op 1000000000 km ipv op 1000000km afstand nog ontvangst heeft???)
-De ps3 vs de xbox 360 is een debat over smaken, geuren en kleuren... maw zinloos. De xbox 360 ziet er misschien in de ogen van iemand anders futuristischer uit, terwijl de ps3 er kitscherig uitziet.
-Backwards compatability gaat sinds het nieuwe ps 3 model helemaal niet meer op... dus verouderd argument.
-Vele features in de ps 3 die de gemiddelde gamer nooit gaat gebruiken => geldverspilling.
-De vele taalfouten in het filmpje *zucht*
 
Om één of andere reden vind ik dit een heel hard bagger filmpje:
-De gpu van xbox 360 is sterker, en dat denken ze hier te ontkrachten met de stelling dat ze niet weten hoe veel sterker.
-Een extra ongebruikte core voor de ps3? Leuke manier om het ding duurder te maken.
-Men is zeer slecetief geweest op het gebied van gams. Men haalt voor xbox 3 oorlogstitels aan en veralgemeniseert dan (onterecht) dat xbox alleen oorlog is. En voor de ps 3 haalt men dan 3 creatieve games aan en men veralgemeniseert dit dan ook... hardly een goed argument.
-Aan veel features van de ps 3 hebben veel mensen geen boodschap (who cares dat de controller op 1000000000 km ipv op 1000000km afstand nog ontvangst heeft???)
-De ps3 vs de xbox 360 is een debat over smaken, geuren en kleuren... maw zinloos. De xbox 360 ziet er misschien in de ogen van iemand anders futuristischer uit, terwijl de ps3 er kitscherig uitziet.
-Backwards compatability gaat sinds het nieuwe ps 3 model helemaal niet meer op... dus verouderd argument.
-Vele features in de ps 3 die de gemiddelde gamer nooit gaat gebruiken => geldverspilling.
-De vele taalfouten in het filmpje *zucht*

haha maar ben al blij dat er eens iemand normaal reageert en die zegt dat dat aan de keuze van jezelf ligt wat je leuk vind.
maar xbox moet altijd maar beter versies maken. hoeveel versies hebben ze nu al, er zou een arcade console ook uitkomen van xbox 360 en dit allemaal om de bugs eruit te halen ( denk ook maar aan de dvd drive die krassen maakte op je disc of de overhittingsproblemen)
 
Om één of andere reden vind ik dit een heel hard bagger filmpje:
-De gpu van xbox 360 is sterker, en dat denken ze hier te ontkrachten met de stelling dat ze niet weten hoe veel sterker.1
-Een extra ongebruikte core voor de ps3? Leuke manier om het ding duurder te maken.2
-Men is zeer slecetief geweest op het gebied van gams. Men haalt voor xbox 3 oorlogstitels aan en veralgemeniseert dan (onterecht) dat xbox alleen oorlog is. En voor de ps 3 haalt men dan 3 creatieve games aan en men veralgemeniseert dit dan ook... hardly een goed argument.3
-Aan veel features van de ps 3 hebben veel mensen geen boodschap (who cares dat de controller op 1000000000 km ipv op 1000000km afstand nog ontvangst heeft???)4
-De ps3 vs de xbox 360 is een debat over smaken, geuren en kleuren... maw zinloos. De xbox 360 ziet er misschien in de ogen van iemand anders futuristischer uit, terwijl de ps3 er kitscherig uitziet.5
-Backwards compatability gaat sinds het nieuwe ps 3 model helemaal niet meer op... dus verouderd argument.6
-Vele features in de ps 3 die de gemiddelde gamer nooit gaat gebruiken => geldverspilling.7
-De vele taalfouten in het filmpje *zucht*
1Dat klopt, daar heb je gelijk in.
2Gaat mischien later gebruikt worden?
3Ja dat vond ik ook al een raare vergelijking.
4Is toch wel heel handig voor veel mensen
5De meeste mensen vinden de ps3 mooier.
6.........
7Zoals?
 
Dudes, who cares? :D
Alsk geld had zou ik alledrie de consoles willen.

Consoles moeten hun crediet krijgen dat ze verdienen, al komt het van een irritant k*tturk als ik :D
Vroeger verdedigde ik de ds constant vergeleken met de psp. Nu is het echt andersom. Je bent een idioot als je ds boven psp verkiest, tenzij je van de typische nintendo games houdt natuurlijk. Gewoon duidelijk maken dat ik geen hater of fanboy ben van whatever company.
 
Consoles moeten hun crediet krijgen dat ze verdienen, al komt het van een irritant k*tturk als ik :D
Vroeger verdedigde ik de ds constant vergeleken met de psp. Nu is het echt andersom. Je bent een idioot als je ds boven psp verkiest, tenzij je van de typische nintendo games houdt natuurlijk. Gewoon duidelijk maken dat ik geen hater of fanboy ben van whatever company.

