MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Dat is idd de goede, ik zeg wel ''oude'' maar ik weet niet ofdat cel überhaupt een nieuwe versie heeft uitgebracht.
Wel is degene die ik gebruikt heb en jij nu dus wil kopen volgens mij officieel illegaal.

2 potjes kopen, starten op 50mg, gaat alles lekker verhogen naar 75mg tot potjes leeg zijn.

Ja dat ben ik ook van plan:)
Ik verwacht eerlijk gezegd geen problemen dus ik houd volgend schema aan:
week 1: 50mg ED
Week 2-6: 75mg ED

Met bovenstaand schema kom je precies uit met 2 potjes:)

Oke bedankt!
Zal het zo even doornemen.

Gewoon een monohydraat nemen of kun je me nog een creatine aanraden?

Denk dat ik inderdaad flink boven onderhoud ga zitten. Toch wil ik er wel voor "uitkijken" dat ik niet teveel vet gain. Wil namelijk wel echt schone kilo's pakken.
Wat was jou ervaring hiermee?

Ja gewoon mono is goed.
Kwa voeding is het gewoon belangrijk dat je al weet hoe je lichaam reageert.
Ieder lichaam is anders namelijk, ikzelf kan best flink bulken zonder veel vet aan te komen.
Beste richtlijn is denk ik 10% boven je 'normale' bulk(4000kcal word dus 4400kcal), afhankelijk van je lichaam kan je dit nog verhogen of verlagen.
En zorg dat je goed hoog in eiwitten zit.

Voor dat ik begin zal ik eerst een voedings/trainings schema opstellen die ik ga volgen tijdens de cycle. Deze zal ik tegen die tijd wel posten voor feedback. Bedoeling is natuurlijk het maximale eruit te halen, dus een goede voorbereiding is het halve werk.:)

Denk dat ik de H-drol al ga bestellen als ik me loon weer binnen heb en dan start ik in het voorjaar. Nu eerst nog naturel wat progressie boeken en ik zit erover te denken om in Februari dan eerst wat lager in de calorie inname te gaan zitten en cardio op te nemen in me trainingsschema. Dan heb ik een lager vetpercentage als ik begin met de kuur en dan heb ik wat ruimte om op dit gebied ook wat aan te komen. Toch blijft het doel wel om zo veel mogelijk VVM te pakken en niet te veel vet te gainen.

Ga toch gewoon aan de AAS, ben je even veel geld kwijt maar weet je ten minste wat te verwachten ipv reviews van minderjarigen :P

Achja het lijkt me wel leuk om het een keer uit te proberen;)

Heb zojuist al geprobeerd 2 potjes te bestellen, helaas heb je bij elke site een credit card nodig...

De enige site waar je met paypal zou kunnen betalen heeft geen H-drol meer op voorraad (powermyself.com).

Weet iemand nog een andere site waar je met paypal kan betalen?

(heb het al geprobeerd op: cheapuksupplements, predatornutriotion en bovenstaande)

Laatst bewerkt:
Op predator kun je gewoon met bankoverschrijving betalen. Das toch geen probleem?

Oh dat had ik niet eens gezien, dan ga ik nu meteen eens kijken:)!

Laatst bewerkt:
Ga toch gewoon aan de AAS, ben je even veel geld kwijt maar weet je ten minste wat te verwachten ipv reviews van minderjarigen :P

lijkt me dat jij helemaal niet mag gaan reageren met die stats, net alsof omdat iemand jonger is er minder over kan vertellen..

Kan je btw ook Pro-hormones kopen in Duitsland? of alleen in Engeland

Ik heb H-drol van CEL besteld en ga een "beginners" kuurtje doen van 2 taps per dag (50mg pd) voor 4 weken, daarna ben ik van plan om nog 4 weken nolva te gebruiken 2 weken 20mg pd en 1 week 10mg laatste week 5mg pd of zal ik 10mg p/d gebruiken?
Ik ben ook nog niet zeker van de nolva omdat ik moeite heb met een betrouwbare bron te vinden, zijn er alternatieve naast die duure pct van CEL ?

verder hou ik me strikt aan me voedings en trainings schema ik zit op dit moment in mn bulk maar ga proberen tog zoveel mogelijk vvm te pakken.

