XXL Nutrition

Het grote playstation 3 topic

Bezoekers in dit topic

ik heb wegens cashflow problemen me Wii de deur uit gedaan, maar me PS3 gaat echt nie weg:D
Ik moet nog God of war 3, Metal Gear 4, Final Fantasy XIII, Resident Evil 5, Halflife 3 en Assassin's Creed spelen :D
 
Uhm ik denk dat dat door iedereen gebruikt word:p

Heb je erom gevraagd? Je mag van geluk spreken dat blu-ray nu leeft. Wat ging je doen moest hd-dvd de standaard worden? (oorlog is nog steeds bezig btw, maar het lijkt er wel op dat blu-ray hzal halen)
en ik ben dan nog zo'n arme gamer, ik heb niet eens een hd-tv, laat staan een tv in mijn kamer:o
 
Met de komst van de 40 gig PS3 en de prijsverlagingen van de 60 gigabyte editie heeft Sony al een hele boel gedaan aan het bijstellen van de prijs van de PS3. Vroege kopers betaalden 599 euro en kregen daar niets bij. Vandaag de dag is het anders.
Het Starters Pack bevat namelijk een 60 gig console met twee controllers en twee games voor 499 euro. Deze fikse prijsverlaging gebeurt net een half jaar na de aanvankelijke lancering. Deze uitgave blijft echter niet doorgaan: zodra de voorraad op is blijft alleen het 40 gigabyte model over voor 399 euro.

Ray Maguire van SCEE UK vindt het niet meer dan logisch dat vroege kopers hiervan balen, maar ze moeten er niet teveel mee zitten: ze hebben al een hele tijd een console waar ze (als het goed is) veel plezier mee hebben gehad. Daarnaast is het niet de eerste keer dat dit gebeurt, Maguire refereert naar de plasma TV markt waarbij de prijzen als een gek naar beneden gingen.

Ouch! Ergens heeft ie wel gelijk, maar zorg er dan aub ervoor dat er redelijk wat tijd tussenzit en dat je aan overvloed aan topgames had. Met motorstorm en resistance fall of men alleen trek je het niet voor launchgames.
 
Dat wil dus zeggen dat de helft van die zeveraars hier ook geen gelijk hebben.
Zowiezo hebben ze allebei hun voordelen en nadelen.

Maar toch blijf ik erbij dat later als de echte next gen games er gaan zijn, ps 3 zal de grote leider worden dan.
Maarja blijf voorlopig dromen met jullie xbox he :) geniet ervan zolang het duurt want binnen een paar maanden zal je zien dat je nog gaat twijfelen om een ps3 in huis te halen.
En je moet nu geen reactie geven want dat is niet waar.
We zien wel wat de tijd brengt, want de mens wil alleen maar het beste van het beste, en zeker de gamers :D

Laten we dus gewoon afwachten en stop nu allemaal met jullie ps3 disses of pro xbox verhaaltjes want niemand wacht erop hoor

Ik betwijfel dat sony leider gaat worden deze generatie... ok, ze hebben bakken geld, dus je weet nooit...

Ik zei altijd van bij de aankondiging van de nieuwe consoles en hun positioneringen marketingtechnisch gezien, dat wii het ging halen. Nintendo is er in geslaagd een heel marktterritorium af te bakenen waar er zich absoluut geen concurrentie bevindt. Het marktsegment dat Nintendo aanboort is velen malen groter dan het traditionele segment dat sony en microsoft nog aanboren + sony en microsoft delen het kleinere segment = do the maths yourself.
 
Jep, het lijkt wel dat wii de duidelijke winnaar is geworden.(alles kan nog veranderen, mjah, xbox360 heeft met de halo 3 een serieuze inhaalbeweging gemaakt in amerika)) Wel grappig dat meesten zot discusieren tss xbox en ps3, er wordt weinig geklapt over wii en laat die laatste nog met alle prijzen weglopen.

Maar over het wii zelf kan ik niet positief zijn, maar dat zal nintendo een worst wezen...
 
Wii is een hele slimme, doch niet zo moeilijke marketing truuk, zelfs ik met mijn bachelortje had dit kunnen bedenken en voorspellen.

Momenteel ben ik ook nog niet te spreken over Wii, maar ik weet dat rechtevenredig met het succes van de console echt wel titels zullen uitkomen die je gewoon wil spelen. Wii heeft nu eenmaal de grootste visvijver => meeste games => meer kans op meer toppers (verhoudingsgewijs gaat de kwaliteit niet rechtevenredig zijn met de kwaliteit).
 
Maar de zogenaamde toppertjes zijn 'nintendogs', 'brain training', 'wii sports' en andere troep. Spreekt wel aan bij jan modaal, maar niet voor hardcore gamers. Ik speel liever realistische shooters, race simulaties en epic rpg's en dat kan wii/ds niet bieden.
 
Maar de zogenaamde toppertjes zijn 'nintendogs', 'brain training', 'wii sports' en andere troep. Spreekt wel aan bij jan modaal, maar niet voor hardcore gamers. Ik speel liever realistische shooters, race simulaties en epic rpg's en dat kan wii/ds niet bieden.
Eindelijk ben ik het een keer met je eens;)
Maar ik ga weg, ff trainen(squats)
Check jullie strax weer, later
 
Ik betwijfel dat sony leider gaat worden deze generatie... ok, ze hebben bakken geld, dus je weet nooit...

