Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jups, ik ga naar lan party's en ehm... momenteel game ik niet echt, want ik heb alleen een hele lieve oude laptop die het gamen allemaal niet meer zo trekt. Maar ooit eens heb ik geld en ga ik pc bouwen!
Gelukkig kan ik over 1,5 week een pc lenen... Anders zou het helemaal rot worden.
UT/CS1.6 all you need! unmatched gameplay and hardcore 
Dat is 1, maar die is al best oud... Genomen op een lan party ergens...
![]()
En nummer 2, vorig jaar ergens gemaakt tijden een optreden van Peter Pan Speedrock in Groningen.
![]()
een streepje eyeliner, beetje blush op de wagnen en wat lippenstift zouden de klus moeten klaren 
En nummer 2, vorig jaar ergens gemaakt tijden een optreden van Peter Pan Speedrock in Groningen.
![]()

heb 75A of 70B, die 2 zijn praktisch hetzelfde.Dat is 1, maar die is al best oud... Genomen op een lan party ergens...
![]()

zit zeker potentieel ineen streepje eyeliner, beetje blush op de wagnen en wat lippenstift zouden de klus moeten klaren
![]()

damn, maw; puur natuur ziet het er niet uit. make up doet wonderen. thanks voor die echoboost![]()

damn, maw; puur natuur ziet het er niet uit. make up doet wonderen. thanks voor die echoboost![]()
en ik vind nu eenmaal dat vrouwen die een minimum aan make-up dragen veel lekkerder zijn dan hun collega's die er geen dragen of teveel...
![]()
niet gay bedoelt of zo, maar je hebt een goeie kop muay. leuk koppie en je fitness body.....reken maar dat die chickies van de zomer vochtig worden
PlaYa pLaYa Style for real baby![]()
egoboosten ik vind nu eenmaal dat vrouwen die een minimum aan make-up dragen veel lekkerder zijn dan hun collega's die er geen dragen of teveel...
eyeliner vind ik echt standaard bij elke chick, wat blush is ook zeker een pluspunt en lippenstift moet daarom zeker geen knalrode kleur hebben ofzo, maar een mooi kleurtje betekent bonuspunten