AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Tuplad ik weet niet wat jou kennis en ervaringen zijn met H-drol...
Maar ''anu'' ik zou gewoon starten op 50mg en dan overgaan naar 75mg voor de rest van je kuur, is prima om mee te beginnen.
Creatine sowieso tijdens je kuur gebruiken en daarna gewoon door laten lopen.
Omega 3 tijdens cycle is voor je bloeddruk niet voor ''droge gewrichten??''.
Tegen droge gewrichten gebruik je glucosamine, beste begin je hier al mee een aantal maanden voor je kuur.
Barstende hoofdpijn? totaal geen last van gehad.

• Like
Waarderingen: Anu
Iemand ervaring met Chaparral Labs Trenavol-V (Estra-4,9-diene-3,17-dione – 30 mg)

Schijnt een X-tren kloon te zijn. Lees zeer uiteenlopende ervaringen over X-tren. Heeft iemand dit eens gebruikt in een standalone of stack?

Virusje en tuplad, bedankt voor de info. Ik zal tijdens me kuur ing op me zout inname letten en mijn bloeddruk goed in de gaten houden zodra die omhoog springt zal ik naar de supps grijpen!

Het is dat Cel het zelf aangeeft dat 50 mg / pd voor 4 weken een beginners kuur is en de 50/75mg 6 weken kuur voor de meer ervaren kuurders, of is dit onzin en kan ik gelijk aan de wat zwaarde variant beginnen ?

Zijn de resultaten wel de risico waard van een zwaardere dosis ? ze zeggen dat 75mg/6weken de hotspot is voor h-drol of is dit gwn een gerucht ?

Ik snap dat ik al deze info van het internet kan halen maar ik kom niet ver met de zoek functie van deze site en ik vertrouw niet alles wat ik op google lees daarom ben ik zo blij met al jullie hulp en zal het natuurlijk ook wel belonen met karma (daar waar het verdient word iig!)

Thanks guys.
Oh mn sups die ik gebruik
zijn
Omega 3 (4gr /d)
Vitamine D 5000 IU/d
Whey Perfection 2 shakes/d
Micellar casein / bakje kwark verschild waar ik zin in heb
Creatine mono 5gr/d
hard! 6gr/d

Mis ik nog iets of zal ik iets laten vallen ?

Laatst bewerkt:
Tuplad ik weet niet wat jou kennis en ervaringen zijn met H-drol...
Maar ''anu'' ik zou gewoon starten op 50mg en dan overgaan naar 75mg voor de rest van je kuur, is prima om mee te beginnen.
Creatine sowieso tijdens je kuur gebruiken en daarna gewoon door laten lopen.
Omega 3 tijdens cycle is voor je bloeddruk niet voor ''droge gewrichten??''.
Tegen droge gewrichten gebruik je glucosamine, beste begin je hier al mee een aantal maanden voor je kuur.
Barstende hoofdpijn? totaal geen last van gehad.
Als je 1 dag 50mg wil doen dan zie ik het probleem ook niet. 6 weken @ 75mg is de sweet spot, eventueel 3x 75mg en 3x 100mg, maar dan heb je 3 potten nodig :D Maar beginnen met 50mg is gewoon nutteloos, is gewoon te laag en gaat geen klote doen. Opbouwen is niet nodig.

Creatine tijdens de kuur is overbodig, maar kan zeker geen kwaad. Ik zou het sowieso voor PCT houden.

Omega 3 is voor je gewrichten, glucosamine ook. Combinatie van de 2 is de shit:
Glucosamine and chondroitin are used to build the "ground substance" of joint cartilage, with collagen being the other major component. Because your body can make glucosamine only slowly, taking it as a supplement may effectively speed the healing of your joints after exercise. Studies have even shown glucosamine and chondroitin to be effective against arthritis in clinical settings, making these supplements first-line treatments for most people with joint complaints.

Unlike fish oil extracts, which reduce inflammatory damage to joints, glucosamine and chondroitin primarily enhance the rebuilding process of cartilage and fascia.
Omega:
Unlike glucosamine and chondroitin, omega-3 fatty acids don't assist in the rebuilding of joints but instead reduce wear and tear. For example, clinical trials have found omega-3s to be useful for arthritis if enough is taken for several months, and they're likely to reduce wear and tear caused by exercise as well. Of course, omega-3 fatty acids are also considered essential to good health.

