MuscleMeat

Sticky Het grote "post hier een foto van je kop" topic

Jups, ik ga naar lan party's en ehm... momenteel game ik niet echt, want ik heb alleen een hele lieve oude laptop die het gamen allemaal niet meer zo trekt. Maar ooit eens heb ik geld en ga ik pc bouwen!
Gelukkig kan ik over 1,5 week een pc lenen... Anders zou het helemaal rot worden.

Jups, ik ga naar lan party's en ehm... momenteel game ik niet echt, want ik heb alleen een hele lieve oude laptop die het gamen allemaal niet meer zo trekt. Maar ooit eens heb ik geld en ga ik pc bouwen!
Gelukkig kan ik over 1,5 week een pc lenen... Anders zou het helemaal rot worden.

tja...heb zelf ook geen monster in huis. Heb ik ook niet nodig. Graphics en eyecandy zijn voor homo's :P UT/CS1.6 all you need! unmatched gameplay and hardcore :hedbang:

Dat is 1, maar die is al best oud... Genomen op een lan party ergens...

puppyeyes.jpg

En nummer 2, vorig jaar ergens gemaakt tijden een optreden van Peter Pan Speedrock in Groningen.

mayra.jpg

zit zeker potentieel in ;) een streepje eyeliner, beetje blush op de wagnen en wat lippenstift zouden de klus moeten klaren :D

Een nieuwe dbb relatie ontbloeit als een narcis in de lente.. *snif*

damn, maw; puur natuur ziet het er niet uit. make up doet wonderen. thanks voor die echoboost:D

egoboost ;) en ik vind nu eenmaal dat vrouwen die een minimum aan make-up dragen veel lekkerder zijn dan hun collega's die er geen dragen of teveel...

eyeliner vind ik echt standaard bij elke chick, wat blush is ook zeker een pluspunt en lippenstift moet daarom zeker geen knalrode kleur hebben ofzo, maar een mooi kleurtje betekent bonuspunten

egoboost ;) en ik vind nu eenmaal dat vrouwen die een minimum aan make-up dragen veel lekkerder zijn dan hun collega's die er geen dragen of teveel...

eyeliner vind ik echt standaard bij elke chick, wat blush is ook zeker een pluspunt en lippenstift moet daarom zeker geen knalrode kleur hebben ofzo, maar een mooi kleurtje betekent bonuspunten

Ik vind mascara eigenlijk meer een must voor elk meisje. Ik gebruik alleen mascara omdat ik lange wimpers heb.
Maar ik vind iig dat mascara je ogen meer laten spreken dan eyeliner, gezien 80% echt niet normaal eyeliner op kan doen.

Mikkiiii wAT VoR SgO0l do3 JiJ?

IikK bEnn Opp M'nN 16e aLl mEtt SgoOlll g3stOpTtt

Terug
Naar boven