olddutch
Monstrous Giant
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 118kg
- Vetpercentage
- 15%
Net het spelletje van vroeger. Wie van de 3?
Raad maar.
in het witte t-shirt ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net het spelletje van vroeger. Wie van de 3?
Raad maar.
Ik vind mascara eigenlijk meer een must voor elk meisje. Ik gebruik alleen mascara omdat ik lange wimpers heb.
Maar ik vind iig dat mascara je ogen meer laten spreken dan eyeliner, gezien 80% echt niet normaal eyeliner op kan doen.
nja mascara goed en wel, maar goed aangebrachte eyeliner zorgt ervoor dat de oogkleur van meisjes met lichte oogkleur (blauw, groen, grijs) meer wordt benadrukt terwijl bij meisjes met donkere oogkleur (bruin) de ogen mysterieuzer en donkerder worden...
feit is dat de meeste van m'n exen + m'n huidige meisje meer eyeliner dan mascara aandoen (behalve bij uitgaan ofzo natuurlijk)

egoboosten ik vind nu eenmaal dat vrouwen die een minimum aan make-up dragen veel lekkerder zijn dan hun collega's die er geen dragen of teveel...
eyeliner vind ik echt standaard bij elke chick, wat blush is ook zeker een pluspunt en lippenstift moet daarom zeker geen knalrode kleur hebben ofzo, maar een mooi kleurtje betekent bonuspunten
dacht er ff niet bij na.
er zijn ook andere secties dan alleen post hier een foto van je kop topic
Serieus? ik vind m'n ogen zo zwaar opgemaakt als ik mascara en eyeliner op doe.. Kan wel eens een foto maken
Maar over die oogkleur heb je wel gelijk in.
er zijn ook andere secties dan alleen post hier een foto van je kop topic

wtf dudenja mascara goed en wel, maar goed aangebrachte eyeliner zorgt ervoor dat de oogkleur van meisjes met lichte oogkleur (blauw, groen, grijs) meer wordt benadrukt terwijl bij meisjes met donkere oogkleur (bruin) de ogen mysterieuzer en donkerder worden...
feit is dat de meeste van m'n exen + m'n huidige meisje meer eyeliner dan mascara aandoen (behalve bij uitgaan ofzo natuurlijk)
zaterdag kan maar beter over bier & t**ten & weed gesproken worden 
nja mascara goed en wel, maar goed aangebrachte eyeliner zorgt ervoor dat de oogkleur van meisjes met lichte oogkleur (blauw, groen, grijs) meer wordt benadrukt terwijl bij meisjes met donkere oogkleur (bruin) de ogen mysterieuzer en donkerder worden...

Serieus? ik vind m'n ogen zo zwaar opgemaakt als ik mascara en eyeliner op doe.. Kan wel eens een foto maken
Maar over die oogkleur heb je wel gelijk in.
t*ring, wat een homo ben jij.
Hoe de **** kan je zoveel van make up weten?
You are a fag 4 life bro..![]()
hehe gewoon bro: 
hehe gewoon bro:
veel exen en paar one nights = veel blijven slapen bij chicks = veel 's ochtends samen met hen opstaan = veel samen in de badkamer = kennis opdoen
zoiets

Blabla..
Ik denk eerder..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Blabla..
Ik denk eerder..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]