One of the best omega-3 supplements for joints is fish oil extract, which is rich in the omega-3 fatty acids eicosapentaenoic acid (EPA) and docosahexaenoic acid (DHA). Both fight joint-damaging enzymes called collagenases and reduce inflammation, factors believed to play a role in arthritis as well as other aches and pains. As a result, fish oil is a great supplement for reducing joint and tendon pain and preventing wear and tear. In fact, a number of top-notch clinical trials have found that about 6 grams per day of 30% omega-3 fish oil extract reduces symptoms of rheumatoid arthritis.

---------- Post toegevoegd Fri 23 Dec 2011 om 23:28 ----------

Het is dat Cel het zelf aangeeft dat 50 mg / pd voor 4 weken een beginners kuur is en de 50/75mg 6 weken kuur voor de meer ervaren kuurders, of is dit onzin en kan ik gelijk aan de wat zwaarde variant beginnen ?

Zijn de resultaten wel de risico waard van een zwaardere dosis ? ze zeggen dat 75mg/6weken de hotspot is voor h-drol of is dit gwn een gerucht ?

Ik snap dat ik al deze info van het internet kan halen maar ik kom niet ver met de zoek functie van deze site en ik vertrouw niet alles wat ik op google lees daarom ben ik zo blij met al jullie hulp en zal het natuurlijk ook wel belonen met karma (daar waar het verdient word iig!)
Geen probleem. CEL geeft dat idd aan, maar je weet nooit wie je voor je hebt, dus ze spelen safe. Als je een 21 jarige kid bent van 1m90 en 60kg en je gaat direct aan 100mg dan kan je eventueel gefokt worden. Ook nemen mensen altijd gewoonlijk meer dan er op staat... wij zijn hier met anabolen bezig jongeuh :D

Uit resultaten blijkt dat een kuur van 50mg het niet waard is, 75mg is inderdaad de hot spot, dus vergeet die 50mg en ga gewoon goed. 100mg is waar je voor moet opbouwen, niet 75mg :D 4 weken gaat al HELEMAAL niets uithalen, 6 weken @ 75mg, kom je juist toe met 2 potjes.

H-Drol heeft een halfwaarde van ongeveer 10-12u, dus gewoon 's morgens met eten innemen en 2de cap 10u later. Altijd met een fatty meal.

Thanks guys.
zijn
Omega 3 (4gr /d)
Vitamine D 5000 IU/d
Creatine mono 5gr/d
hard! 6gr/d

Wacht maar even met Hard! zou ik zeggen dan kan je de kuur ervaren. Je gaat een enorme drive en agressie hebben in de gym, geen PWO nodig.

Laatst bewerkt:
Creatine tijdens de kuur is zeker niet overbodig, sterker nog het is dom als je het niet doet.
http://needtobuildmuscle.net/bodybu...-money-or-wasting-your-steroids-find-out-now/

Beginnen met 50mg is puur omdat je voor het eerst zo'n soort 'middel' gebruikt en je wilt weten of je lichaam geen vreemde reacties erop toont.
75mg is idd de 'sweet spot', zeker weten!

Thanks guys.
zijn
Omega 3 (4gr /d)
Vitamine D 5000 IU/d
Creatine mono 5gr/d
hard! 6gr/d

Gewoon simpele multi-vits? neem ik zelf in principe gewoon het hele jaar door.

Laatst bewerkt:
Creatine tijdens de kuur is zeker niet overbodig, sterker nog het is dom als je het niet doet.
http://needtobuildmuscle.net/bodybu...-money-or-wasting-your-steroids-find-out-now/

Beginnen met 50mg is puur omdat je voor het eerst zo'n soort 'middel' gebruikt en je wilt weten of je lichaam geen vreemde reacties erop toont.

Gewoon simpele multi-vits? neem ik zelf in principe gewoon het hele jaar door.