Ik zei altijd van bij de aankondiging van de nieuwe consoles en hun positioneringen marketingtechnisch gezien, dat wii het ging halen. Nintendo is er in geslaagd een heel marktterritorium af te bakenen waar er zich absoluut geen concurrentie bevindt. Het marktsegment dat Nintendo aanboort is velen malen groter dan het traditionele segment dat sony en microsoft nog aanboren + sony en microsoft delen het kleinere segment = do the maths yourself.

De eerste dagen is dat logisch he, net zoals een mode, dat is ff IN, maar het geraakt verveeld.

Laten we gewoon afwachten:o
 
Wii is een hele slimme, doch niet zo moeilijke marketing truuk, zelfs ik met mijn bachelortje had dit kunnen bedenken en voorspellen.

Momenteel ben ik ook nog niet te spreken over Wii, maar ik weet dat rechtevenredig met het succes van de console echt wel titels zullen uitkomen die je gewoon wil spelen. Wii heeft nu eenmaal de grootste visvijver => meeste games => meer kans op meer toppers (verhoudingsgewijs gaat de kwaliteit niet rechtevenredig zijn met de kwaliteit).

Punt is dat de Wii geen optie is voor next-gen games die brute rekenkracht en gfx vereisen. En alles wat er op uit komt verkoopt toch wel, dus wordt er bijna alleen maar bagger voor verkocht.
 

euh, blue ray zal gebruikt worden, en btw eigenlijk zijn wij hier allemaal aan het zeveren including me.
Precies of jij weet wat er in Sony of microsoft zal gebeuren.
Anders kon je de release ook al een paar weken zien van tevoren he van die 20 gig versie.
Waarom zouden ze er dingen insteken die niet gebruikt zullen worden?
hoe onlogisch, denk eens na.
Later word dit allemaal gebruikt.
Geef het gewoon nog even geduld.
hoeveel keer moet ik dit nog herhalen, zelfs xbox zit nog niet aan hun echte kracht of wel?
en ik haat de xbox niet, wel microsoft.
Het zijn 1 groep geldzuigende beesten.
Wie weet dat nu niet??
Voor alles betaal je honderden euros bij hen.
Kijk ook naar de hd dvd speler.
Moet je ook apart kopen :s:s
kost ook toch redelijk wat.

Laat het echte werk aan de slimme mensen over. Zij hebben het gezonde verstand.
Zij maken hun ding of het nu een xbox of een ps3 is, en ze verdiene handen zeg maar bakken vol geld.
En wat ben jij? :p
just a gamer.:D
so shut your mouth and play their games:D

maar cyan, no hard feelings he :)
Ik verwacht je nog altijd als vriend in flanders expo ;)
 
het ging erom dat je betaalt voor dingen dat je niet wilt of zal gebruiken(persoonlijk dus, zo zal ik geen muziek luisteren op mijn ps3, anderen dan weer wel) en bij mij ging het om de blu-ray. Precies weten we niet, maar we kunnen wel gissen en zoveel zullen we er ook niet naast zitten. Als jij naar de huidige trends kijkt, dan verandert dat niet opeens in 1,2,3. Als je kijkt naar de opkomende games, hedendaagse verschijnselen (microsoft koopt een bedrijf op, bepaalde game wordt niet exclusief, 360 krijgt meer en meer japans gerichte games etc etc) dan kan je nog de toekomst enigzins voorspellen.
Sony zijn ook geldwolven, wees niet hypocriet.
Het is niet omdat jij ze 'verstandig' vindt, dat ze dan effectief ook zijn. Nintendo's strategie bevoorbeeld is zo simpel. Verder hebben ze doorgaande jaren ook ferm op hun bakkes gevallen. Nintendo, ooit de king van de games, bengelde met hun n64 en gamecube ver achteraan, nu zijn ze terug. En het lijkt er wel op dat sony de grootste verliezer zal zijn deze generatie. Als ze zo voortdoen tenminste. Wat denk jij dan ? Welke games gaan ps3 uit de slijk halen momenteel ? Wie durft er nu een hotgame uitbrengen nu dat Halo 3 uit is ? (2+ miljoen copies in 1 week enkel in amerika)
 
@Cyan
Vergeet niet dat de ps2 games ook erg langzaam was met het uitbrengen van (veel) goede games. Bij de ps3 is dit precies het zelfde, wacht maar af;)
 
@Cyan
Vergeet niet dat de ps2 games ook erg langzaam was met het uitbrengen van (veel) goede games. Bij de ps3 is dit precies het zelfde, wacht maar af;)

Ps2 had ook geen concurrentie. (dreamcast = no competition)
Nu op hun gat zitten : suicide.
En zeg het me please, welke games gaan ps3 dan redden voor het moment ? (max halfjaar)
 
Ps2 had ook geen concurrentie. (dreamcast = no competition)
Nu op hun gat zitten : suicide.
En zeg het me please, welke games gaan ps3 dan redden voor het moment ? (max halfjaar)

juiced 2, folklore, eye of judgement, assasins creed, call of duty 4, half life 2,gran turismo 5 prologue, socom,wwe smackdown, manhunt 2
 
juiced 2, folklore, eye of judgement, assasins creed, call of duty 4, half life 2,gran turismo 5 prologue, socom,wwe smackdown, manhunt 2

Dat zijn geen exclusives he ;)

verder niet echt titels die een systeem verkopen
 
Back
Naar boven