Thnx mannen!

Ik heb H-drol van CEL besteld en ga een "beginners" kuurtje doen van 2 taps per dag (50mg pd) voor 4 weken, daarna ben ik van plan om nog 4 weken nolva te gebruiken 2 weken 20mg pd en 1 week 10mg laatste week 5mg pd of zal ik 10mg p/d gebruiken?
Ik ben ook nog niet zeker van de nolva omdat ik moeite heb met een betrouwbare bron te vinden, zijn er alternatieve naast die duure pct van CEL ?

verder hou ik me strikt aan me voedings en trainings schema ik zit op dit moment in mn bulk maar ga proberen tog zoveel mogelijk vvm te pakken.

Thnx mannen!
50mg gaat geen k*t doen, 6 weken @ 75mg is een "beginners" kuur, dus koop nog een potje er bij of zelfs 2... als het goed gaat bumpen naar 100mg.

dus bvb 3 weken 75 en 3 weken 100mg, trust me :)

Ook voorladen met hawthorne berry, zo niet, 100% verhoogde bloeddruk = barstende hoofdpijn en druk op je kop. Kan je in bio winkeltjes krijgen, solgar heeft er - 3 - 6 caps per dag week vóór je cyclus.

50mg gaat geen k*t doen, 6 weken @ 75mg is een "beginners" kuur, dus koop nog een potje er bij of zelfs 2... als het goed gaat bumpen naar 100mg.

dus bvb 3 weken 75 en 3 weken 100mg, trust me :)

Ook voorladen met hawthorne berry, zo niet, 100% verhoogde bloeddruk = barstende hoofdpijn en druk op je kop. Kan je in bio winkeltjes krijgen, solgar heeft er - 3 - 6 caps per dag week vóór je cyclus.
Bedankt voor je advies, Ik zal wel me dosis per week verhogen zolang het goed gaat, 1e week 50mg 2e week 75 mg ect. Ik heb best wel laag bloedruk over het algemeen is dan die hawthorne echt noodzakelijk of verschild het heel erg per persoon ?
wat voor andere supplementen kunnen jullie me aanraden naast het gebruikelijke Crea + whey ? oh en ik ga hard! gebruiken als pre workout bij me pct om de krachtverschil te verminderen. of kan ik deze ook tijdens me kuur gebruiken en dan gwn de dosis verhogen bij me pct ?

Bedankt voor je advies, Ik zal wel me dosis per week verhogen zolang het goed gaat, 1e week 50mg 2e week 75 mg ect. Ik heb best wel laag bloedruk over het algemeen is dan die hawthorne echt noodzakelijk of verschild het heel erg per persoon ?
wat voor andere supplementen kunnen jullie me aanraden naast het gebruikelijke Crea + whey ? oh en ik ga hard! gebruiken als pre workout bij me pct om de krachtverschil te verminderen. of kan ik deze ook tijdens me kuur gebruiken en dan gwn de dosis verhogen bij me pct ?
Lees je eerst in voor je aan de PHs gaat, iets wat jij duidelijk niet gedaan hebt.

50mg met H-Drol is fakking nutteloos, kan je gewoon even goed niets doen, je verspilt zo dagen/weken. Direct beginnen met 75mg en eventueel opbouwen naar 100mg, niet anders.

Over supps: laat alles maar over voor de PCT.
On-cycle (hoor je sowieso al te gebruiken): multivits, omega 3 (H-drol = droge gewrichten), whey.
Pre-workouts: kunnen bloeddruk verhogen, geen goed idee.
Taurine: je gaat back pumps etc krijgen, dus zorg dat je het bij de hand hebt.

Over bloeddruk: gewoon voorladen om zeker te zijn (das de nadeel van PHs - je weet het nooit zeker dus voor iedereen geldt hetzelfde: maximum voorzorg).

Nadelen bij H-drol: Elevated blood pressure, irritability/aggression, joint discomfort, back/shin pumps, decreased libido.

• Like
Waarderingen: Anu
Terug
Naar boven