Bedankt voor de hulp heb al een 2e potje besteld zodat ik aan de 75mg 4-6 weken kan gaan! Multi-vits zijn geen supss... tis gwn iets standaarts als water en brood ;) hoort bij elke persoon wat zn hobbie ook is!

Bah 6 weken zonder hard! gaat moeilijk worden vind de smaak te lekker haha en dan kan ik niet meer in de gym rond lopen gillen " Ik ga hard!, ik ga lekker, Ik ga los, en ik doe t allemaal"

Ik verwacht me eerste potje deze week maar wacht tog na oud en nieuw voordat ik er aan begin ivm alcahol ect en zal dan wel proberen een "logje" bij te houden

Bless!

Bedankt voor de hulp heb al een 2e potje besteld zodat ik aan de 75mg 4-6 weken kan gaan! Multi-vits zijn geen supss... tis gwn iets standaarts als water en brood ;) hoort bij elke persoon wat zn hobbie ook is!

Bah 6 weken zonder hard! gaat moeilijk worden vind de smaak te lekker haha en dan kan ik niet meer in de gym rond lopen gillen " Ik ga hard!, ik ga lekker, Ik ga los, en ik doe t allemaal"

Ik verwacht me eerste potje deze week maar wacht tog na oud en nieuw voordat ik er aan begin ivm alcahol ect en zal dan wel proberen een "logje" bij te houden

Bless!
Wacht er nog een jaartje mee. Je bent nog maar 20, en als ik je posts zo lees ben je ook nog redelijk jong in je doen en laten. Ik betwijfel of je wel helemaal weet waar je mee bezig bent.

Je reactie op 50mg of 75mg zal hetzelfde zijn. Je hebt dan 2 keuzes: ofwel ga je verder met je kuur ofwel stop je - maakt dus niet uit of het 50 of 75mg is.

En over creatine artikel: sinds ik creatine neem, ...

Of hij het neemt of niet is zijn ding, ik zou het houden voor PCT.

---------- Post toegevoegd Sun 25 Dec 2011 om 19:22 ----------

Wacht er nog een jaartje mee. Je bent nog maar 20, en als ik je posts zo lees ben je ook nog redelijk jong in je doen en laten. Ik betwijfel of je wel helemaal weet waar je mee bezig bent.
Klopt ook wel.

Wie kent er een OTC middel dat vergelijkbaar is met formestane? ATD misschien?

Je reactie op 50mg of 75mg zal hetzelfde zijn. Je hebt dan 2 keuzes: ofwel ga je verder met je kuur ofwel stop je - maakt dus niet uit of het 50 of 75mg is.

En over creatine artikel: sinds ik creatine neem, ...

Of hij het neemt of niet is zijn ding, ik zou het houden voor PCT.

---------- Post toegevoegd Sun 25 Dec 2011 om 19:22 ----------

Klopt ook wel.

Inderdaad Tuplad, H-drol dient genomen te worden op 100-125 mg. Dat hele idee van "ik neem 50 mg. en kijk hoe ik er op reageer" is echt totale onzin. Je wilt zo snel mogelijk stabiele waarden in je lichaam, waarom dan schommelen met doseringen? Direct gaan draaien op 75 mg., en in week 2 opvoeren naar 100 mg, om daarna in de laatste weken wellicht hoger te gaan, mocht je meer dan 100 KG wegen.

Inderdaad Tuplad, H-drol dient genomen te worden op 100-125 mg. Dat hele idee van "ik neem 50 mg. en kijk hoe ik er op reageer" is echt totale onzin. Je wilt zo snel mogelijk stabiele waarden in je lichaam, waarom dan schommelen met doseringen? Direct gaan draaien op 75 mg., en in week 2 opvoeren naar 100 mg, om daarna in de laatste weken wellicht hoger te gaan, mocht je meer dan 100 KG wegen.
20j 1m82 83kg

In zijn geval zou ik nog niet hoger dan 100mg gaan :D

Virusje en tuplad, bedankt voor de info. Ik zal tijdens me kuur ing op me zout inname letten en mijn bloeddruk goed in de gaten houden zodra die omhoog springt zal ik naar de supps grijpen!