Ik wil alleen een PSP om SNES (en wat FF) games op te draieen :o
 
De xbox 360 heeft toch ook net de nieuwe elite versie uit, dan zouden die verkopen toch ook omhoog moeten gaan of niet dan?

De verkopen zijn ook omhoog geschoten (ik zal zoeken naar cijfers van die periode), maar we spreken hier van iets dat maanden geleden is. (elite kwam uit in augustus). Als er een verandering is aan een console (extra game, prijsverlaging, nieuw kleur/feature) dan stijgen de verkopen zeer snel en dalen nadien ook weer snel.

voorbeeld:
psp heeft vorige week in japan 300.000 units verkocht in 1 week. Vandeweek 100.000. Je ziet het verschil hé.
De afgelopen weken was er volop beweging in de Japanse hardware verkooplijsten. De PSP steeg naar ongekende hoogtes door de vernieuwde versie. De DS en de Wii hadden het nakijken, maar bleven wel ruim boven de overige consoles. Hoe zou het deze week zijn?
,
 
Ik wil alleen een PSP om SNES (en wat FF) games op te draieen :o

Ff tactics is dé game van het moment, ongelooflijk veel lovende reviews. Als de voorgaande delen je kon bekoren, dan moet je dat zeker halen!

Ik wil zo weinig mogelijk in de 'past' leven, heb dat al genoeg gedaan door oude games te herspelen en herspelen. Leuke jeugdherrineringe, dat wel :-)
 
Ff tactics is dé game van het moment, ongelooflijk veel lovende reviews. Als de voorgaande delen je kon bekoren, dan moet je dat zeker halen!

Ik dacht meer aan die ene FF7 game met Zack. Crisis Core toch? FFT lijkt me ook wel leuk, maar ik heb de PSX versie gespeeld en die was mij te frustrerend. Verder is er niks de moeite waard aan PSP-games.

Mooiste aan PSP is dat je alles kan downloaden zonder dat je er gekke apparaten voor moet aanschaffen zoals bij de DS.
 
laatste cijfers van japanse software verkopen. Zie wie dat er op 1 staat :D
Toch wel een bijzonder flauwe week als de meest verkopende game bijna aan 60.000 geraakt.

1) Halo 3 (360) 59,000 copies
2) Pokemon's Mysterious Dungeon: Toki (DS) 55,000
3) Final Fantasy VII: Crisis Core (PSP) 54,000
4) Tamagotchi (DS) 54,000
5) Pokemon's Mysterious Dungeon: Yami (DS) 46,000
6) Bleach Blade Battlers 2nd (PS2) 31,000
7) English Test 2 (DS) 28,000
8 )Yu-gi-oh Duel Monsters GX (PSP) 28,000
9) Elder Scrolls IV: Oblivion (PS3) 27,000
10) Metal Gear Solid Portable Ops + (PSP) 25,000
 
Ik dacht meer aan die ene FF7 game met Zack. Crisis Core toch? FFT lijkt me ook wel leuk, maar ik heb de PSX versie gespeeld en die was mij te frustrerend. Verder is er niks de moeite waard aan PSP-games.

Mooiste aan PSP is dat je alles kan downloaden zonder dat je er gekke apparaten voor moet aanschaffen zoals bij de DS.

Jep, crisis core.
Verder niks meer de moeite waard ? Ach komaan! Metal gear solid, tales of the world, ratchet and clank, daxter, crush...en dit zijn dan de 'nieuwe' games die ik dolgraag wil voort moment :o
edit: en locoroco!!!!! ^^
 
Vind ik niet zo boeiend allemaal. Niet als je er SNES emulatie mee kunt :D
 
Snes was dan ook de beste console ever hé:D
Contra was m'n favoriete game, lekker knallen a la metal slug style samen met je broer en nooit voorbij level 2 komen.:roflol:
 
Snes was dan ook de beste console ever hé:D
Contra was m'n favoriete game, lekker knallen a la metal slug style samen met je broer en nooit voorbij level 2 komen.:roflol:

Ik heb met een vriend nooit level 1 uitgehaald dus dat valt nog wel mee :o
 
Snap die eeuwige gay discussies's niet...
xbox vs playstation
apple vs windows

Is die online shit van PS3 echt waard om op te gamen?

Xbox 1 was echt waardeloos, aangezien xbconnect meer mensen aantrok!
 
Xbox Live nu is stukken beter dan de online service van PS network. Op Halo 3 games vinden werkt effectief en snel (beter dan in Gears, het systeem wordt dus steeds beter).
 
Xbox Live nu is stukken beter dan de online service van PS network. Op Halo 3 games vinden werkt effectief en snel (beter dan in Gears, het systeem wordt dus steeds beter).

Heb al een xbox360 kerel, ik weiger om te betalen om online te gamen...
Ook al is het maar 60 euro per jaar, gaat om het principe, betaal al genoeg voor mijn i-net abbo :D
Plus het feit dat ik wifi kaartje moet kopen, ook weer 80 euro ofzo?
 
Back
Naar boven