Thanks guys.
zijn
Omega 3 (4gr /d)
Vitamine D 5000 IU/d
Creatine mono 5gr/d
hard! 6gr/d

Ik mis nog taurine, wat gaat helpen tegen back/calf pumps, die je ongetwijfeld gaat krijgen bij H-drol. 5-8 gram per dag gaat dit voorkomen, tenzij je er als een kreupele bij wilt lopen, of als iemand die ogenschijnlijk te lang heeft doorgebracht in de Scheveningse gevangenis na het deadliften ...

Ook zou ik een soort van all-in-one supplement nemen, met bewezen ingrediënten die goed zijn voor je bloeddruk, cholesterol en hart en bloedvaten. Denk aan detox-one van XXL nutrition, of de welbekende cycle support van CEL.

20j 1m82 83kg

In zijn geval zou ik nog niet hoger dan 100mg gaan :D

Hoe ging jij overigens op H-drol? :D Ik zit nu aan het einde van week 3, en hij is eindelijk ingekickt ... goede drive, focus en agressie in de gym (en in het verkeer ;)) Ben nu 4 KG aangekomen in 4 weken. Draai een recomp, en eet 4300 kcal., waarbij ik er 21000 verbrand per week d.m.v cardio. Leuk goedje!
Nadeel zijn de extreme backpumps, of bij lang lopen de ontzettend stijve kuiten die je krijgt. Ook had ik in week 1 en 2 soms last van een lichte duizeligheid, die nu gelukkig weg is.
Ik neem overigens 6 weken 100 mg.

Heb ondertussen ook 2 potjes ontvangen van H-drol.
Ben nu aan het overwegen om het te gaan stacken met Trenavol.
Maar ben nu eerst alle info die ik kan vinden over ph's aan het doornemen voor ik überhaupt begin met een cycle.

Als ik de trenavol er bij pak zal de cycle er zo uitzien:
CEL H-drol : 50/75/75/75/75/75
Chaparral Labs Trenavol - V : 90/90/90/90/90/90

Support sups:
Taurine 5g ED
Creatine mono
Whey
Omega 3 tabs
Multi vit tabs
p-5-p

PCT
Nolva: 20/20/10/10
p-5-p
Creatine mono
PWO
Lean Xtreme (is een mogelijke optie)
(en whey, omega 3 tabs, multi vit tabs)

Ben nu ook actief op Engelse/Amerikaanse boards waar ik de cycle ook voor feedback heb geplaatst.
Zal in ieder geval niet zomaar aan een cycle beginnen zonder genoeg informatie.
Zal ook nog even gaan kijken naar lever ondersteunende supps en hoe/wanneer ik deze in dien te nemen.
Verder denk ik er ook over om een test booster bij de PCT toe te voegen.
Dit kan ZMA zijn, of kan iemand me een betere/sterkere Test booster aanraden?

Laatst bewerkt:
Hetzelfde als voor die ander, direct aan de 75mg gaan.

Ja ik zag je advies inderdaad. Probleem is alleen dat je dan nog een 3e potje moet halen voor slechts 7 tabs die je dan gebruikt.

Ik mis nog taurine, wat gaat helpen tegen back/calf pumps, die je ongetwijfeld gaat krijgen bij H-drol. 5-8 gram per dag gaat dit voorkomen, tenzij je er als een kreupele bij wilt lopen, of als iemand die ogenschijnlijk te lang heeft doorgebracht in de Scheveningse gevangenis na het deadliften ...

Voor kuit kramp gebruik je toch juist magnesium?
Dat is het supplement die ik er voor inneem en werkt fantastisch
Correct me if im wrong :rolleyes:

Het schijnt dat je bij PH's hier taurine voor dient in te nemen.

Als ik de trenavol er bij pak zal de cycle er zo uitzien:
CEL H-drol : 50/75/75/75/75/75
Chaparral Labs Trenavol - V : 90/90/90/90/90/90

6 weken 2 verschillende ph's vind ik wat veel. maat van me heeft deze stack gedaan waarbij hij pas in w3 met trenavol begon. 6 weken hdrol 4 weken trenavol.

Terug
Naar boven